احداث 4497 واحد در شهر جدید پرند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزارت راه و شهرسازی اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در پرند را منوط به پرداخت اولین آورده دانست. وی همچنین زمان پرداخت آورده را بعد از تایید نهایی ثبت نام متقاضیان اعلام کرد.
شهر جدید پرند

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اختصاص یافتن پروژه پس از احراز شرایط متقاضیان نهضت ملی مسکن، از دعوت متقاضیان گروه اول در سهمیه 4497 برای انتخاب پروژه در شهر جدید پرند تا پایان خرداد خبر داد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر با ما همراه باشید.

علیرضا جعفری پیرامون گزینش متقاضیان پس از ثبت نام نهضت ملی مسکن، تائید نهایی آن را منوط به زمان اختصاص یافتن پروژه به درخواست‌کنندگان دانست.

وی همچنین با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند پس از تائید نهایی با افتتاح حساب بانکی اقدام به واریز اولین پیش‌پرداخت خود بکنند،  بنابراین از تعهد احداث مسکن توسط دولت در برابر متقاضیان، پس از واریز اولیه، اطلاع داد.

شهر جدید پرند

احداث 4497 واحد در شهر جدید پرند

وی درباره تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده در شهر جدید پرند گفت:” از ۱۰۰ هزار واحدی که اوایل اردیبهشت ماه عملیات اجرایی آن در شهرهای جدید آغاز شد، سهمیه شهر جدید پرند ۴۴۹۷ واحد است. متقاضیان پس از تایید باید برای واریز آورده اولیه اقدام کنند.”

بر اساس داده‌های ارائه شده از سوی وزارت راه‌ و‌ شهر‌‌سازی، با وجود اینکه هنوز بحث بر سر آغاز ساخت آپارتمان‌های مربوط به طرح نهضت ملی مسکن داغ است. متولیان این پروژه عظیم مسکونی شروع احداث مسکن را نقطه ای برای گزینش و انتخاب پروژه متقاضیان تا پایان خرداد ماه دانستند.

مطلب پیشنهادی:  آغاز واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی

شهر جدید پرند

اختصتاص 750 میلیارد تومان برای احداث خط متروی پرند

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:” برای ۱۰۰ هزار واحد اول به تعداد واحدهایی که در پرند شروع کردیم انشاءالله تخصیص پروژه خواهیم داشت.”

در پایان این مقام مسئول ضمن یادآوری وضعیت احداث ایستگاه مترو شهر جدید پرند از اختصاص 750 میلیارد تومان مربوط به اعتبارات بودجه پرند به شهرداری تهران برای عملیاتی کردن پروژه مترو فرودگاه امام (ره) پرند، خبر داد. وی همچنین بر ارائه خدمات این خط مترو منوط به شهر جدید پرند در دهه فجر سال 1401، تاکید کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب بروز در حوزه ملک، مطلب «آیا امکان فسخ قرارداد وجود دارد؟» را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 348

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه تورم مسکن و اجاره بها در اروپا و ایران

به گزارش خبرآنلاین : بررسی روند رشد اجاره‌ بها در کشورهای اروپایی نشان‌دهنده این است که کش…