بهترین مراکز درمانی اسلامشهر را بشناسید!

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به تازگی ساکن اسلامشهر شدید یا اینکه قصد خرید خانه در این محدوده را دارید، بهتر است با مراکز درمانی آن آشنا شوید.
مراکز درمانی اسلامشهر

اسلامشهر یکی از مناطق تاریخی در جنوب شرقی تهران است که با مساحت 370 کیلومتر مربع در سال 1395 جزو پرجمعیت‌ترین شهرهای تهران شناخته شده است؛ علاوه بر این، اسلامشهر به دلیل نزدیکی به تهران و شهرهای دیگر، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) باعث شده که این منطقه بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گیرد و افراد زیادی تمایل به سکونت در این شهر را داشته باشند؛ از این رو ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم مراکز درمانی اسلامشهر را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید یا اجاره خانه در این منطقه راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

چند نمونه از آگهی‌های اسلامشهر در سایت ملکی دلتا

خرید خانه در اسلامشهر

 

اسلامشهر منطقه چند تهران است؟

 این شهر در 12 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد؛ موقعیت جغرافیایی و ارتباط آن با شهرستان‌ها و شهرهای اطراف، باعث شده است که این شهر به عنوان یکی از نقاط استراتژیک و مهم در استان تهران شناخته شود. در حال حاضر اسلامشهر از شمال با شهرستان پاکدشت، از جنوب با ورامین، از شرق با شمیرانات و از غرب با شهرری در ارتباط است. این شهرستان بزرگ به سه بخش مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی تقسیم شده است.

مراکز درمانی اسلامشهر

مراکز درمانی اسلامشهر

وضعیت مراکز درمانی اسلامشهر، همانند دیگر شهرستان‌های کشور بسیار مطلوب است. این شهرستان دارای مراکز درمانی عمومی و خصوصی متعددی است که به مردم این منطقه خدمات پزشکی و درمانی را ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

درمانگاه نوربخش اسلامشهر

درمانگاه چشم پزشکی نور در اسلامشهر برای ارائه خدمات پزشکی در زمینه‌ چشم پزشکی در این شهر احداث شده است. این درمانگاه با دارا بودن تجهیزات پزشکی مدرن و کادری مجرب، خدمات درمانی و مشاوره‌ای، با کیفیت بالا در زمینه‌ی بیماری‌های چشمی به بیماران عزیز خدمات ارائه می‌دهد. بخش‌های این درمانگاه شامل مطالعات بینایی، آزمایش چشم، مشاوره چشم پزشکی، درمان بیماری‌های چشمی مانند کاتاراکت، گلوکوم، بیماری‌های شبکیه، لنزهای رنگی و بسیاری دیگر می‌شود.

همچنین، این درمانگاه دارای تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای مانند دستگاه لیزر چشمی، دستگاه فوکوس و دستگاه‌های مورد نیاز برای اندازه‌گیری و بررسی عملکرد چشم است.

آدرس درمانگاه چشم پزشکی نور اسلامشهر، در خیابان شهید محمدی، پلاک ۴۲، واحد ۲ واقع شده است.

مراکز درمانی اسلامشهر

درمانگاه حکیم فارابی از بهترین مراکز درمانی اسلامشهر

درمانگاه حکیم فارابی یکی از مراکز درمانی معتبر در شهر اسلامشهر است که با دارا بودن تجهیزات پزشکی مدرن و کادری مجرب، در زمینه‌های مختلفی از جمله پوست و مو، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، گوش، حلق و بینی، چشم، مغز و اعصاب و… خدمات ارائه می‌دهد. این درمانگاه دارای امکانات و تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای مانند دستگاه‌های آنالیز خون، اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، دستگاه‌های لیزر، دستگاه‌های مورد نیاز برای فیزیوتراپی و بسیاری دیگر است.

مطلب پیشنهادی:  فرصت استثنایی خرید آپارتمان در نبرد را از دست ندهید

آدرس درمانگاه حکیم فارابی اسلامشهر، در خیابان امام خمینی، بعد از میدان شهدا، روبروی بانک ملی، ساختمان پزشکان حکیم فارابی، طبقه دوم، واحد ۱۰ می‌باشد.

مراکز درمانی اسلامشهر

بیمارستان امام رضا

بیمارستان امام رضا یکی از بزرگترین مراکز درمانی اسلامشهر است که در قسمت شمالی این منطقه قرار دارد. این بیمارستان دارای بخش‌های مختلفی است که شامل بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اورژانس، مغز و اعصاب، قلب و عروق، بیماری‌های زنان، بیماری‌های کودکان و مراقبت‌های ویژه می‌باشد.

بیمارستان امام رضا اسلامشهر با بیمه‌های عمده‌ی ایران، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه تعاونی، بیمه دانشگاهی و بیمه پاسارگاد قرارداد دارد. همچنین، بیماران می‌توانند با پرداخت هزینه خدمات درمانی، بدون نیاز به بیمه‌نامه، از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

آدرس بیمارستان امام رضا اسلامشهر: اسلامشهر، شهرک سعیدیه، بلوار شهید برنده سیفی، بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع)

بیمارستان هفت تیر اسلامشهر

از آنجایی که بیمارستان هفت تیر اسلامشهر یکی از بیمارستان‌های معتبر و محبوب در منطقه است، با بیمه‌های عمده‌ی ایران، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه تعاونی و بیمه پاسارگاد قرارداد بسته است. همچنین، بیماران می‌توانند با پرداخت هزینه خدمات درمانی، بدون نیاز به بیمه‌نامه، از خدمات این بیمارستان استفاده کنند. از امکانات این بیمارستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش‌های مختلف درمانی و پزشکی شامل بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اورژانس، قلب و عروق، زنان و زایمان، پوست و مو، گوش، حلق و بینی، چشم و دندانپزشکی
  •  تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله دستگاه‌های MRI، CT Scan، اکوکاردیوگرافی و…
  • دارای بخش‌های مجهز به تجهیزات دیجیتالی مانند بخش رادیولوژی و آزمایشگاه
  • کادر پزشکی و پرستاری مجرب و با تجربه
  • خدمات پوششی شامل خدمات بیمه‌ای با بیمه‌های عمده‌ی ایران، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه تعاونی و بیمه پاسارگاد
  • خدمات درمانی پرداخت خودپردازی برای بیمارانی که بیمه‌نامه ندارند
  • خدمات بستری روزانه و شبانه‌روزی تحت نظارت پزشکی و پرستاری
  • خدمات اورژانس و آمبولانس در سطح شهر و استان

مراکز درمانی اسلامشهر

پیشنهاد مطالعه: 4 مورد از بهترین پارک های اسلامشهر+ آدرس

تعداد کلمات مطلب: 733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

مزیت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …