محله کمیل تهران کجاست؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمیل یکی از محله‌های معروف منطقه 10 شهرداری تهران است که به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و قیمت پایین ملک، متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در آن هستند.
خرید آپارتمان در کمیل

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در کمیل هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

کسانی که به دنبال خرید خانه هستند، یکی از گزینه‌های بسیار مهمی که همواره مدنظر قرار می‌دهند، موضوع دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است. خوشبختانه چند سالی است که به این محله خط مترو اضافه شده و ساکنان آن به راحتی از طریق مترو به سایر مناطق تهران تردد می‌کنند. البته وجود خط بی آر تی به سهولت دسترسی به ناوگان عمومی افزوده است.

قیمت خرید آپارتمان در کمیل چند؟

خرید خانه در این محله به افرادی که دارای نقدینگی محدودی برای خرید مسکن هستند، توصیه می‌شود. چرا که متوسط قیمت مسکن در منطقه به نسبت شهر تهران پایین‌تر است.

امکان خرید خانه از متری 18 تا 23 میلیون تومان در محله کمیل تهران وجود دارد. البته باید این نکته را عنوان کرد که این واحدهای مسکونی اغلب دارای امکانات محدود و با سال ساخت بالا هستند.

خرید آپارتمان در کمیل

اما اگر به دنبال خرید واحدهای مسکونی با امکانات بیشتری هستید، باید برای هر متر مربع بین 28 تا 32 میلیون تومان هزینه کنید. شما با این میزان نقدینگی حتی امکان خرید خانه نوساز در این محله را خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:  دکوراسیون چه تاثیری بر قیمت ملک دارد

البته ذکر این نکته ضروری است که قیمت مسکن متناسب با متراژ، نوع ساخت، امکانات واحد مسکونی، سال ساخت، نظر فروشنده و … می‌تواند متغیر باشد.

قیمت پایین خرید خانه در محله کمیل باعث شده بسیاری به منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک در این محله کنند. اگر شما نیز با سرمایه خود به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن در حوزه مسکن هستید، ما خرید آپارتمان در کمیل را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که سرمایه‌گذاری در این محله بدون ریسک است.

شما با خرید خانه در محله کمیل به راحتی مراکزی همچون مدرسه، مراکز اداری، درمانی، مذهبی و … دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید بخش زیادی از نیاز روزانه خود را از همین محله تأمین کنید.

نقشه محله کمیل

در تصویر زیر، نقشه خیابان کمیل و مراکز مهم اطراف آن را مشاهده می کنید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در محله کمیل چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله شیراز تهران را بیشتر بشناسید

ساکنان خیابان شیراز جنوبی جزو سکنه قدیمی این خیابان هستند که با وجود تغییر کاربری این نقطه…