خرید آپارتمان در 13 آبان، فرصتی استثنایی برای خانه‌دار شدن!

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر نمی‌دانید که با بودجه محدود در کدام منطقه از تهران می‌توانید صاحب خانه شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
محله 13 آبان تهران

اگر بودجه محدودی دارید و قصد دارید در تهران خانه بخرید، محله‌های جنوبی تهران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ از بین محله‌هایی که در این قسمت از تهران قرار دارند، محله 13 آبان تهران، جزو بهترین محله‌های این منطقه است که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین مزایای این محله این است که شما با خرید آپارتمان در 13 آبان تهران مشکلی برای تردد به سایر نقاط تهران ندارید. در صورتی که قصد دارید این محله را بیشتر بشناسید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

سیزده آبان تهران کجاست؟

محله 13 آبان تهران در منطقه 20 شهرداری قرار دارد و قدمت آن به دوره قبل از انقلاب باز می‌گردد. ساخت این محله در سال 1342 شمسی آغازشد؛ نام قدیم محله 13 آبان در ابتدا 9 آبان بود و از مهم‌ترین دلایل این نام‌گذاری، تولد فرزند شاه در این روز بود. اما بعد از انقلاب اسلامی، به مناسبت روز دانش آموز نام این محله به 13 آبان تغییر یافت. در حال حاضر این محله از 88 کوچه تشکیل شده که نام تمام کوچه‌ها نیز ترکیبی از ماه‌ها و سال است. محله 13 آبان تهران، اولین محله در تهران است که به لوله‌کشی گاز مجهز شد. سرای محله 13 آبان، در کوی سیزدهم آبان تهران و خیابان علی زادمهر قرار دارد و جزو اداره‌ها و سازمان دولتی این محله به شمار می‌آید.

محله 13 آبان تهران

بررسی امکانات رفاهی محله 13 آبان تهران

با توجه به اینکه این محله در جنوب تهران قرار دارد، ممکن است بسیاری از ما این تصور را داشته باشیم که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار نیست؛ اما شما با سکونت در این محله می‌توانید بیشتر نیازهای خود را تامین کنید برخی از این امکانات رفاهی عبارتند از:

مراکز فرهنگی، ورزشی سیزده آبان تهران

  • مدرسه فضیلت 1
  • مدرسه فضیلت 2
  • دبستان مولوی
  • ورزشگاه صدری
مطلب پیشنهادی:  بهترین محله‌های تهران را بشناسید!

مراکز درمانی محله سیزده آبان تهران

  • مرکز جامعه سلامت عظیم آباد
  • مرکز سلامت جامعه شهری عظیم آباد
  • ساختمان پزشکان 13

بوستان های محله سیزده آبان تهران

  • بوستان شهید که در خیابان صحرایی شمالی قرار دارد.
  • بوستان ارغوان1 واقع در بلوار رحیمی، خیابان امانی شمالی
  • پارک 13 آبان

چگونه می‌توان به محله 13 آبان رفت؟

دسترسی به محله 13 آبان بسیار راحت است و چنانچه شما بخواهید از اتومبیل شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید از بزرگراه آزادگان به این محله تردد داشته باشید؛ علاوه بر آن در صورتی که بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیکترین ایستگاه مترو 13 آبان، متروی جوانمرد قصاب و علی آباد است.

محله 13 آبان

بررسی قیمت آپارتمان در 13 آبان تهران

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شده افراد بسیاری تمایل به سکونت در این محله را داشته باشند، قیمت آپارتمان در 13 آبان تهران بسیار مناسب‌تر از مناطق بالاشهر تهران است؛ چرا که به نوعی این محله جزو پایین شهر تهران به شمار می‌آید. در حال حاضر قیمت زمین در محله 13 آبان تهران، بین 20 تا 40 میلیون متغیر است؛

بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه نیاز دارید؛ البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها  با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی ساختمان متغیر است و شما می‌تواند فایل‌هایی با قیمت کم‌تر و یا بیشتر نیز در این محدوده پیدا کنید. برای مشاهده فایل‎‌‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: قیمت آپارتمان در اندرزگو تهران روند کاهشی دارد یا افزایشی؟

تعداد کلمات مطلب: 544

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. ناشناس

    15 فروردین 1402 در 10:56 ب.ظ

    دیگه خانه دار شدن و ماشین دار شدن رویا شد برای ما یک بار دنیا آمدیم کا ش هیچ وقت نمیامدیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله فردوسی، محله‌ای اصیل برای خرید خانه در تهران

فردوسی یکی از محله‌های پر جنب و جوش مرکز شهر تهران محسوب می‌شود که در منطقه 12 شده است. در…