بهترین زمان برای سمپاشی خانه

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر دوست دارید در مورد بهترین زمان سمپاشی خانه بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
بهترین زمان برای سمپاشی خانه

اگر قصد دارید حشرات مزاحم را از داخل خانه یا حیاط خود از بین ببرید، ابتدا باید بهترین زمان برای سمپاشی خانه و از بین بردن حشرات را بدانید.

دو مرحله برای خلاص شدن از شر آفات مزاحمی که خانه شما را تهدید می‌کنند وجود دارد: پیشگیری و ریشه‌کنی. این وظایف مکمل یکدیگر هستند، در حالی که شما تلاش می‌کنید تا مشکلات را از خانه خود دور نگه دارید. در اینجا چند پیشنهاد در مورد زمان و مکان سمپاشی برای حشرات وجود دارد تا بتوانید در خانه خود آرامش داشته باشید. با دلتا مگ همراه باشید.

روز، بهترین زمان برای سمپاشی خانه

آفت‌کش‌ها یک روش اثبات شده برای کنترل آفات هستند، اما بهترین زمان برای سمپاشی خانه و از بین بردن حشرات چیست؟ از آنجایی که بسیاری از حشرات در صبح و هنگام غروب بیشترین فعالیت را دارند، این زمان‌ها بهترین شرایط را برای استفاده از آفت‌کش‌ها ارائه می‌دهند.

اگر حشره‌کش‌ها در زمان نادرست مصرف شوند، ممکن است اثرات نامطلوبی داشته باشند. به عنوان مثال، کارباریل را فقط باید در اواخر شب یا صبح زود روی بوته ها استفاده کرد تا از مسمومیت حشرات مفید مانند زنبورها جلوگیری شود. اکثر باغبانان هم ساعات اولیه و هم ساعات شب را برای انجام یا استخدام خدمات کنترل آفات ترجیح می‌دهند.

روز، بهترین زمان برای سمپاشی خانه

قبل از سمپاشی محیط باید خشک باشد

برای حداکثر اثر، آفت‌کش‌ها باید به مدت یک تا 24 ساعت خشک شوند. این ممکن است مستلزم تغییر برنامه آبیاری شما یا تنظیم سیستم آبیاری خودکار شما برای خشک کردن برگ باشد.

بهترین زمان برای سمپاشی خانه و از بین بردن حشرات در یک روز آفتابی و 24 ساعت بدون باران است. استفاده از آفت‌کش‌ها در شب، که برگ‌های گیاه را در شب در مکا‌های مرطوب مرطوب نگه می‌دارد، می‌تواند گیاهان را مستعد ابتلا به بیماری کند.

بهترین فصل برای سمپاشی حشرات

اوایل بهار اغلب به عنوان یک زمان ایده‌آل برای استخدام خدمات کنترل آفات شناخته می‌شود. سمپاشی در بهار به شما امکان می‌دهد تا لانه‌ها و کلنی‌ها را بکشید، در حالی که تعداد آفات کم است.

از آنجایی که درمان به تلاش کمتری نیاز دارد، مؤثرتر است و طولانی‌تر است. به طور معمول، یک درمان برای بهترین زمان برای سمپاشی خانه کافی است. اگر صبر کنید تا حشرات فراوانی وجود داشته باشد، برای کنترل آلودگی کار بیشتری لازم است.

با این اوصاف، هرگز برای سمپاشی آفات دیر نیست. اگر در طول تابستان بیشتر از حد معمول عنکبوت، مورچه و سوسک در خانه خود مشاهده کردید، می‌توانید خانه را سمپاشی و فواید آن را مشاهده کنید.

