مقایسه بروکرهای مناسب برای معامله طلا در فارکس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مقایسه بروکر فارکس

بهترین بروکر برای معامله طلا به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک این نماد ارزشمند بهترین معاملات را در بازار طلا و فارکس داشته باشید. طلا یکی از کالاهای ارزشمند در بازار فارکس بوده و سرمایه امن کشورها به حساب می آید که معامله گران زیادی مشتاق خرید و فروش آن هستند.

این نماد قدمت بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا بازار طلا و فارکس را بهتر بررسی کنید و بتوانید معاملات پرسودتری داشته باشید. بروکرهای خاصی هستند که شرایط معاملاتی مناسبی را به شما ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی بیشتر این شاخص، بهترین بروکر برای معامله طلا را نیز به شما معرفی کنیم.

ویژگی های بروکرهای مناسب برای معامله طلا

بروکرهای زیادی هستند که نماد طلا را در لیست ارزهای خود قرار داده و امکان معامله آن را برای معامله گران فراهم کرده اند. تریدرها می توانید بر اساس معیارهای مختلف این بروکرها را انتخاب کنند. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها را برای شما آورده ایم تا با در نظر گرفتن آن ها بتوانید مقایسه بروکرهای طلا را انجام دهید.

  • میزان کارمزد و کمیسیون
  • اسپردها
  • حداقل سرمایه مورد نیاز
  • انواع حساب های تجاری
  • حساب سواپ فیری
  • سرعت معاملاتی عالی
  • هزینه های کارگزاری

هر کارگزاری برای اینکه به شما اجازه انجام معاملات را بدهد، کارمزد برای واریز و برداشت وجه و کمیسیونی هم به عنوان کارمزد در ازای هر معامله دریافت می کند. شما باید این هزینه ها را بین بروکرهای مختلف مقایسه کنید و ببینید که استفاده از کدام بروکر از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است.

  • اسپردها

اسپرد یا کارمزد پنهانی اصطلاحی است که در بازارهای مالی خیلی کاربرد دارد. وقتی شما یک دارایی را خریداری می کنید و سپس آن را به فروش می رسانید، باید مبلغی از سود خود را با عنوان اسپرد به کارگزاری پرداخت نمائید. این مبلغ بین کارگزاری های مختلف متفاوت است و شما باز هم باید بررسی کنید که کدام کارگزاری اسپرد کمتری دارد و می تواند برای شما مناسب تر باشد.

  • حداقل سرمایه مورد نیاز

کارگزاری های مختلف معمولا مبلغی را به عنوان حداقل میزان سرمایه مشخص می کنند و شما برای انجام معاملات باید حداقل سرمایه مورد نیاز آن ها را به حساب کارگزاری خود واریز کنید. به این معنی که با کمتر از حداقل سرمایه مورد نیاز نمی توانید در بروکر مورد نظر معامله انجام دهید؛ پس شما باید بروکری را پیدا کنید که حداقل سرمایه مورد نیاز آن با سرمایه شما برای معامله طلا همخوانی داشته باشد.

  • انواع حساب های تجاری

در بروکرها حساب های تجاری مختلفی تعریف شده و شما به عنوان سرمایه گذار می توانید حسابی که با شرایطتان متناسب است را انتخاب کنید؛ بنابراین برای انتخاب بهترین بروکر برای معاملات داو جونز باید آن ها را با هم مقایسه کنید و ببینید که کدام حساب های تجاری را پوشش می دهند.

  • حساب سواپ فیری
مطلب پیشنهادی:  روستایی که در آن زنان حداقل ۳ شوهر دارند

بروکرهایی که از حساب اسلامی پشتیبانی می کنند، برای خیلی از معامله گران مهم است. چرا که با استفاده از آن می توان معاملات باز شبانه را مدیریت کرد و با هزینه کمتر، اقدام به کسب سود بیشتر نمود. برخی از معامله گران سوئینگ و یا روند کار می خواهند در طول یک الی چند ماه معاملات خود را باز بگذارند و این موضوع برای آن ها حائز اهمیت است.

  • سرعت معاملاتی خوب

سرعت معامله معیاری است که برای همه معامله گران مهم شمرده می شود. چرا که اگر بروکری سرعت معاملاتی مناسبی نداشته باشد و یا با واید اسپرد معاملات را باز کند، ممکن است تریدر نتوانند در نقطه ورود مناسب به معاملات وارد شده و یا همچنین در نقطه خروج مناسب از پوزیشن های خود خارج شوند و این موضوع به ضرر معامله گران تمام می شود.

بهترین بروکر مناسب معامله طلا

بهترین بروکر برای معامله نماد طلا انتخاب سختی است. چرا که هزاران بروکر در دنیای بازارهای مالی وجود دارد که هر کدام از آن ها، چندین حساب معاملاتی داشته و شرایط معاملاتی در هر حساب با دیگری متفاوت است. مثلا یکی از حساب ها اسپرد بالاتری دارد اما کمیسیون از تریدرها نمیگیرد، واریز اولیه نیز با مبلغ کمی انجام می شود. در حالی که اصولا حساب های حرفه ای دارای اسپرد کم و کمیسیون معقول هستند، اما واریز سرمایه در آن ها نیاز به مبالغ بالا دارد. شما با مراجعه به وبسایت sortbrokers.com بروکر ها را با هم به اسانی مقایسه کرده و بروکر مناسب طبق نیاز های خود را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید.

سخن پایانی

بهترین بروکر نماد طلا کارگزاری است که بتواند معاملات این نماد را با مقرون به صرفه ترین کارمزد و اسپرد ارائه دهد. همچنین کارگزاری هایی که از حساب های تجاری بیشتری پشتیبانی می کنند و به سرمایه کمتری برای معاملات نیاز دارند، در لیست بهترین بروکر برای معامله نمادد طلا قرار می گیرند.

بعد از اینکه تعدادی بروکر که معاملات نماد طلا را ارائه می دهند پیدا کردید، می توانید آن ها را در وب سایت  با هم مقایسه کنید. بهترین بروکر برای معامله طلا بروکری است که شما خودتان با آن می توانید بهترین معاملات را انجام دهید.

تعداد کلمات مطلب: 837

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

تفاله چای، راز سرسبزی و تقویت گیاهان

تقویت گیاهان با تفاله چای یا پسماند چای یکی از مواد طبیعی می‌تواند به بقا و سرسبزی گیاهان …