بسته شدن سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در پایان سال

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، ۲۹ اسفند است اما خودمالکان همچنان می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.
نهضت ملی مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از مهرنیوز، محمود محمودزاده اعلام کرد: تاکنون 5 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و این نام‌نویسی تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: از مجموع ثبت‌نام‌هایی که تاکنون انجام شده، تعداد ۴۲۸ هزار نفر مربوط به مردان مجرد بالای ۲۳ سال است. ۸۸ هزار واحد هم در قالب تسهیلات خودمالکی اقدام به ثبت درخواست در سامانه کرده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: بایستی بودجه و زمانی برای پالایش نهایی و شاخص‌بندی‌ها در نظر گرفت تا بتوانیم حوزه دقیق متقاضیان را انجام دهیم.

محمودزاده تصریح کرد: زمین ساخت بیش از یک میلیون واحد مسکونی با کاربری مسکونی طی چند ماه گذشته در شهرهای مختلف تامین شده است.

متقاضیان مدارک را در سامانه بارگذاری کنند

متقاضیان مدارک را در سامانه بارگذاری کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام جهت تکمیل فرایند نام‌نویسی باید وضعیت خود را در سامانه کنترل کنند.

خلیل محبت‌خواه در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان اظهار داشت: اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد یعنی حائز شرایط اولیه است. متقاضی باید در سامانه ثمن (Saman.mrud.ir) در منوی مشاهده و پیگیری درخواست، وارد جزئیات و قسمت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کند.

مطلب پیشنهادی:  بیش از 200 هزار خانوار وام ودیعه دریافت کردند

وی افزود: اگر متقاضی در وضعیت در انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد.

در صورتی که متقاضی در وضعیت در انتظار تایید استعلام است، باید به اداره راه و شهرسازی در استان تهران یا شهرستان‌ها مراجعه کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «اکباتان شهرکی مدرن در قلب پایتخت» را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 265

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه تورم مسکن و اجاره بها در اروپا و ایران

به گزارش خبرآنلاین : بررسی روند رشد اجاره‌ بها در کشورهای اروپایی نشان‌دهنده این است که کش…