4 ترفند رفتار با شوهری که به مادرش وابسته است

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر با خانواده همسر خود دچار چالش شده‌اید، این مطلب به شما کمک بزرگی خواهد کرد.
مرد وابسته به خانواده

مرد وابسته به خانواده ممکن است در زندگی مشترک برای شما مشکلاتی ایجاد کند که نتوانید آن‌ها را تحمل کنید و یا حتی بخواهید تا از ادامه زندگی با چنین مردی امتناع کنیدو. مجله دلتا برای شما 4ترفند رفتاری عالی برای رفتار با مرد وابسته به خانواده گرداوری کرده کرده است تا بتوانید زندگی مشترک بهتری را تجربه نمایید.

مرد وابسته به خانواده

اگر شما هم با یک مرد وابسته به خانواده ازدواج کرده‌اید قطعا با مشکلات بسیار زیادی در ارتباط عاطفی و زندگی مشترک خود رو به رو هستید که زندگی را به کام شما تلخ کرده است.

مرد وابسته به خانواده

با مرد وابسته به خانواده چه کنیم؟

اگر به دنبال داشتن یک زندگی مشترک خوب هستید که احساس خوشبختی زیادی بکنید باید بتوانید تعادل را در تعاملات بین خانواده خود و همسرتان برقرار کنید. اگر این توازن را رعایت ننمایید قطعا دچار مشکلات بسیاری از جمله ناراحتی و مشکلات عاطفی، دعوا و دلگیری و حتی جدایی یا طلاق عاطفی خواهید شد. یک مرد باید بتواند رابطه بین خود، مادر و خانواده‌اش را به درستی مدیریت نماید تا هیچ یک از طرفین آسیبی نبینند.

مرد وابسته به خانواده

همدلی کنید

شما باید بتوانید با زبانی خوش با شوهر خود صحبت کنید. دعوا و پرخاشگری هیچوقت پاسخ مناسبی برای حل مشکلات بین زن و شوهر نیست و ممکن است فاصله عاطفی بیشتری را بین شما ایجاد نماید. سعی کنید به جای انتقاد با پرخاشگری از رابطه با مادر و خانواده‌اش به او بگویید که درکش می‌کنید و به آرامی حرف دل خود را به او بگویید.

مطلب پیشنهادی:  سالاد ارمنی، یک شام سبک و بی‌نظیر

ریشه وابستگی را درک کنید

ابتدا باید سعی کنید تا به خوبی متوجه شوید که چرا شوهر شما بیش از حد به مادر و یا خانواده خود وابسته است. وابستگی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که می‌توان به اینکه شوهر شما هنوز به استقلال شخصی نرسیده یا در زمینه مالی به حمایت خانواده خود نیاز دارد. یکی از دلایل دیگر می‌تواند این باشد که همسر شما از ابتدا با روند اشتباهی تربیت شده است.

حمایت عاطفی

سعی کنید شما نفر اولی باشید که در مشکلات از همسرتان حمایت می‌کنید. اگر در زمان بروز یک مشکل برای همسرتان شما اولین کسی باشید که به کمک او می‌رود همسرتان متوجه خواهد شد که به جز مادر و خانواده‌اش حامی دیگری نیز دارد که از قضا همسرش است و این حس نزدیکی و علاقه بین شما را بیش از پیش خواهد کرد.

مرد وابسته به خانواده

حسادت نکنید

سعی کنید جوری برخورد کنید که همسر شما متوجه حسادت شما نسبت به ارتباط و وابستگی زیادش به خانواده‌اش نشود در این صورت شما را متهم خواهد کرد حسود هستید و چشم دیدن خانواده‌اش را ندارید. با مردان وابسته به خانواده باید با سیاست برخورد کرد.

 

تعداد کلمات مطلب: 437

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی!

تاکنون درباره شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی چیزی شنیده‌اید؟ علم جدید و تحقیقات گسترده نشان…