طرز تهیه کوکی ردولوت در 10 دقیقه + ویدئو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به شیرینی کوکی علاقه دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین دستور پخت آن را به شما آموزش دهیم.

شیرینی کوکی جزو آن دسته از شیرینی‌هایی است که از بافت و طعم بسیار عالی برخوردار است و به دلیل ظاهر زیبا، افراد بسیاری از آن در مهمانی‌ها و مراسما‌ت استفاده می‌کنند؛ طرز تهیه کوکی بسیار ساده است و با چند قلم مواد در دسترس می‌تواند آن را تهیه کنید؛ انواع مختلف کوکی مانند کوکی شکلاتی، کوکی ساده، کوکی کراه‌ای و .. در بازار موجود است؛ اما ما امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم طرز تهیه کوکی ردولوت را به شما آموزش دهیم؛ این کوکی ظاهری بسیار زیبایی دارد و در مدت زمان کمی آماده می‌شود.

مواد لازم برای تهیه کوکی ردولوت

برای تهیه این کوکی خوشمزه و نرم به 1 و 1/2 پیمانه ارد، 1 عدد تخم مرغ، 2/3 پیمانه شکر، 110 گرم کره، 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو، 1 قاشق چایخوری بیکینگ‌پودر، نصف قاشق چایخوری رنگ خوراکی قرمز، نصف قاشق چایخوری وانیل و 1 قاشق چایخوری سرکه سفید نیاز دارید.

طرز تهیه کوکی

طرز تهیه کوکی ردولوت

طرز تهیه کوکی ساده مختلف است و می‌توان آن را به روش‌های مختلف با مواد متفاوت درست می‌شود؛ اما در این روش پخت کوکی ما دستوری را برای شما شرح می‌دهیم که بتوانید در مدت زمان کمی آن را آماده کنید؛ بنابراین اگر به دنبال یک دستور پخت شیرینی ساده هستید، با ما همراه باشید.

مرحله اول

در ابتدا آرد، بیکینگ‌پودر، نمک و پودر کاکائو را با یکدیگر مخلوط کرده و در یک ظرف دیگر 3 بار الک کنید و کنار بگذارید؛ سپس در یک ظرف مناسب کره به دمای محیط رسیده را به همراه شکر و سرکه سفید مخلوط کنید تا بافت آن سبک شود و تغییر رنگ دهد.

مطلب پیشنهادی:  رازهایی که فقط خلبانان و خدمه پرواز می‌دانند!

مرحله دوم

در این مرحله از طرز تهیه کوکی، تخم‌مرغ، وانیل و رنگ غذا را به ترکیب کره اضافه کنید و دو دقیقه هم بزنید؛ حین هم زدن به این نکته توجه داشته باشید که مواد را در این فاصه سه بار دورگیری کنید تا بوی زهم تخم‌مرغ از بین برود.

مرحله سوم طرز تهیه کوکی ردولوت

در این مرحله آرد الک شده را در سه مرحله به مخلوط تمخ‌مرغ و کره اضافه کرده و با همزن دستی ترکیب کنید؛ برای ظاهر بهتر کوکی می‌توانید شکلات‌های چیپسی را به آن اضافه کنید.

مرحله پایانی

در آخرین مرحله از طرز تهیه کوکی ساده، با استفاده از اسکوپ بستنی و یا یک قاشق، از مواد بردارید و در سینی فر که از قبل کاغذروغنی انداخته قرار دهید؛ توجه داشته باشید که کوکی‌ها را با فاصله از هم بچینید؛ در نهایت سینی را در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید؛ بعد از گذشت این مدت زمان کوکی‌های شما آماده است و می‌توانید نوش‌جان کنید. اگر به طرز تهیه شیرینی‌های مختلف علاقه‌مند هستید، طرز تهیه اسلایس خرما را در این مطلب مشاهده نمایید.

تعداد کلمات مطلب: 464

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

شربت ریحان، نوشیدنی خنک برای روزهای گرم سال

شربت ریحان یکی از نوشیدنی‌های خوش‌طعم و خنک است که به‌ویژه در فصل تابستان طرفداران زیادی د…