جدیدترین قیمت آپارتمان در محله سوهانک تهران

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای آرام با دسترسی مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به محله سوهانک بزنید.
محله سوهانک تهران

محله سوهانک تهران که در دامنه کوه البرز قرار گرفته است، با آب‌وهوی بسیار مطبوع بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری خرید خانه است. چنانچه قصد خرید آپارتمان در سوهانک  را دارید برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌ها تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم درباره یکی از بهترین محله‌های تهران که از امکانات و دسترسی بسیار خوبی برخوردار است، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله سوهانک تهران کجاست؟ موقعیت جغرافیایی

محله سوهانک در شمال شرق تهران و منطقه 1 شهرداری قرار دارد که از شمال به رشته کوه‌های البرز مرکزی، از جنوب به خیابان جاده لشگرک و بزرگراه ارتش و از غرب به بلوار قائم، میدان یکم شهرک قائم، خیابان گل‌ها، خیابان خندان، خیابان شهید محمدی فر و میدان نیایش متصل می‌شود؛ همچنین این محله در مجاورت با محله‌های مینی سیتی، ازگل و محله شهید محلاتی قرار دارد.

تاریخچه محله سوهانک به قبل از سال 1340 می‌رسد که در ان زمان این محله روستایی بیش نبود؛ اما با گسترش شهرنشینی شاهد آن هستید که بیشتر بافت محله سوهانک بازسازی شده و نوساز است و تنها در برخی از کوچه و خیابان‌های آن می‌توانید خانه‌های قدیمی را مشاهده کنید.

خرید آپارتمان در سوهانک

دسترسی به محله سوهانک

نزدیک ترین مترو به سوهانک کدام ایستگاه است؟با توجه به اینکه سوهانک منطقه 1 تهران است، اما از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در شرایط مطلوبی قرار دارد؛ در صورتی که تمایل دارید با اتومبیل خود به این محله تردد کنید، بهترین مسیر بزرگراه ارتش و امام علی است.

چنانچه بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیکترین ایستگاه مترو به محله سوهانک تهران، ایستگاه قائم است.

مراکز درمانی سوهانک

مجهزترین و بهترین مرکز درمانی این محله، مرکز بهداشت سوهانک است. محله سوهانک به دلیل مجاورت با محله های دیگر در اتوبان ارتش دسترسی آسانی به امکانات بهداشتی درمانی موجود در محله های دیگر دارد و از این بابت دسترسی بسیار مناسبی دارد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین قیمت آپارتمان در محله توانیر تهران!

مراکز تفریحی و تجاری سوهانک

4پاساژ تجاری بزرگ واقع در محله عبارت اند از:

  • مرکز خرید پرنیان
  • الماس
  • پلاتینیوم
  • الزهرا

محله سوهانک محله سرسبز و خوش آب و هوایی در اتوبان ارتش است. بزرگترین فضای سبز در محله سوهانک پارک جنگلی سوهانک است. بعد از این بوستان های کوچک دیگری برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان هستند که عبارت اند از: بوستان آسمان، لاله، ولیعصر، نیایش، مروارید و غیره

 قیمت خرید آپارتمان در سوهانک

محله سوهانک از نر دسترسی و امکانات رفاهی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد؛ از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی این محله باعث می‌شود قیمت اجاره و خرید آپارتمان بالاتر از سایر نقاط تهران باشد. از مهم‌ترین مزایای این محله آرامشش و آب‌وهوای خوب آن است که افراد بسیاری را ترغیب به خرید خانه می‌کند. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در سوهانک را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

180

8

150,000,000

27,000,000,000

105

10

125,000,000

13,200,000,000

200

1

195,000,000

39,000,000,000

در ادماه چند نمونه از قیمت اجاره آپارتمان در سوهانک را نیز از سایت ملکی دلتا برایتان آوریم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

150

نوساز

700,000,000

60,000,000

100

10

500,000,000

45,000,000

145

نوساز

3,000,000,000

پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان در ونک، قلب تپنده تهران صاحب خانه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…