احداث مسکن متقاضی محور اجرا می‌شود

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
 وزیر راه و شهرسازی: در حوزه مسکن دولت اقدامات خوبی را در قالب طرح جهش تولید مسکن آغاز کرده است.
احداث مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از رستم قاسمی، در قالب طرح جهش تولید مسکن واحدهای مسکونی مازاد تولید نمی‌کنیم بلکه احداث مسکن متقاضی محور پیش می‌رود.

رستم قاسمی ۲۹ مهر در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در بخش‌های زیرساختی به ویژه جاده، راه‌ آهن، فرودگاه و مسکن تلاش می‌کنیم تا خواسته‌ها و مطالبات مردم استان را به گوش هیئت دولت برسانیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن ما به دنبال شناسایی افراد واقعی نیازمند به مسکن هستیم و امید داریم در طی چهار سال آن‌ها را صاحب خانه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال اول با آغاز عملیات احداث دو میلیون واحد مسکن کار را شروع می‌کنیم چرا که دو سال احداث این واحدها به طور می‌انجامد و مابقی دو میلیون واحد را نیز در سال سوم دولت شروع خواهیم کرد.

قاسمی از پرداخت تسهیلات مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان به گروه‌های مختلف و دهک‌های جامعه خبر داد و افزود: پرداخت این تسهیلات برای دهک‌های پایین با نرخ سود پنج و هفت درصد خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:  ثبت نام 5 میلیون و 200 هزار نفر در طرح ملی مسکن

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دولت مابه‌التفاوت این تسهیلات را پرداخت کرده و از لحاظ پروانه ساخت و سایر زیرساخت‌ها و مراحل آماده‌سازی از طرف متقاضیان پولی پرداخت نخواهد شد.

قاسمی ثبت‌نام متقاضیان را در سامانه ثمن یادآور شد و اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با تجربه موفق مسکن مهر ایرادات و اشکالات را رفع و احداث مسکن را متقاضی محور بسازیم.

وی سهمیه استان اردبیل را در گام اول ۴۰ هزار واحد اعلام کرد و ادامه داد: در گام بعدی نیز به تناسب تقاضایی که از سوی مردم انجام می‌شود، ۴۰ هزار واحد دیگر نیز پیش‌بینی شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «معرفی یکی از خیابان‌های لوکس اصفهان، برای خرید خانه» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 294

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه تورم مسکن و اجاره بها در اروپا و ایران

به گزارش خبرآنلاین : بررسی روند رشد اجاره‌ بها در کشورهای اروپایی نشان‌دهنده این است که کش…