خانه معرفی محله ها محله های تهران

محله های تهران

همه چیز درباره محله های تهران

خرید آپارتمان در جمهوری با بودجه کم!

محله جمهوری تهران

جالب است بدانید، خیابان جمهوری با الگو برداری از معماری نوگرای غربی بنا شده است، همچنین قرارگیری سفارت‌‌های فرانسه، ارمنستان، واتیکان،ایتالیا در این خیابان باعث شده تا بیش از پیش بر موقعیت حساس آن تاکید شود.

میدان ولیعصر، محله‌ای با بهترین قیمت برای خرید آپارتمان در تهران

میدان ولیعصر تهران

بخش زیادی از خیابان ولیعصر در محدوده مرکزی شهر تهران واقع شده است و به‌دلیل شلوغی و آلودگی، این قسمت از شهر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

خرید آپارتمان در میدان انقلاب تهران با قیمتی باورنکردنی

خیابان انقلاب تهران

وجود مغازه‌های رنگارنگ در مسیر خیابان انقلاب،‌ لذت پیاده‌روی برای رسیدن به مقصد را دوچندان کرده است. اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در این محله را دارید، تا انتهای این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

با کمترین سرمایه در میدان حر تهران صاحب خانه شوید!

محله میدان حر

همانطور که از نام پیشین این میدان بر می‌آید، این میدان در گذشته مرکز فرماندهی محمد علی شاه قاجار بوده است که در آن برهه زمانی این منطقه جزو بخش‌های بیرونی شهر محسوب می‌شده است.

خرید آپارتمان در محله جیحون

خرید آپارتمان در محله جیحون

محله جیحون جزو محله‌های قدیمی پایتخت محسوب می‌شود که در منطقه 10 شهرداری تهران واقع‌شده که از شمال به خیابان آزادی و از جنوب به خیابان امام خمینی (ره) می‌رسد و از غرب به خیابان‌های اصلی مانند «جی» منتهی می‌شود.

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

محله های تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خرید آپارتمان در تهران هستند. تهران 22 منطقه دارد که هر کدام موقعیت جغرافیایی و بافت خاص خود را دارد. محله‌ های تهران هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؛ برای مثال بافت محله‌های شرقی تهران مانند نارمک همچنان سنتی و قدیمی هستند. محله‌های غربی …

خرید آپارتمان در نواب با قیمت مناسب و دسترسی عالی

محله نواب تهران

قدمت این محله به دهه 30 باز می‌گردد؛ در آن زمان بیشتر مساحت محله نواب را زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌داد تا اینکه در سال 1342 طرح ساخت بزرگراه در این محله آغاز شد.

123...41صفحه 1 از 41

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جداکردن اصولی پاجوش‌های گیاه آپارتمانی سانسوریا

جدا کردن اصولی پا جوش گیاه آپارتمانی سانسوریا

برای جداکردن اصولی پاجوش‌های گیاه آپارتمانی سانسوریا (Sansevieria)، مراحلی که در این مطلب از مجله دلتا برایتان بیان کرده‌ایم را باید دنبال کنید تا گیاه اصلی و پاجوش‌ها کمتر آسیب ببینند و پاجوش‌ها بهترین شانس رشد را داشته باشند.

برای مشاهده آگهی های ملکی یوسف آباد
یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

آگهی های خریدآگهی های اجاره