خانه معرفی محله ها

معرفی محله ها

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

شهر اصفهان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب هستند؛ اما در این میان اگر به دنبال یک شهر با امکانات فراوان هستید، شهر اصفهان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛ این شهر جزو یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران است که افراد بسیاری برای گردشگری و یا زندگی آن را انتخاب می‌کنند؛ به همین …

خرید آپارتمان در جمهوری با بودجه کم!

محله جمهوری تهران

جالب است بدانید، خیابان جمهوری با الگو برداری از معماری نوگرای غربی بنا شده است، همچنین قرارگیری سفارت‌‌های فرانسه، ارمنستان، واتیکان،ایتالیا در این خیابان باعث شده تا بیش از پیش بر موقعیت حساس آن تاکید شود.

میدان ولیعصر، محله‌ای با بهترین قیمت برای خرید آپارتمان در تهران

میدان ولیعصر تهران

بخش زیادی از خیابان ولیعصر در محدوده مرکزی شهر تهران واقع شده است و به‌دلیل شلوغی و آلودگی، این قسمت از شهر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

خرید آپارتمان در میدان انقلاب تهران با قیمتی باورنکردنی

خیابان انقلاب تهران

وجود مغازه‌های رنگارنگ در مسیر خیابان انقلاب،‌ لذت پیاده‌روی برای رسیدن به مقصد را دوچندان کرده است. اگر قصد خرید یا اجاره آپارتمان در این محله را دارید، تا انتهای این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

با کمترین سرمایه در میدان حر تهران صاحب خانه شوید!

محله میدان حر

همانطور که از نام پیشین این میدان بر می‌آید، این میدان در گذشته مرکز فرماندهی محمد علی شاه قاجار بوده است که در آن برهه زمانی این منطقه جزو بخش‌های بیرونی شهر محسوب می‌شده است.

معرفی ارزان‌ترین مناطق برای خرید زمین اطراف تهران

بهترین مناطق برای خرید زمین اطراف تهران

خرید زمین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. هیچ نوع سرمایه‌گذاری دیگری مثل مسکن یا زمین در بلندمدت و کوتاه‌مدت به این میزان سودآوری ندارد. اگر می‌خواهید با بهترین مناطق برای خرید زمین اطراف تهران آشنا شوید، با ما همراه باشید. تهران به عنوان پایتخت و مرکز اقتصادی، تجاری و فرهنگی کشور، جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاران دارد. با این …

123...60صفحه 1 از 60

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی