رزرو بلیط قطار و هتل به صورت همزمان در فلای‌تودی

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد سفر دارید بهتر است قبل از خرید بلیط، با بهترین آژانس مسافرتی و مزایای خرید بلیط از آن‌ها آشنا شوید.
رزو بلیط قطار

یکی از پرطرفدارترین روش‌های سفر در سراسر جهان از جمله ایران، سفر با قطار است. تهیه بلیط آسان، نظم در حرکت‌ قطارها، قابلیت حمل میزان بار دلخواه، وجود پزشک همراه قطار، راحتی در سفر، عدم تاخیر، ایمنی بالا، لذت بردن از مسیر، قیمت مقرون‌به‌صرفه بلیط و … مزایایی هستند که در محبوبیت سفر با قطار نقش دارند. شرکت فلای‌تودی معتبرترین مرجع خدمات سفر در ایران، در کنار رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل، امکان خرید بلیط قطار را نیز در اپلیکیشن و سایت خود فعال کرده است‌. در این مطلب درباره مزایا و نحوه رزرو بلیط قطار و هتل به‌صورت همزمان توضیح خواهیم داد‌.

مزایای رزرو آنلاین بلیط قطار در فلای‌تودی

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، شرکت فلای‌تودی همزمان با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، خرید آنلاین بلیط قطار را نیز به خدمات قبلی خود یعنی خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل‌ اضافه کرد. هدف از انجام این اقدام و ارائه خدمات خرید بلیط قطارهای ناوگان ریلی کشور صرفه‌جویی در وقت کاربران و انتخاب بلیط قطار از بین قیمت‌های متنوع بر اساس بودجه خرید است.
در سایت و اپلکیشن فلای‌تودی بلیط قطار تمام شرکت‌های ریلی معروف ایران مانند شرکت حمل‌‌ونقل ریلی رجا، شرکت قطارهای فدک، شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار، شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد یا بن ریل، شرکت قطارهای نورالرضا، شرکت قطارهای مسافری کوثر و غیره به‌ فروش می‌رسد. مزایای خرید آنلاین بلیط قطار از طریق فلای‌تودی شامل موارد زیر است:

صرفه‌جویی در زمان و دسترسی به تمام شرکت‌های ریلی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین بلیط قطار این است که کاربران بدون محدودیت زمانی در هر زمانی که بخواهند، می‌توانند برای خرید انواع بلیط قطار از شرکت‌های ریلی کشور اقدام کنند. فقط کافیست وارد سامانه فلای‌تودی شوند و از قسمت رزرو بلیط قطار با چند کلیک ساده بلیط قطار مسیر مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنند‌.

دریافت اطلاعات مربوط به آخرین تغییرات قیمت بلیط‌ها

یکی دیگر از مزایای امکان خرید بلیط قطار به‌صورت آنلاین این است که اطلاعات مربوط به آخرین تغییر قیمت بلیط‌های قطار در مسیرهای مختلف از طریق پیام کوتاه یا ایمیل برای کاربرانی که در سایت فلای‌تودی ثبت‌نام کرده‌اند، ارسال می‌شود؛ زیرا قیمت بلیط‌های قطار ممکن است در ساعات مختلف روز تغییر کند. با دریافت پیام‌ کوتاه و ایمیل دیگر لازم نیست که برای چک کردن آخرین تغییر قیمت‌ها مدام به سایت فلای‌تودی مراجعه کنید.

بلیط قطار

ارائه خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی

شرکت فلای‌تودی، معتبرترین مرجع ارائه‌دهنده خدمات سفر در ایران، خدمات پشتیبانی خود را به‌صورت شبانه‌روزی به کاربران سایت خود ارائه می‌دهد تا دغدغه آن‌ها برای دریافت خدمات سفر شامل خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل کاهش یابد. در هر مرحله از خرید آنلاین بلیط اگر مشکل یا سوالی برای افراد پیش بیاید، می‌توانند با پشتیبانی سایت تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.
امکان خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو هتل به‌صورت همزمان
فلای‌تودی برای راحتی کاربران خود شرایطی فراهم کرده است تا بتوانند همزمان با انجام مراحل رزرو بلیط قطار در کلاس‌های ویژه، بیزینس، اکونومی و عصرانه، یکی از هتل آپارتمان‌ها یا هتل های سه‌ ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره شهر مقصد مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت به‌صورت آنلاین رزرو کنند.

