رپورتاژ آگهی

پودر کلاژینو صورتی بهتره یا آبی؟

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
پودر کلاژینو صورتی و آبی دو مکمل غذایی بسیار مفید هستند که برای بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها تجویز می‌شوند. این دو مکمل با تامین کلاژن می‌توانند باعث جوانسازی پوست، جلوگیری از نازک شدن موها و افزایش استحکام ناخن ها شوند.
پودر کلاژینو صورتی بهتره یا آبی؟

پودر کلاژینو صورتی و آبی دو مکمل غذایی بسیار مفید هستند که برای بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها تجویز می‌شوند. این دو مکمل با تامین کلاژن می‌توانند باعث جوانسازی پوست، جلوگیری از نازک شدن موها و افزایش استحکام ناخن ها شوند. پودر کلاژینو صورتی و آبی از نظر فرمولاسیون و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند. اینکه کدامیک برای شما بهتر است بستگی به نیاز شما دارد. اگر می‌پرسید پودر کلاژینو صورتی بهتره یا آبی باید بگوییم کلاژینو آبی پوست را جوانسازی کرده و چین و چروک ها را برطرف می‌کند. کلاژینو صورتی نیز همین خواص را دارد ولی حاوی مواد مغذی بیشتری برای پشتیبانی از کلاژن سازی در بدن است. در ادامه این مقاله بیشتر درباره تفاوت های این دو مکمل کلاژن ساز معروف صحبت خواهیم کرد.

پودر کلاژینو صورتی بهتره یا آبی؟

پودر کلاژینو صورتی و آبی دو نوع پودر کلاژن موجود در ایران و بسیار شناخته شده هستند. آنها تحت لیسانس فرانسه ساخته می‌شوند و از نظر ترکیبات و اثربخشی با یکدیگر متفاوت هستند. پودر کلاژینو آبی فقط از کلاژن تهیه شده است درحالیکه پودر کلاژینو صورتی جدا از کلاژن حاوی ویتامین ها و مینرال های دیگری است که برای سلامتی پوست مفید هستند.

کلاژن پروتئین ساختاری اصلی بافت های همبند بدن از جمله پوست است. بدن ما کلاژن را به طور طبیعی از پروتئین و مواد مغذی موجود در غذاهایی که می‌خوریم، تولید می‌کند. کلاژن انواع مختلفی دارد و هر نوع کار خاصی در بدن انجام می‌دهد. به عنوان مثال، کلاژن نوع I برای نرم نگه داشتن پوست مفید است و کلاژن نوع II به حفظ مفاصل کمک می‌کند. مطالعات نشان داده‌اند که کلاژن احتمالاً می‌تواند برای پوست، مفاصل، استخوان ها و ماهیچه ها مفید باشد.

کلاژینو صورتی

کلاژینو صورتی یک مکمل غذایی تامین کننده کلاژن است. کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن انسان است که نقش اصلی را در حفظ سلامت پوست، استخوان، عضلات و تشکیل بافت همبند ایفا می‌کند. کلاژن زنجیره ای از سه اسید آمینه ضروری است که به طور هم افزایی برای حمایت از ثبات سلولی کار می‌کنند.

سه آمینواسید تشکیل دهنده زنجیره کلاژن عبارتند از پرولین، گلیسین و هیدروکسی پرولین. تشکیل زنجیره کلاژن پایدار به تعادل ویتامین C، روی، مس و منگنز بدن بستگی دارد. مکمل‌ های کلاژن مدت‌ هاست که به دلیل فوایدشان برای سلامت پوست، ناخن و مو با افزایش سنتز کلاژن شناخته شده‌اند.

کلاژن بخش بزرگی از پوست را تشکیل می‌دهد. یکی از دلایلی که پوست ما با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، کاهش تولید کلاژن است. استفاده از مکمل‌ های کلاژن خوراکی می‌تواند علائم پیری پوست را کاهش دهند.

پودر کلاژن صورتی

ترکیبات پودر کلاژن کلاژینو بیوتی

پودر کلاژن کلاژینو بیوتی حاوی فرمولاسیونی کامل برای کمک به بهبود وضعیت پوست و مو است. ترکیباتی که در کنار کلاژن موجود در این مکمل غذایی گنجانده شده‌اند برای حفظ سلامت و روشن شدن رنگ پوست بسیار مفید هستند. در ادامه به این ترکیبات می‌پردازیم.

