سرمایه‌گذاری و خرید ملک با مبلغی باورنکردنی در خیابان مطهری

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از ما بر این باوریم که برای زندگی در خیابان مطهری باید بودجه بسیار زیادی داشته باشیم، در صورتی که شما با مبلغ بسیار کمتر از آنچه که فکر می‌کنید می‌توانید در این محله صاحب خانه شوید.
خیابان مطهری تهران

خیابان مطهری تهران جزو آن دسته از شریان‌های اصلی در پایتخت است که ممکن است شما ساکن تهران نباشید اما هنگام سفر به این شهر از این خیابان عبور کرده باشید؛ مهم‌ترین مزیت این خیابان که باعث می‌شود رفت‌وآمد بسیاری به این محله انجام شود، وجود ادارات و مراکز مهم دولتی است. البته در کوچه‌های این محله ساختمان‌های مسکونی بسیار زیبایی وجود دارد که افراد را وسوسه می‌کند تا ملک بخرند. درصورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در مطهری  را دارید برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله و اینکه بدانید چگونه به خیابان مطهری تهران برویم، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خیابان مطهری تهران کجاست؟

خیابان مطهری در مرکز تهران و به صورت مشترک بین منطقه 6 و 7 شهرداری قرار دارد که در گذشته خیابان مطهری را با نام تخت طاووس می‌شناختند. اگر خیابان مطهری تهران روی نقشه نگاه کنید این خیابان جهت غرب به شرق دارد و از سمت غرب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به بزرگراه شهید صیاد شیرازی منتهی می‌شود. خیابان شهید مطهری به سمت شرق یک‌طرفه است.

خیابان مطهری تهران

دسترسی به خیابان مطهری تهران چگونه است؟

همانطور که گفتیم این خیابان جزو شریان‌های اصلی شهر به شمار می‌آید که از دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط تهران برخوردار است. بزرگراه‌های متعددی که به این خیابان متصل می‌شود تردد با اتومبیل شخصی را برای ما بسیار راحت‌تر می‌کند؛ اما در صورت استفاده از خودروی شخصی به این موضوع توجه داشته باشید که این خیابان در طرح ترافیک قرار دارد و در ساعاتی از روز ترافیک این خیابان بسیار سنگین است. بهترین مسیر برای رفت‌و آمد به این محله، ایستگاه مترو شهید مطهری تهران است که می‌توانید در کمترین زمان به مقصد برسید. نزدیکترین مترو به خیابان مطهری خیابان میرعماد، ایستگاه مفتح و شهید بهشتی است.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جردن تهران چند؟

خیابان مطهری تهران

بررسی قیمت خانه در خیابان مطهری تهران

دسترسی و امکانات رفاهی عالی در خیابان مطهری سبب شده قیمت ملک در این محدوده بالا باشد. بیشتر بافت مسکونی این خیابان، قدیمی است و اکثر خانه‌ها بیش از 15 سال قدمت دارند؛ در حال حاضر قیمت هر متر زمین در خیابان مطهری بین 70 تا 120 میلیون متغیر است؛

در نتیجه می‌توان گفت قیمت آپارتمان در خیابان مطهری تهران با 150 متر مساحت در خیابان لارستان، 15 میلیارد است. البته این قیمت با توجه به امکانات ساختمان تغییر می‌کند. برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان 107 متری 18 سال ساخت، 7 میلیارد است. برای مشاهد فایل‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: قیمت خانه کلنگی در محله شیخ بهایی تهران چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…