اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی در ساخت سالانه یک میلیون مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون رییس جمهوری گفت: برخی سرمایه‌گذارن خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند که در زمینه ساخت سالانه یک میلیون مسکن دولت را یاری می‌کنند.
مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی اعلام کرد: مسئله پشتیبانی از ساخت چهار میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ این کشور است و پیش از این تا به‌حال چنین موضوعی سابقه نداشته است.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهوری با حضور در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بانک مسکن گفت: مسئله پشتیبانی از ساخت 4 میلیون مسکن یک رکورد در تاریخ این کشور است و پیش از این تا به‌حال چنین موضوعی سابقه نداشته است.

حسینی با بیان اینکه دولت اهتمام جدی در ساخت چهار میلیون مسکن تا پایان دولت سیزدهم را دارد، عنوان کرد: باید بدانیم که اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند منجر به رونق اقتصادی در کشور شود، چراکه صنعت مسکن پیشران صنایع بسیار دیگر است.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان به افسران و رزمندگان نبرد اقتصادی اشاره کردند که بی‌شک مدیران و کارکنان بانک مسکن نیز در زمره این رزمندگان جنگ اقتصادی جای دارند.

راه اندازی صندوق مسکن محرومان

راه اندازی صندوق مسکن محرومان

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در این دولت، تعارض منافع وجود نداشته باشد، عنوان کرد: امروز در کشور انسجام کامل وجود دارد و هر 3 قوه بر اساس قانون اساسی خود را موظف می‌دانند که فرامین رهبر معظم انقلاب را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی کنند.

مطلب پیشنهادی:  سهم دولت از ساخت مسکن؛ فقط ۱ درصد

معاون امور مجلس رییس جمهوری درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکی و مسکن در بودجه سال آینده، گفت: تلاش برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های دولت به نظام بانکی از جمله زمینه‌هایی است که در بودجه به آن توجه ویژه شده است. افزایش سرمایه بانک‌های دولتی و تسویه بخشی از مطالبات نظام بانکی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که دولت برای آنها برنامه دارد.

حسینی با اشاره به برنامه‌های دولت در بخش مسکن گفت: برنامه‌ریزی برای تامین اراضی نهضت ملی مسکن، تقویت اعتبارات صندوق ملی مسکن، برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن 2 میلیون مسکن تا پایان سال 1401، اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی صندوق مسکن محرومین و دیگر موارد از جمله برنامه‌های ویژه دولت در بودجه سال آینده در بخش مسکن است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «نقش تعیین‌کننده دلالان، در تعیین قیمت مسکن مهر» در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 370

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

با متری 17 میلیون تومان در نزدیکی تهران صاحبخانه شوید

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی نهادهای رسمی متوسط قیمت به ازای هرمترمربع در تهران به…