امکان استرداد بلیط قطار

طبق قوانین مقررات حمل‌ونقل ریلی کشور، مسافران قطار این حق را دارند که در صورت تاخیر بیش از حد قطار مورد نظر یا بروز مشکلات ناگهانی مانند بیمار شدن، بلیط قطاری را که از فلای‌تودی خریداری کرده‌اند، استرداد یا کنسل کنند. با استرداد بلیط 12 روز قبل از حرکت قطار، 90 درصد از پولی که بابت خرید بلیط پرداخت کرده‌اید به حساب کاربران باز می‌گردد.
اگر کاربری سه ساعت قبل از حرکت قطار برای استرداد بلیط اقدام کند، 70 درصد از پول به حسابش باز خواهد گشت. با نزدیک شدن زمان استرداد بلیط به زمان حرکت قطار، تنها 50 درصد از پول آن به کاربران پس داده می‌شود؛ اما اگر مدت زمان تاخیر قطار از یک ساعت بیشتر شود، تمام پولی که بابت خرید بلیط قطار پرداخت شده، بدون کسر هزینه به حساب او بازخواهد گشت.

مطلب پیشنهادی:  رهایی از افکار منفی با ۷ راهکار ساده

مقایسه قیمت بلیط‌های قطار و خدمات شرکت‌های ریلی به‌صورت آنلاین

با ورود به سایت فلای‌تودی و انتخاب گزینه خرید بلیط قطار می‌توانید نام شهر مقصد مورد نظر خود و سایر اطلاعات مورد نیاز را وارد و روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیستی از بلیط‌های قطار ارائه شده توسط شرکت‌های ریلی مختلف برای‌تان به نمایش درآید.
کاربران فلای‌تودی می‌توانند قیمت بلیط‌های قطار و خدماتی که هر یک از شرکت‌های ریلی به مسافران خود ارائه می‌دهند را در مدت کوتاهی به‌صورت آنلاین و با استفاده از تقویم قیمتی مورد بررسی قرار دهند و در نهایت با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های تقویم قیمتی فلای‌تودی این است که با توجه به تاریخ سفر مسافران قیمت بلیط‌هایی را به کاربران نشان می‌دهد که به تاریخ سفر آن‌ها نزدیک است.

بلیط قطار

آشنایی با نحوه خرید همزمان بلیط قطار و رزرو هتل در فلادی تودی

برای خرید بلیط قطار ابتدا وارد صفحه جستجوی بلیط قطار شوید و سپس در فرم جستجو نام شهر مبدا، نام شهر مقصد، تعداد مسافران و تاریخ رفت‌و‌برگشت سفر را وارد کنید. در صورت نیاز از بین گزینه‌هایی مانند مسافر عادی، ویژه خواهران، ویژه برادران، کوپه دربست و حمل خودرو گزینه‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. حالا برای به نمایش درآمدن لیست بلیط‌های قطار روی گزینه جستجو کلیک کنید. بعد از مقایسه قیمت بلیط‌ها و خدمات شرکت‌های ریلی و انتخاب بلیط مورد نظر، ثبت اطلاعات مسافران و پرداخت هزینه خرید بلیط، مراحل خرید آنلاین بلیط قطار به اتمام می‌رسد.
همزمان با خرید بلیط قطار برای ررزو هتل باید وارد صفحه جستجوی هتل داخلی شوید؛ سپس در فرم جستجو برای گزینه شهر مقصد نام شهری را وارد کنید که قرار است با قطار به آنجا بروید. پس از تکمیل اطلاعاتی شامل تعداد مسافران و تعداد اتاق‌های مورد نیاز روی گزینه جستجو کلیک کنید. حالا لیستی از هتل‌ های شهر مقصد به نمایش در می‌آید. در سایت فلای‌تودی کاربران می‌توانند به آدرس هتل‌ ها، عکس هتل ها، قیمت هتل ها و امکانات رفاهی آن‌ها دسترسی داشته باشند و با مقایسه آن‌ها مناسب‌ترین هتل را برای رزرو انتخاب کنند. پس از انتخاب هتل و مشخص کردن اتاق‌ها و تعداد مسافران در اتاق به صفحه پرداخت هزینه‌ها هدایت خواهید شد و در نهایت با پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین مراحل رزرو هتل به پایان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…