5 ترفند برای گرفتن قرمزی و زردی موی رنگ شده

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌کردن موها یکی از لذت‌های خانم‌هاست که معمولاً برای این کار به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند؛ اما گاهی با زردی یا قرمزی موهایشان مواجه شده و دنبال راهکاری برای ازبین‌بردن این رنگ‌ها هستند.
گرفتن قرمزی و زردی مو

گرفتن قرمزی و زردی مو از جمله دغدغه‌های خانم‌ها بعد از رنگ‌کردن موهایشان است. شاید شما نیز با این مشکل مواجه شده باشید که بعد از رنگ‌کردن موهایتان یا حتی بعد از چند بار شستن، رنگ موهایتان از حالت اول که بسیار زیبا بوده خارج شده و تناژ قرمزی با زردی به خود می‌گیرد. همراه دلتامگ باشید تا با هم ببینیم چه‌کارهایی باید انجام دهیم تا این رنگ‌ها را از موهایمان گرفت.

دلایل قرمز و زردشدن موها بعد از رنگ کردن

عامل اصلی که باعث تغییر رنگ تناژ موها و گرایش آن‌ها به سمت نارنجی، قرمز و زرد می‌رود، عبارت‌اند از:

  • استفاده از شامپوهای حاوی سولفات
  • نور خورشید
  • در معرض آب کلردار قرارگرفتن
  • لایه‌های متعدد رنگ مو
  • نوع و برند رنگ مو یا پودر دکلره
  • عدم شناخت پایه‌های رنگ
  • به پایه نرسیدن مو توسط دکلره
  • ذات و طبیعت مو

دلایل قرمز و زردشدن موها بعد از رنگ کردن

5 ترفند برای گرفتن قرمزی و زردی موی رنگ شده

در ادامه برایتان 5 ترفند آورده‌ایم تا به کمک آن‌ها قرمزی و زردی موهایتان را بگیرید.

گرفتن قرمزی و زردی مو  با رنگساژ کردن

یکی از کارهای معمول که بعد از زردی و قرمزشدن موها انجام می‌شود، رنگساژ کردن موهاست. رنگساژ در واقع همان رنگ موی ضعیف شده بوده که با مقداری آب و اکسیدان ترکیب شده و روی موهای دکلره قرار می‌گیرد. اگر موهایتان بعد از دکلره کردن بدرنگ شد؛ مقداری از شامپوهای رنگ مو را با یک‌بند انگشت واریاسیون سبز قاطی کرده و به مدت 15 دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

از دیگر روش‌های رنگساژ کردن مو برای گرفتن قرمزی و زردی مو ترکیب کردن واریاسیون نقره‌ای و بنفش با اکسیدان ۱۲ درصد است. البته نکته مهمی که نباید فراموش کنید آن است که استفاده زیاد از واریاسیون باعث تیرگی موهایتان می‌شود.

اکسیدان‌های ضد قرمزی

ساده‌ترین جواب برای سؤال چگونه قرمزی موهایمان را بگیریم، استفاده از اکسیدان مو باخاصیت ضد قرمزی است. در واقع موادی تمام اکسیدان‌ها، هیدروژن پراکسید از آن‌ها تشکیل می‌شوند، آب و ستیل الکل است. تفاوت اکسیدان ضد قرمزی با انواع معمولی در میزان هیدروژن پراکسید آن‌هاست.

مطلب پیشنهادی:  تولد عجیب نوزادی با یک دم همه را وحشت‌زده کرد!

برای این روش تنها کافی است هنگام رنگ یا دکلره کردن، اکسیدان ضد قرمزی را جایگزین اکسیدان‌های معمولی کنید.

تونر ضد زردی مو

اگر برای شما سؤال پیش‌آمده است که چگونه زردی موهایتان را بگیرید؟ باید بگوییم استفاده از تونر مو بهترین روش برای گرفتن قرمزی و زردی مو است. تونرهای مو محصولاتی هستند که کارشان به‌صورت تخصصی، خنثی‌کردن تناژ زردی و نارنجی مو است. رنگ این محصولات معمولاً آبی یا بنفش است که رنگ‌دانه‌های زرد و نارنجی را به دودی یا خاکستری تبدیل می‌کنند.

گرفتن قرمزی و زردی مو  با شامپوهای مخصوص ضد زردی

اگر تمایلی به استفاده از روش‌های بالا ندارید، ساده‌ترین راه برای گرفتن قرمزی و زردی مو استفاده از شامپوهای ضد زردی مو است. اکثر محصولات بدون آنکه پیگمنت بنفش از خود بر جای بگذارند، نارنجی و زردی ناخواسته موهای دکلره شده را از بین می‌برند.

گرفتن قرمزی و زردی مو  با شامپوهای مخصوص ضد زردی

ترکیب رنگ مو برای ازبین‌بردن زردی دکلره

از دیگر کارهایی که برای گرفتن زردی مو بعد از دکلره کردن می‌توانید انجام دهید، ترکیب چندرنگ مو است. به این صورت که رنگ‌های دودی، بژ و مقدار کمی شکلاتی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موهایتان قرار دهید. این کار علاوه بر گرفتن قرمزی و زردی مو باعث خوش‌رنگ شدن موهایتان نیز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…