محله مرزداران تهران کجاست؟

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی میدان آزادی است که به دلیل جزیره‌ای بودن به محله‌های بسیاری دسترسی دارد.
خرید آپارتمان در مرزداران

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در مرزداران هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

مرزداران از شرق به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از غرب به بلوار یادگار امام، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه حکیم منتهی می‌شود. گفتنی است که قرارگیری این محله در میان بزرگراه دسترسی را برای تردد به سایر نقاط تهران به‌ویژه برای کسانی که از خودرو شخصی استفاده می‌کند، بسیار راحت کرده است.

افرادی که در محله مرزداران زندگی می‌کنند به دلیل دسترسی راحت به امکانات رفاهی، درمانی، اداری، تفریحی و … بسیار از سکونت در این محله رضایت دارند. میدان گل‌ها، ابراهیمی و 35 متری لاله یکی از لوکیشن‌های خوشنام محله مرزداران است.

خرید آپارتمان در مرزداران

خیابان‌های پهن و عریض، امکانات و دسترسی مطلوب و قرار نداشتن در محدوده طرح ترافیک از مزایای مهم این محله جوان در غرب پایتخت به شمار می‌رود که باعث شده بسیاری متقاضی خرید آپارتمان در مرزداران باشند. لازم به توضیح است که این محله جوان از دو شهرک به نام هما و شهرک آزمایش تشکیل شده است.

وضعیت حمل‌ونقل عمومی در این محله مطلوب است. تا همین حدود یک سال گذشته این محله دارای ایستگاه مترو نبود اما در اردیبهشت‌ماه ایستگاه مترو این محله به نام «مرزداران» افتتاح شد. این ایستگاه در بلوار مرزداران محدوده پارک سرسبز واقع شده است. بلوار مرزداران، بلواری به طول تقریبی 5/3 کیلومتر که درغرب شهر تهران در ناحیه 4 از شهرداری تهران واقع شده است.

مطلب پیشنهادی:  آپادانا؛ شهرکی سبز برای سکونت

اگر به دنبال خرید خانه در مرزداران هستید باید بدانید که متوسط قیمت مسکن در آن بالاست. محله مرزداران نیز به دلیل قرار گرفتن این محله در یک منطقه خوب از نظر آب و هوایی و دسترسی‌های بسیار مناسب محله مرزداران به اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر تهران در سطح متوسط رو به بالا قرار دارد.

متوسط قیمت مسکن در مرزداران از متری 50 میلیون تومان آغاز و تا متری 70 میلیون تومان می‌رسد. البته قیمت واحدهای مسکونی نوساز در این محله بالای 85 میلیون تومان است. گفتنی است که قیمت ملک در این منطقه متناسب با موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت، سال ساخت، امکانات واحد مسکونی و … می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

نقشه خیابان مرزداران

خیابان مرزداران و امکانات این محله در تصویر زیر قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…