برجسته کردن لب بدون تزریق در خانه+ویدیو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه تقویت و بازسازی لب به نظر بسیار ساده و ایمن است. شما با روش‌های خانگی می‌توانید مناسب‌ترین حجم را به لب‌های خودتان بدهید.

برجسته کردن لب یک روش زیبایی است که می‌تواند شما را زیباتر کند. در این مطلب از دلتامگ به شما آموزش می‌دهیم چگونه لبتان را با مواد کاملاً خانگی و در دسترس برجسته کنید.

برجسته کردن لب با روش‌های خانگی

لب‌ها نماد زنانگی مطلق در چهره زنان به‌حساب می‌آید. اکثر زنان دوست دارند لب‌های برجسته داشته باشند که به‌اشتباه با استفاده نادرست از رژلب این کار را انجام می‌دهند. نتیجه این کار بسیار ناامیدکننده است. راه‌حل این موضوع تکنیک‌های طبیعی است.

برجسته کردن لب با فلفل

استفاده‌کردن از اسانس قرمز راه‌حلی مؤثر است برای برجسته کردن لب. کمی از اسانس فلفل را با نرم‌کننده ترکیب کرده و آن را روی لب بمالید. نتیجه این کار به‌شدت راضی‌کننده است.

برجسته‌کردن لب با دارچین

یکی از راه‌های برجسته‌کردن لب استفاده از دارچین است که برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدا دست‌های خود را ضدعفونی کرده و سپس لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید. این کار را با پاک‌کننده‌های ملایم انجام دهید. سپس با یک حوله گرم را با آب مرطوب و روی لب بمالید تا سلول‌های مرده را از بین برود.

مطلب پیشنهادی:  دستور پخت جگر کبابی بر روی زغال، در تابه و فر

حالا کمی وازلین به لب بمالید سپس پودر دارچین را درون کاسه ریخته و سپس با انگشت روی لب بمالید و بعد با یک مسواک آن را روی تمام لب‌های خودتان بزنید.

اگر از انگشت برای این کار استفاده می‌کنید، مخلوط وازلین و دارچین را به سطح لب فشار دهید. این مخلوط لب‌ها را برجسته می‌کند. مخلوط را به مدت 30 تا 40 ثانیه روی لب‌های خودتان ماساژ دهید. سپس 30 ثانیه دیگر اجازه دهید آن ماسک روی لبتان بماند و سپس بشویید.

برجسته‌کردن لب با دارچین

برجسته کردن لب با ویتامین E

این ویتامین روی برجسته‌کردن لب‌ها مؤثر است. می‌توانید در ابتدا محصول ویتامین E  را بازکرده و روی لب‌هایتان بمالید. البته این روش 100 درصد نبوده؛ اما یک راهکار پیشنهادی است.

برجسته‌کردن لب با موم عسل

برخی از افرادهالیودی از عسل برای برجسته کردن لب‌ها استفاده می‌کنند. موم زنبورعسل قابل‌دسترس بوده و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…