بهترین لباس برای خانم‌ها با بازوهای تپل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن هیکل زیبا و متناسب خواسته همه خانم‌ها است اما رسیدن به آن شاید در مدت زمان کوتاه کار مشکلی باشد بنابراین در این شرایط باید به راه‌حل‌ها دیگر فکر کرد.
لباس مناسب بازوهای تپل

اگر شما لباس مناسب بازوهای تپل را بشناید میإتوانید در مهمانیإها و مراسمإهای مهم زیباتر و لاغرتر به‌نظر برسید. ترفندهایی در لباس پوشیدن وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها مشکلاتی که با اندام خود دارید برطرف کرده و با استفاده از این ترفندها استایل مناسب خودتان را بسازید. همراه دلتامگ باشید.

لباس مناسب بازوهای تپل

یکی از موضوعات مهمی که باید بدانید آن است که داشتن بازوهای بزرگ و حجیم برای آقایان خوشایند است؛ اما بازوهای چاق بزرگ‌ترین معضل برای خانم‌ها به شمار می‌رود. خانم‌هایی که بازوهایشان از تمامی قسمت‌های بدن آن‌ها بزرگ‌تر است، همواره به دنبال راهی هستند که بازوهایشان  را کوچک‌تر نشان دهند.

ما در ادامه این مطلب راهکارها و لباس مناسب بازوهای تپل را به شما نشان می‌دهیم.

یقه‌قایقی بپوشید

یک لباس مناسب بازوهای تپل پوشیدن لباس یقه‌قایقی است. در این لباس توجه به سمت سرشانه جذب شده و قسمت پر بازوها دیده نمی‌شود؛ بنابراین بیشتر خانم‌ها شانه‌های زیبا دارند، بنابراین می‌توانند بلوزی بپوشند که بازوها را بپوشاند؛ ولی شانه‌ها را نمایان کند.

لباس آستین‌کوتاه و تنگ هرگز نپوشید

پوشیدن لباس‌های آستین‌کوتاه و تنگ باعث می‌شود بازو‌ها بیشتر به چشم آمده؛ بنابراین باید از آستین‌هایی که قد آن‌ها تا شانه یا بازو هستند، خود را دور کنید؛ زیرا این لباس‌ها توجه‌ها را بیشتر به بازوهایتان جلب می‌کند.

 لباس مناسب بازوهای تپل مثل آستین سه‌ربع

برای اینکه بازوهایتان زیاد دیده نشود، بهتر است لباس آستین سه‌ربع بپوشید. این مدل لباس‌ها چاقی بازوها را پوشانده و انتهای آن‌ها درست در لاغرترین بخش بازو قرار می‌گیرد و توجه‌ها را بیشتر به مچ ظریف دست جلب می‌کند. نکته‌ای که باید بدانید آن است که با پوشیدن لباس آستین سه‌ربع دست‌های شما لاغرتر به نظر می‌رسد.

 لباس مناسب بازوهای تپل مثل آستین سه‌ربع

پوشیدن دکلته ممنوع

لباس دکلته لباسی است که به دلیل یقه‌ای که دارد و نوع فرم برش‌هایی که در آن به چشم می‌خورد بیشتر تمرکزها را بر روی بالاتنه متمرکز می‌کند و نگاه‌ها را به آن سمت خیره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  امکان زندگی در سیارات دیگر تنها به این شرط!

بنابراین، اگر بازوهای چاقی دارید یادتان باشد با پوشیدن دکلته آن را بیشتر به نمایش می‌گذارید. لباس مناسب بازوهای تپل، لباسی با آستین‌های زیبا است.

آستین پفی نپوشید

آستین‌های پفی یا لایه‌لایه تأثیر بسیار زیادی در توپر کردن و بزرگ نشان‌دادن بازوها داشته و برای افراد لاغر که بازوهای کوچکی دارند توصیه می‌شود. آستین‌های پفی گشاد تا نزدیکی‌های شانه باعث می‌شوند تا فرد چهارشانه به نظر بیاید.

 لباس مناسب بازوهای تپل مثل آستین گیپوری

پارچه‌های گیپور از پارچه‌های بسیار پرطرف‌دار و محبوب در بین خانم‌ها هستند که در دوخت اغلب لباس‌های مجلسی نیز استفاده می‌شوند. یکی از روش‌های جالب و زنانه برای زیبا کردن بازوها این است که لباس‌هایی با آستین‌های دانتل یا گیپور بپوشید.

پوشیدن لباس‌های دارای پارچه ضخیم ممنوع

پوشیدن لباس‌های دارای پارچه ضخیم ممنوع

پوشیدن لباس‌هایی که جنس ضخیمی دارند و کشی نیستند، باعث می‌شود که بازوها بزرگ‌تر دیده شوند. لباس‌هایی که جنس نازک و لطیفی دارند و دارای آستین‌های نازک هستند، یکی از بهترین لباس‌ها برای افراد توپر است.

آستین‌ها را تا بزنید

یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید تا بازوهایتان لاغرتر به نظر برسد، آن است که آستین‌بلند خود را کمی تا بزنید. با تا زدن کمی از قد آستین، دست‌های شما لاغرتر به نظر می‌رسد.

تعداد کلمات مطلب: 511

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…