معرفی 7 مورد از لاکچری ترین شهرهای دنیا برای زندگی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لاکچری ترین شهرهای دنیا به کمک خراشیدن آسمان با برج‌هایی که ساختند، به رویایی‌ترین شهرها برای ثروتمندان تبدیل شدند.

لاکچری ترین شهرهای دنیا به واسطه برج‌های سر به فلک کشیده‌، زندگی مدرن را به ارمغان آورده‌اند. زندگی‌ای که بین آسمان‌خراش‌ها به وجود آمده و در دنیای مدرن امروز، زندگی لاکچری محسوب می‌شود. در این مقاله از مجله دلتا 7 مورد از لاکچری ترین شهرهای دنیا را به شما معرفی می‌کنیم و هزینه یک ماه زندگی در این شهرها برای یک خانواده چهار نفره را به شما می‌گوییم.

دبی

رتبه نخست لاکچری ترین شهرهای دنیا برای عرب‌نشینان خلیج فارس است. دبی یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای دنیا است که مملو از رستوران‌های شیک، هتل‌های لوکس و تفریحات گران‌قیمت است. این شهر توانسته بین شهرهای معروفی مانند لاس وگاس و لس آنجلس و … رتبه نخست را به دست آورد. هزینه زندگی در دبی برای خانواده چهار نفره حدود 4000 الی 8000 دلار است.

دبی

لس آنجلس

بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا در آمریکا، با جمعیت حدود 18 میلیون نفر یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا است. لس آنجلس به واسطه هالیوود، آب و هوای مدیترانه‌ای و خانه‌های لوکس دومین مقام لاکچری ترین شهرهای دنیا را دارد. شغل بیشتر اهالی لس آنجلس در زمینه‌های هنری، طراحی، گردشگری، ورزش و رسانه است. جالب است بدانید هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در لس آنجلس حدود 3500 الی 7000 دلار محاسبه شده است.

لس آنجلس

پاریس

پرجمعیت‌ترین شهر فرانسه با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است. این شهر از قرن هفدهم میلادی به بعد یکی از مراکز مهم مالی، دیپلماسی، بازرگانی، مد، غذا و هنر اروپا تبدیل شده  و همین موضوع، باعث شده تا یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا شود. هزینه زندگی یک خانواده چهار نفره در پاریس بین 3000 الی 6000 دلار است.

لاکچری ترین شهرهای دنیا

هنگ کنگ

در شرق دلتای رودخانه پرل در جنوب چین، یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا قرار دارد. مرکز تجارت جهانی کشور چین با هشتمین ارز پرمعامله در جهان، افراد ثروتمند بسیاری را در خود دارد. این شهر بیشترین تعداد آسمان‌خراش را بین شهرهای جهان دارد و امید به زندگی در این شهر بسیار بالا است. هزینه زندگی در هنگ کنگ برای یک خانواده چهار نفره حدود 3000 الی 6000 دلار آمریکا است.

مطلب پیشنهادی:  سنگاپور؛ از معتبرترین پاسپورت جهان تا بزرگ‌ترین آبشار سرپوشیده دنیا!

هنگ کنگ

سنگاپور

سنگاپور با برج‌های بلند و آسمان‌خراش‌های بسیار، یکی از مقاصد مهاجرت برای آدم‌هایی است که ترجیح می‌دهند مدرنیته را همراه با آرامش تجربه کنند. رستوران‌های لوکس و هتل‌های مجلل که اکثراً در مناطق مرکزی این شهر قرار دارند، همه باعث شده‌اند تا سنگاپور یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا شناخته شود. هزینه زندگی در سنگاپور برای یک خانواده چهار نفره حدود 1500 تا 4000 دلار است.

سنگاپور

سیدنی

هزینه زندگی در سیدنی به نسبت ملبورن که هر دو در یک کشور هستند، حدوداً دو برابر است. به طور معمول هزینه زندگی در سیدنی برای یک خانواده چهار نفره حدوداً 4000 دلار است که حدود 3400 دلار آن تنها برای اجاره مسکن صرف می‌شود.

سیدنی

نیویورک

شهر نیویورک با آسمان‌خراش‌ها و برج‌های سر به فلک کشیده، اولین تصور زندگی لاکچری مدرن را به تصویر کشیده است. این شهر رویایی با رستوران‌ها و هتل‌های مجلل توانسته یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا برای زندگی باشد. هزینه زندگی در نیویورک برای یک خانواده چهار نفره حدوداً 4000 دلار آمریکا است.

نیویورک

 

سفر و زندگی در هر کدام از این لاکچری ترین شهرهای دنیا، قطعاً جذاب و رویایی است. زندگی در کنار ثروتمندانی که برحسب طبقه اجتماعی که دارند، یکی از طبقه‌های این آسمان‌خراش‌ها را انتخاب می‌کنند و برای رسیدن به بالاترین طبقه هر روز در حال تلاش و رقابت هستند.

تعداد کلمات مطلب: 565

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

چند ایده جذاب برای بازیافت بطری و پلاستیک خرید

ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند ایده جذاب برای بازیافت پلاستیک خرید را به شما آم…