این افراد هرگز نباید باهم ازدواج کنند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن یک زندگی مشترک موفق باید در کنار عشق، سازگاری نیز داشته باشید.
ازدواج ناموفق

ازدواج ناموفق دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد، آیا شما علل و عوامل آن را می‌دانید؟ همه برای تشکیل خانواده و یک زندگی مشترک دچار تجربه احساسات و هیجاناتی می‌شوند که عموما زودگذر هستند و پس از مدتی از بین می‌روند. یک ازدواج خوب و موفق باید با شناخت و بررسی‌های دقیق صورت گیرد. با دلتامگ همراه شوید تا با دلایل ازدواج ناموفق و کسانی که نباد با یکدیگر ازدواج کنند، آشنا شوید.

  • ازدواج این افراد ممنوع است

از نظر روانشناسی فاکتورهای زیادی برای یک ازدواج خوب و موفق وجود دارد که بهتر است تمامی آن فاکتورها رعایت شوند تا از گزند آسیب‌های یک ازدواج ناموفق در امان بمانید. برخی افراد به علت اینکه شخصیت‌هایشان با هم در تعارض است و یا خودشان مشکلاتی حاد را تجربه می‌کنند، گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند.

ازدواج ناموفق

افرادی که مشکلات روانی خود را درمان نکردند

همه افراد مکن است تا حدودی از مشکلات روانی مانند افسردگی، اضطراب و استرس و مشکلاتی از این قبیل درگیر باشند اما اگر این مشکلات به صورت حاد و جدی باشند و حل نشوند می‌توانند در زندگی شخصی فرد تاثیرزاتی بسیار مخرب و جدی بگذارند. در کل هر شخصی با هر سطحی از مشکل روان باید سریعا برای بهبود وضعیت روانی خود، تلاش کند.

افرادی که اعتیاد دارند

اعتیاد به مواد مخدر، سیگار و یا الکل و قرص‌های صنعتی تفاوتی ندارند به هرحال کسانی که اعتیاد دارند، گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند و می‌توانند زندگی با ایشان به یک ازدواج ناموفق بیانجامد.

مطلب پیشنهادی:  این آویزهای تزیینی خانه شما را بی‌نظیر می‌کنند

ازدواج ناموفق

کسانی که دلبستگی ناامن دارند

اگر کسی با دلبستگی ناایمن وارد یک رابطه عاطفی شوند و بخواهند ازدواج کنند با توجه به سبک آن دلبستگی ناایمنی که دارند که می‌توانند شامل ناایمن اجتنابی و یا آشفته که بدترین نوع آن است باشند، هر کدام به نوعی زندگی‌ را به کام شما تلخ خواهند کرد.

طرحواره و ازدواج ناموفق

همه افراد دارای تله‌های زندگی یا همان طرحواره‌ها هستنداما با توجه به اینکه چه طرحواره‌ای دارند، می‌توانند زندگی را به کام شما تلخ کنند. برای مثال کسانی که طرحواره استحثاث دارند با کسانی که طرحواره ایثار دارند، زندگی مشترکشان یک فاجعه بزرگ خواهد شد.

ازدواج ناموفق

عقاید متفاوت

اگر عقاید زن و شوهر با یکدیگر متفاوت باشد، ازد.ا ناموفق در انتظار آنان خواهد بود زیرا همواره در حال جدال و یا حفظ ارزش‌های عقاید خود خواهند بود و در آخر نیز به علت کشمکش‌هایی که بر سر عقاید و ارزش‌های خود دارند، یک زندگی مشترک خوب را تجربه نخواهند کرد.به خصوص اگر این اعتقادات در زمینه مذهبی بباشد زیرا در زمینه تربیت فرزند نیز با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد.

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 421

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

فواید ماساژ صورت با یخ برای پوست

ماساژ صورت با یخ یکی از کارهایی است فواید بی‌نظیری برای پوست شما دارد. همراه مجله دلتا باش…