نام نویسی مجردها در طرح نهضت ملی مسکن از دو روز دیگر

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که مجرد در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.
نام نویسی مجردها

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران، نام نویسی مجردها در طرح نهضت ملی مسکن از دو روز دیگر یعنی 15 دی آغاز می‌شود.

سید عباس رهگشای گفت: بر این اساس مجرد‌ها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت‌نام کنند.

رهگشای یادآور شد: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir آغاز و تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او ادامه داد: بر اساس این قانون، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن کاهشی شد

رهگشای افزود: بر اساس مصوبه تازه شورای‌عالی مسکن، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امکان ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن را دارند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان گفت: برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یکسال تقلیل پیدا کرده است. بدین‌معنا اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت مسکن در سعادت آباد چند؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …