پرواز تفریحی، هیجان‌انگیزترین فرصت برای تجربه خلبانی در ایران!

3
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر فوبیای ارتفاع نداشته باشید پرواز کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی خواهد بود که در تمام عمرتان می‌توانید انجام دهید! خلبانی آرزوی خیلی از کودکانی است که نقشه‌های بزرگی برای آینده خود دارند؛ اما شاید ندانید که خلبانی تنها یک شغل نیست؛ بلکه می‌تواند فعالیتی مفرح و هیجان‌انگیز باشد!
پرواز تفریحی

خیلی‌ها تصورشان این است که حتما باید خلبان باشند که بتوانند سوار هلی‌کوپتر شوند؛ اما خبر خوب این است که مراکز پرواز تفریحی بسیاری در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که امکان خلبانی را برای شما فراهم می‌کند! این سرگرمی همچون کشتی کروز ایران یک تفریح مهیج و خاص است که دلتامگ در این مقاله به معرفی آن پرداخته است.

فرودگاه تفریحی و آموزشی آزادی

اگر دلتان پرواز تفریحی با هلیکوپتر در تهران را می‌خواهد فرودگاه تفریحی و آموزشی آزادی یک انتخاب عالی است. این فرودگاه در نظرآباد استان البرز واقع شده و با 60 فروند هواپیمای فوق سبک اولین مرکز آموزشی خصوصی پرواز در ایران است! هرچند این فرودگاه بهترین فرودگاه تفریحی ایران نیست؛ ولی اولین و مهم‌ترین آن‌هاست. در فرودگاه پرواز تفریحی کرج می‌توانید بهترین لحظاتتان را بسازید.

فرودگاه تفریحی و آموزشی آزادی

باشگاه هوانوردی خیام

یکی دیگر از مراکز پرواز تفریحی ایران که می‌تواند لحظات به‌یادماندنی‌ای را برای شما رقم بزند، باشگاه هوانوردی خیام در شهر مشهد است. حتما هواپیماهای ملخی را در کارتون‌های دوران کودکی‌تان دیده‌اید! این هواپیماها را در واقعیت می‌توانید در این باشگاه ببینید! این هواپیماها شرایط پرواز یک نفره یا دو نفره را برای شما فراهم می‌کنند و همچنین از نظر فنی امنیت بالایی هم دارند.

باشگاه هوانوردی خیام

فرودگاه گلبهار یکی از بهترین مراکز پرواز تفریحی در ایران

یکی دیگر از فرودگاه‌هایی که می‌توانید در آن با پرواز تفریحی لحظات شاد و پرهیجانی را برای خود بسازید فرودگاه گلبهار است. در پروازهای این فرودگاه شما با زبده‌ترین خلبانان ایرانی در حالی بر فراز آسمان کشور پرواز خواهید کرد که کارکنان مجموعه نیز فیلم‌‌برداری هنری از این لحظات شما نیز بر عهده دارند! این فرودگاه نیز در مشهد قرار دارد و هر پرواز آن 15 دقیقه طول خواهد کشید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین دمنوش برای کم کاری تیروئید

فرودگاه گلبهار یکی از بهترین مراکز پرواز تفریحی در ایران

پرواز تفریحی فرودگاه پیام

اگر دوست دارید با هواپیماهای فوق سبک در آسمان تهران چرخی بزنیدباید به فرودگاه پیام بروید. این فرودگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه آماده پذیرایی از مهمانان است البته باید بگوییم که پرواز در این فرودگاه آن‌قدرها هم ارزان نیست و نیاز به صرف هزینه بالایی دارد. فاصله این فرودگاه از تهران 35 کیلومتر است.

پرواز تفریحی فرودگاه پیام

سخن پایانی

تعطیلات بهاری و عید نوروز بهترین فرصت برای کسب تجربه‌های جدید و سپری کردن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن است. در ایران فرودگاه‌هایی که امکانات پرواز تفریحی را برای شما فراهم می‌کنند در شهرهای مختلفی مانند رامسر، کرمان، سمنان شیراز، تهران، مشهد و … وجود دارند که می‌توانند به یادماندنی‌ترین خاطرات شما را رقم بزنند.

تعداد کلمات مطلب: 395

اپلیکیشن مجله دلتا

3 دیدگاه

  1. همراه با شما

    27 اسفند 1402 در 10:05 ب.ظ

    مطالبتان مثل همیشه جالب

    پاسخ

  2. همراه با شما

    28 اسفند 1402 در 1:18 ق.ظ

    مثل همیشه مطالبتان عالی

    پاسخ

    • زینب پروانه

      28 اسفند 1402 در 8:58 ق.ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

از بین بردن خط اخم ابرو در خانه

از بین بردن خط اخم و خطوط ابرو در خانه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با استفاده از روش‌ه…