•کلاژن

کلاژن پوست ما را از درون به بیرون بهبود می‌بخشد. گنجاندن دوز مناسب روزانه مکمل کلاژن در برنامه غذایی می‌تواند به طور موثری تولید کلاژن طبیعی را در بدن افزایش دهد. مصرف کلاژن پوست را هیدراته نگه داشته و سلامت کلی پوست شما را حفظ می‌کند. کلاژن یک ترکیب ضد پیری است که به شما پوستی صاف، جوان و درخشان می‌دهد.

•ویتامین ث

ویتامین ث یک ترکیب آنتی اکسیدان و بسیار ضروری برای حفظ سلامت پوست و مو است. ویتامین ث با تقویت سیستم ایمنی به حفظ سلامت عمومی کمک می‌کند. علاوه بر این باعث افزایش کلاژن سازی شده و پوست را روشن و زیبا می‌کند. این ویتامین به محافظت از پوست کمک کرده و باعث جوانی و شادابی پوست شما می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  موهای خود را در خانه هایلایت کنید

•زینک

زینک یکی از مهمترین مینرال ها برای حفظ سلامت پوست و مو است. زینک در اکثر مکمل های پوست و مو به دلیل فواید بی نظیری که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مینرال باعث رفع چین و چروک و روشنی پوست شده و از سفید شدن موها جلوگیری می‌کند.

•هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از بهترین ترکیبات آبرسان و بازسازی کننده پوست است. این ترکیب با رطوبت رسانی پوست، چین و چروک ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر این کلاژن سازی را در بدن تقویت کرده و باعث نرمی و انعطاف پذیری پوست می‌شود.

•بیوتن

بیوتین یا ویتامین B7 یک ترکیب کاملا شناخته شده برای حفظ سلامت پوست و مو است. بیوتین پوست را شاداب، روشن و تغذیه می‌کند. همچنین از نازکی موها پیشگیری کرده و باعث افزایش ضخامت و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. بیوتین برای رشد ناخن ها نیز بسیار مفید است و از شکنندگی ناخن ها پیشگیری می‌کند.

پودر کلاژن آبی

کلاژینو آبی فقط از کلاژن تشکیل شده است و هیچ ماده اضافی دیگری در فرمولاسیون آن وجود ندارد. با افزایش سن، کلاژن در بدن شروع به تجزیه می‌کند و تولید بیشتر آن برای بدن دشوار می‌شود. به همین دلیل اکثر مردم برای بهره مندی از مزایای کلاژن برای حفظ جوانی پوست به مکمل ها روی می‌آورند.

پودر کلاژن آبی

ترکیبات پودر کلاژن کلاژینو

پودر کلاژن کلاژینو حاوی کلاژن دریایی است که به عنوان بهترین کلاژن موجود شناخته می‌شود. کلاژن دریایی از فلس و پولک ماهی ساخته می‌شود و جذب آن در بدن راحت تر است. پودر کلاژن کلاژینو، چین و چروک های پوست را برطرف کرده و برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلاژن

کلاژن به عنوان یک پروتئین فراوان در بدن مسئول خاصیت ارتجاعی پوست و مفاصل سالم است. این ترکیب در ماهیچه ها و استخوان ها وجود دارد و 80 درصد پوست را تشکیل می‌دهد. با مصرف پودر کلاژن کلاژینو شما جذب این ماده را در بدن افزایش داده و کاهش تولید آن را جبران می‌کنید. کلاژن اضافی ساختار پوست را بازسازی کرده و افتادگی و چین و چروک به دلیل افزایش سن را برطرف می‌کند.

فرق کلاژینو آبی و صورتی

پودر کلاژینو صورتی و آبی هر دو برای محافظت از پوست، مو و ناخن ها مفید هستند. برای جوانسازی پوست می‌توانید از کلاژینو آبی استفاده کنید که حاوی کلاژن دریایی است. برای روشن کردن و جوانسازی پوست، پودر کلاژینو صورتی مفید تر است زیرا فرمولاسیون غنی تری دارد. با اینحال اگر بطور مجزا برای سلامت پوست و مو از مکمل های زینک و بیوتین استفاده می‌کنید کلاژینو آبی برای تامین کلاژن مورد نیاز بدن جهت جوانسازی پوست کافی خواهد بود.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم به تفاوت های پودر کلاژن صورتی و آبی به طور مفصل بپردازیم. این مکمل ها از بهترین مکمل های کلاژن ساز این روزها هستند که هر روز به طرفداران بیشمار آنها افزوده می شود. امیدواریم با مطالعه این مطلب ابهامات و سوالات رایج هنگام خرید کلاژینو برطرف شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

مراحل مهم برای داشتن آرایش زیبا

امروزه آرایش شیک و ساده بسیار پرطرفدار بوده و افراد برعکس گذشته که آرایش‌های غلیظ دوست داش…