چه زمانی در فصول دیگر سمپاشی کنیم؟

اگر قایق را برای استفاده از آفت کش بهاره از دست دادید، بهترین زمان برای سمپاشی خانه در فصول دیگر آورده شده است:

  • تابستان: با افزایش دما، جمعیت آفات افزایش می‌یابد، بنابراین چمن شما می‌تواند در اوایل تابستان از درمان بهره‌مند شود. گیاهان را برای گرفتن آفاتی که شاید پنهان باشند اسپری کنید و حتماً سطح زیرین برگ‌ها را اسپری کنید. این به پیشگیری و مدیریت آفات معمولی تابستانی کمک می‌کند.
  • پاییز: آفات در پاییز دنبال سرپناه می‌گردند. این زمان بسیار خوبی برای سمپاشی کردن گوشه‌ها و سوراخ‌های بیرون از خانه است. ایجاد یک سد محافظ به دور نگه داشتن آفات در زمستان کمک می‌کند. محیط خانه و قسمت زیرین پایه آن را حتما اسپری کنید.
  • زمستان: کنترل آفات زمستانی معمولاً برای هجوم حشرات به داخل خانه استفاده می‌شود. اگر حشرات در طول ماه‌های سرد در خانه شما می‌مانند، آفت‌کش‌ها می‌توانند برای بهترین زمان برای سمپاشی خانه به شما کمک کنند.
مطلب پیشنهادی:  آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

چند وقت یکبار باید برای حشرات سمپاشی کنیم؟

چند وقت یکبار باید برای حشرات سمپاشی کنیم؟

یک سؤال رایج از مشتریان این است که خانه آنها چقدر باید سمپاشی شود. خانه شما باید سالی یک بار، ترجیحا در اوایل بهار، باید سمپاشی شود.

رعایت این موارد میزان آفات خانه شما را کم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که در تمام سال از خانه خود لذت ببرید. اگر متوجه نگرانی‌های جدید یا افزایش فعالیت آفات شدید، با متخصص مدیریت آفات برای بهترین زمان برای سمپاشی خانه تماس بگیرید.

چگونه با خیال راحت سمپاشی کنیم؟

EPA دستورالعمل هایی را برای کاربرد ایمن آفت‌کش ها ایجاد کرده است. برخی از مهم‌ترین نکات را در اینجا آورده‌ایم:

  • حیوانات خانگی و کودکان باید دور از مناطق تحت درمان با آفت‌کش‌ها نگهداری شوند.
  • پس از انجام اقدامات پیشگیرانه، می‌توانید از طعمه‌ها به عنوان اولین خط دفاع شیمیایی در برابر حشرات یا جوندگان استفاده کنید.
  • آفت‌کش‌هایی که در طعمه‌ها یا تله‌ها گنجانده نشده‌اند، معمولاً باید به جای اسپری در کل اتاق، باید در مناطق خاصی استفاده شوند.
  • دستگاه‌های مه‌پاش فقط در صورت لزوم باید استفاده شوند.
  • همیشه دستورالعمل‌ها و احتیاط‌های ایمنی روی برچسب آفت‌کش‌ها را بخوانید و آن‌ها را رعایت کنید.

کجا را باید سمپاشی کنیم؟

کجا را باید سمپاشی کنیم؟

مکان‌های زیادی وجود دارد که هنگام سمپاشی خانه‌تان باید روی آنها تمرکز کنید:

  • محیط خانه و حیاط شما فورا آفات را از بین می‌برد. برای محافظت طولانی‌تر، مراقب باقیمانده مواد سمپاشی شده باشید.
    گیاهان و بوته ها را سمپاشی کنید
  • سمپاشی سطح زیرین برگ ها را نیز فراموش نکنید.
    اگر آفات باغ شما را گرفته‌اند، یک اسپری باغچه خانگی می‌تواند گیاهان شما را درمان کند. این به خلاص شدن از شر هجوم و جلوگیری از فعالیت بیشتر آفت کمک می‌کند.
  • پشه ها از پنهان شدن در مناطق ساکت و بدون تابش مستقیم نور خورشید لذت می‌برند، به‌خصوص اگر در اطراف آنها پوشش گیاهی وجود داشته باشد. هنگام سمپاشی حیاط خود، به این مناطق دقت کنید.
پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از خانه‌داری راهکارهای پاک کردن لکه شکلات از روی سطوح را بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 895

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

این 2 شهر زیبا ترین بهار را در ایران دارند

زیباترین شهر ایران در بهار کجاست؟ درست است که هر شهی زیبایی به خصوص خود را دارد اما کدام ش…