زندگی متفاوت با خرید آپارتمان در محله هفت حوض

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد دارید یکی از میدان‌های جذاب در تهران را مشاهده کنید و از مراکز خرید متنوع دیدن کنید محله هفت حوض گزینه مناسبی برای شما است.
محله هفت حوض

محله‌های بسیار خوبی در شرق تهران قرار دارد که دسترسی و امکانات رفاهی فراوان در آن‌ها باعث می‌شود افراد بسیاری تمایل به سکونت در این قسمت از پایتخت را داشته باشند؛ یکی از این محله‌ها هفت حوض نام دارد که افراد بسیاری که به دلیل وجود مراکز خرید فراوان با این محله آشنا هستند؛ در صورتی که تمایل به خرید آپارتمان در هفت حوض را دارید، برای آشنایی بیشتر با ابن محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه آگهی ملکی در سایت دلتا

هفت حوض

محله هفت حوض تهران کجاست؟

محله هفت حوض که بسیاری از افراد آن را با نام میدان هفت حوض می‌شناسند در منطقه 8 شهرداری تهران قرار دارد؛ میدانی که در این محله واقع شده قدمتی بیش از نیم‌قرن دارد و توسط مهندسان فرانسوی ساخته شده که یکی از مهم‌ترین دلایل نام‌گذاری این میدان، وجود هفت‌حوض کوچک درون آن است؛ اکنون با گسترش شهرنشینی این محله در حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری قرار گرفته است. از نظر موقعیت جغرافیایی نیز محله هفت‌حوض از  شمال به بزرگراه رسالت، از طرف جنوب به خیابان شهید ثانی، از شرق به خیابان آیت و از غرب به خیابان سمنگان متصل می‌شود.

محله هفت حوض تهران

نقشه محله هفت حوض تهران

در تصویر زیر نقشه میدان هفت حوض و مکان‌های مهم اطراف آن نمایش داده شده است.

قیمت آپارتمان در محله هفت حوض

موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی مناسبی این محله باعث شده که تقاضا برای خرید و اجاره خانه در هفت حوض  بیشتر از مناطق تهران باشد؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 100 تا 110 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری نوساز به هفت و میلیارد و 500 میلیون نقدینگی نیاز دارید؛ برای مشاهده آگهی‌های بیشتر در خصوص خرید و اجاره ملک در این محدوده، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت‌های آپارتمان در محله صادقیه تهران

دسترسی به محله هفت حوض

باتوجه‌به اینکه این محله در طرح ترافیک زوج و فرد قرار ندارد؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید با اتومبیل شخصی خود از بزرگراه رسالت به این محله دسترسی داشته باشید؛ در صورتی هم که بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، می‌توانید از نزدیک‌ترین خطوط مترو که در ایستگاه سرسبز قرار دارد استفاده کنید؛ علاوه بر آن ایستگاه بی‌ آر تی این محله که در ایستگاه تلفن‌خانه و سرسبز قرار دارد استفاده کنید.

محله هفت حوض تهران

امکانات محله هفت حوض

از مزیت‌هایی که باعث شده بسیاری از افراد با این محله آشنایی داشته باشند، وجود مراکز خرید متنوع است که در ادامه به تعدادی از بهترین مرکز خرید هفت حوض اشاره خواهیم کرد:

  • بازار میدان هفت حوض
  • مرکز خرید نبوت
  • مرکز خرید امرالد استار
  • مرکز خرید سون سنتر
پیشنهاد مطالعه: ارزان‌ترین خانه‌های تهران را در محله زمزم پیدا کنید!

تعداد کلمات مطلب: 454

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «هفت حوض، محله‌ای پرجنب‌و‌جوش» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

مزیت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …