وضعیت قیمت مسکن در محله اباذر تهران چگونه است؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد سکونت در این محله را دارید، ما در این مطلب درباره محله اباذر اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده‌ایم با ما همراه باشید.
محله اباذر تهران

محله اباذر در زمان قدیم در حاشیه دو روستای کاظم آباد و حسن آباد قرار داشت بعد از آنکه در سال 1350 ورزشگاه آزادی ساخته شد، این روستا کم کم رونق گرفت و جای خود را به یکی از بهترین محله‌های تهران داد. بیشتر رونق این محله از سال 1352 به بعد صورت گرفت. چنانچه قصد خرید آپارتمان در محله اباذر را دارید، برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله اباذر کجاست؟

یکی از پرتقاضاترین محله‌ها برای سکونت، محله اباذر تهران است که در غرب پایتخت و در منطقه 5 شهرداری قرار دارد. بیشتر ساختمان‌های این محله آپارتمانی هستند و بافت نوسازی دارند؛ البته در این محله خانه‌های ویلایی با قدمت زیاد نیز به چشم می‌خورند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محله دسترسی آسان به سایر نقاط تهران است که این ویژگی برای شهر پرجمعیتی مانند تهران بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین خیابان‌های این محله را بلوار اباذر پیامبر شرقی، خیابان شالی، خیابان مقداد، بوستان دوم و خیابان شریفی تشکیل می‌دهد. بلوار اباذر تهران از شمال به اتوبان حکیم و باغ فیض، از جنوب به خیابان آیت‌ا‌لله کاشانی، از شرق به اتوبان اشرفی اصفهانی و از غرب به مهران متصل می‌شود.

محله اباذر تهران

نزدیک ترین مترو به بلوار اباذر

بلوار اباذر ایستگاه مترو اختصاصی ندارد؛ اما شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله که در صادقیه قرار دارد استفاده کنید؛ علاوه بر آن اتوبوس‌های BRT که در اتوبان اشرفی اصفهانی قرار دارند نیز برای تردد به سایر نقاط تهران انتخاب خوبی است.

مطلب پیشنهادی:  محله رودکی تهران کجاست؟

امکانات رفاهی در محله اباذر چگونه است؟

محله اباذر تهران از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است؛ بیمارستان فوق تخصیصی پیامبر که در بلوار اباذر قرار دارد باعث شده بسیاری از افراد که حتی سان تهران نیستند محله اباذر را به خوبی بشناسند. علاوه بر آن سرای محله بلوار اباذر از دیگر امکانات رفاهی و مذهبی این منطقه است که افراد بسیاری برای انجام فعالیت‌های گوناگون در کلاس‌های آن ثبت‌نام می‌کنند. بوستان‌های متعدد، سالن‌های ورزشی و مراکز خرید متنوع از دیگر امکانات محله اباذر تهران است.

محله اباذر تهران

قیمت اجاره و خرید آپارتمان در محله اباذر به چه صورت است؟

با توجه به افزایش قیمت اجاره و خرید خانه در تمام نقاط، محله اباذر تهران نیز از این قاعده مستثنی نبود. در حال حاضر رهن و اجاره آپارتمان در محله اباذر تهران مانند سایر نقاط با توجه به متراژ، سن بنا و امکانات ساختمان تعیین می‌شود؛ قیمت آپارتمان در محله اباذر نیز بین 80 تا 150 میلیون متغیر است برای نمونه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 100 متری حدودا به 10 میلیارد بودجه نیاز دارید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر اجاره و خرید خانه در این منطقه، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…