محله توحید تهران کجاست؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید آپارتمان در توحید هستید، ما سعی خواهیم کرد که در این مقاله شما را بیشتر با این محله قدیمی و پرطرفدار آشنا کنیم.
خرید آپارتمان در توحید

اگر قصد خرید آپارتمان در توحید را دارید اما اطلاعات چندانی از این محله ندارید تا پایان این مقاله همراه «مجله ملکی دلتا» باشید.

محله توحید در منطقه 6 و 2 شهرداری تهران واقع شده که پیشینه آن به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد از همین رو یک محله قدیمی در کلانشهر تهران به شمار می‌آید.

این محله از شمال به خیابان ستارخان، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به خیابان بهبودی محدود می‌شود.

شما با گذر از این محله تعداد زیادی خانه‌های قدیمی مشاهده خواهید کرد؛ این در حالی است که در طی سالیان اخیر ساخت‌وسازهای زیادی در این محله انجام شده که متوسط قیمت خانه‌های نوساز در این محله بالا است. اما اگر نقدینگی کمی برای خرید خانه در این محله دارید می‌توانید به سمت خانه‌های با متراژ کمتر و قدیمی‌تر بروید.

از مزیت‌های محله توحید این است که محدودیت‌های ترافیکی شامل آن نمی‌شود. همین مسئله باعث شده عده زیادی از مردم سراسر پایتخت، این محله را برای خرید یا اجاره آپارتمان انتخاب کنند. معروف ترین تقاطع این محله، میدان توحید است. این تقاطع خیابان توحید، خیابان ستارخان، بزرگراه چمران و خیابان میرخانی را به یکدیگر متصل می‌کند. به علاوه خیابان خوش شمالی، خیابان ستایش، خیابان پرچم و خیابان نیایش از خیابان‌های مهم این محله می‌باشند.

خرید آپارتمان در توحید

خرید خانه در محله توحید

به دلیل وجود خانه‌های قدیمی و آپارتمان‌های نوساز در کنار هم حین خرید آپارتمان در توحید انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. بطور کلی قیمت ملک در محله توحید تابع عوامل مختلف مانند موقعیت خانه بوده و رنج آن متوسط رو به بالا است. به عنوان مثال هر چه این موقعیت به خیابان ستارخان نزدیکتر باشد، قیمت خانه در محله بالاتر می‌رود. خیابان کوثر از بهترین خیابان‌های محله توحید است که قیمت خانه در آن کمی بالا است. اجاره آپارتمان در توحید نیز رونق زیادی دارد زیرا اجاره‌ خانه در این محله ارزان‌تر بوده و موارد اجاره بهتری در آن یافت خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در باغ فیض تهران

وضعیت دسترسی محله توحید

این محله به نوعی شاهراه گذر غرب به شرق به شمار می‌رود که دسترسی خوبی به امکانات آموزشی، رفاهی و درمانی دارد از همین رو این محله متقاضیان بسیاری برای خرید، رهن و اجاره دارد.

یکی از امتیازات این محله دسترسی راحت به مترو و خطوط تندور اتوبوسرانی است که تردد را به سایر نقاط شهر سهل کرده است. از سوی دیگر این محله در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد به همین جهت اگر جزو افرادی هستید که استفاده از خودرو شخصی را به حمل و نقل عمومی ترجیح می‌دهید، این محله انتخاب خوبی برای سکونت شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر: «آشنایی با محله پرطرفدار غرب پایتخت» 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…