سفر در شهریور کجا بریم؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مقاله 4 مقصد گردشگری برای سفر در شهریور معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم تا انتها مطالعه کنید؛ چون مورد آخر شما را شگفت‌زده می‌کند.
سفر در شهریور

سفر در شهریور ماه که ایستگاه آخر سفرهای تابستانی است و کم کم تعطیلات به پایان می‌رسد، پر از هیجان و خوشحالی خواهد بود. اگر برای آخرین تعطیلات تابستانی می‌خواهید به شهرهای شمالی سفر کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید تا مقصد شما را تغییر دهیم.

سفر در شهریور

در این مقاله از مجله دلتا می‌خواهیم 4 شهر مناسب برای سفر در شهریور به شما معرفی کنیم که بهترین تجربه را داشته باشید. شهرهایی که در آن‌ها خبری از شلوغی و هوای شرجی نیست.

سنندج

هوای سنندج در شهریور فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. درواقع با سفر به این شهر در این ماه، شاهد اختلاف دمای بسیار زیاد در روز و شب خواهید بود. شب‌های سنندج در اواخر تابستان به منفی 18 درجه هم می‌رسد در حالی که روزهای آن، بسیار خنک و دلچسب است.

سفر در شهریور

جاهای دیدنی که در سنندج می‌توانید مشاهده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید، شامل آثار تاریخی، دیدنی‌های طبیعی، عمارت‌ها و روستاهای زیبا می‌شود. این شهر در دامنه رشته کوه زاگرس قرار دارد و به همین دلیل، طبیعتی کوهستانی و سرسبز دارد.

یاسوج

در این مورد باید بگوییم که استان‌های حاشیه رشته کوه زاگرس، از اواسط تابستان به بهشتی بی‌بدیل تبدیل می‌شوند. یاسوج نیز یکی از این شهرها است که با آب و هوایی سرد و کوهستانی که دارد، سفری خنک و دلچسب را برای شما ایجاد می‌کند.

سفر در شهریور

ضمن اینکه به دلیل کوهستانی بودن این مطقه، امکان گردش و تفریح در این شهر در فصل‌های پاییز و زمستان کمی غیرممکن است. بنابراین توصیه می‌کنیم سفر در شهریور این شهر را فراموش نکنید.

اردبیل

امکان ندارد که درباره سفر تابستانی به شهرهای خنک صحبت کنیم و نام اردبیل در آن لیست نباشد. این شهر در شهریور نه چندان گرم و نه خیلی سرد است و هوای مطبوعی دارد. طبیعت سرسبز و حوضچه‌های آبگرم هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای انتخاب این شهر برای سفر در شهریور است.

مطلب پیشنهادی:  بهبود روابط زناشویی با 5 راهکار روانشناسی

سفر در شهریور

جالب است بدانید که اردبیل نه فقط به دلیل طبیعت طبیعت سبز و بی‌نظیر، بلکه به خاطر آثار تاریخی چند هزار ساله و غذاهای خیلی خوشمزه مانند آش دوغ، سالانه میزبان مسافران بسیار زیادی است. در سفرتان به این شهر پیشنهاد می‌کنیم حتماً به پل معلق و دشت‌های اطراف کوه سبلان سر بزنید.

کرج

از سفر به شهرهای دور که بگذریم، به سراغ شهرهای نزدیک تهران می‌رسیم. اکثر ساکنین تهران، در زمان سفر از شهر کرج گذر می‌کنند تا به مسیر دسترسی به شهرهای دیگر برسند. اما این بار می‌خواهیم کرج را به عنوان یک مقصد برای سفر در شهریور معرفی کنیم.

سفر در شهریور

ییلاقات و روستاهای اطراف کرج خنک‌ترین و زیباترین جاهای دیدنی را دارد. البته باید بگوییم که اواسط روز کمی هوا گرم خواهد بود اما اوایل صبح و بعد از غروب آفتاب، شاهد هوایی خنک و دلچسب هستیم. در این مقاله 4 شهر برای سفر در شهریور به شما معرفی کردیم که علاوه بر طبیعتی سبز و زیبا، آب و هوایی خنک دارند. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مقاصد گردشگری بیشتر، با این 5 شهر ارزان برای سفر آشنا شوید.

تعداد کلمات مطلب: 489

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…