بهترین محلات انزلی: ۳ محله معروف بندرانزلی برای خرید ملک را بهتر بشناسید

0
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله قصد داریم بهترین محلات انزلی برای خرید ملک را معرفی کنیم.
بهترین محلات انزلی برای خرید ملک

همانطور که می‌دانید انزلی یکی از شهرهای محبوب در میان بومیان استان گیلان و هم‌چنین گردشگران غیر بومی است. این شهر زیبا چندین نقطه پرطرفدار دارد که در ادامه مقاله به معرفی ویژگی‌های هر یک از این نقاط و مزایای آن‌ها برای سکونت، خرید ملک و… می‌پردازیم.

دهکده ساحلی از بهترین مناطق انزلی برای زندگی

از بهترین مناطق انزلی برای خرید ملک و… دهکده ساحلی است که بافت شهرکی دارد. معماری خانه‌های واقع در این نقطه، کلاسیک و مدرن است. دهکده ساحلی انزلی از نظر دسترسی به امکانات رفاهی وضعیت مطلوبی دارد‌. بانک، پارک، محوطه ورزشی، رستوران، کافه، فروشگاه، سالن همایش و… برای رفاه حال ساکنین طراحی شده‌اند. یکی از دغدغه‌های علاقه‌مندان به منطقه دهکده ساحلی شهر انزلی، مربوط به قیمت رهن و اجاره خانه است. به طور کلی مثل سایر مناطق، در خصوص این منطقه هم نمی‌توان یک رقم ثابت را در نظر گرفت. معیارهای گوناگونی در تعیین رنج قیمت املاک منطقه اثرگذار هستند. برای مثال متراژ ملک، موقعیت مکانی، امکانات ملک از نظر استخردار بودن، نوع طراحی و…، هم‌چنین میزان تورم و نوسانات بازار حین خرید یا اجاره مهم است.

در کنار اجاره‌های بلند مدت، این روزها بسیاری از افراد املاک خود را به صورت روزانه هم اجاره می‌دهند‌. مسافران می‌توانند از اجاره‌های روزانه املاک واقع در دهکده ساحلی انزلی بهره‌مند شوند. در خصوص میزان اجاره روزانه نیز فاکتورهای مختلف در تعیین قیمت موثرند. با توجه به موقعیت مکانی و امکانات ویلا از ۵ میلیون تا بیشتر از ۱۰ میلیون را می‌توان به عنوان مبلغ اجاره در نظر داشت.

بهترین محلات بندرانزلی

معرفی آپارتمان‌های واقع در دهکده ساحلی انزلی

یکی از بهترین مناطق انزلی جهت خرید ملک دهکده ساحلی است‌. جالب است بدانید با توجه به قواعد خاص حاکم بر این منطقه، ساخت آپارتمان با محدودیت‌هایی روبرو است. در سه نقطه از منطقه دهکده ساحلی انزلی، مجتمع‌های آپارتمانی ساخته شده‌اند‌.

۱-مجتمع مسکونی کاسپین

از بهترین محلات انزلی در دهکده ساحلی آپارتمان‌های قدیمی مجتمع مسکونی کاسپین هستند. این آپارتمان‌های قدیمی در شرقی‌ترین قسمت دهکده واقع شده‌اند‌ و به رستوران دهکده نزدیک هستند.

۲-مجتمع ترنج

یکی دیگر از گزینه‌های مطرح در میان بهترین محلات انزلی برای زندگی، بخش جنوب شرقی دهکده یا همان ساختمان‌های ترنج است‌. این ساختمان‌ها مقابل خیابان آیت الله پیشوایی به صورت سه طبقه طراحی شده‌اند‌.

۳-مجتمع نارنج

در میان بهترین محلات انزلی برای خرید و اجاره ملک مجتمع نارنج واقع در دهکده ساحلی از گزینه‌های نوساز و مدرن است. آپارتمان‌های مجتمع نارنج دهکده ساحلی انزلی دارای ساختار شش طبقه هستند. در صورتی که قصد خرید یا اجاره ملک دارید، می‌توانید با توجه به ویژگی‌های مطرح شده، بافت مطابق با سلیقه خودتان را از نظر ساختاری انتخاب کنید.

بلوار پاسداران یکی از بهترین محلات انزلی

اگر به دنبال بهترین محلات انزلی به منظور خرید ملک یا اجاره آن هستید، بلوار پاسداران را فراموش نکنید. این خیابان در شهر انزلی یکی از بهترین و معروف‌ترین نقاط مسکونی به شمار می‌رود. این بلوار ساحلی دارای موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای است‌. همین امر هم آن را به یکی از نقاط توریستی و تفریحی پرطرفدار تبدیل کرده است‌‌. به دلایل مطروحه، این منطقه طی سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و میزان سرمایه‌گذاری‌ در بلوار پاسداران همواره رو به افزایش بوده است‌. منطقه پاسداران بهترین ویلاها و هتل‌های شهر انزلی را در خود جای داده است. هم‌چنین در این منطقه می‌توانید ویلاهایی که به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند را پیدا کنید.

مزایای بهترین محلات انزلی و بلوار پاسداران برای معامله

در این بخش به مزایای بهترین محلات انزلی واقع در بلوار پاسداران جهت معامله می‌پردازیم. در پاسداران از خیابان‌های فرعی منطقه به آسانی می‌توان به نقاط مهم شهر انزلی دسترسی پیدا کرد. این منطقه تحت پوشش کامل حمل و نقل عمومی قرار دارد که این خود یک مزیت مهم محسوب می‌شود‌. در منطقه پاسداران خیلی راحت می‌توانید از آژانس‌ها و تاکسی‌ها برای رفت و آمد خود کمک بگیرید. در این منطقه هتل‌های معروف مثل نگین، سفیر، میلاد، اسپیناس، ملل، پامچال، پارسی، مرجان و… قرار دارند. یکی از دلایل تجمع بهترین هتل‌های انزلی در بلوار پاسداران، نزدیک بودن این منطقه به دریا و دسترسی آسان به امکانات شهری است.

مطلب پیشنهادی:  پلاستیک‌های زرد را به آسانی در خانه سفید کنید!

بهترین محله های بندرانزلی

از معروف‌ترین کوچه‌های کیلومتر اول خیابان پاسداران نیز می‌توان به عبدی‌پور، یاس، سعادت، شیرازی، زند، وثوق و شقایق اشاره کرد که برای خرید آپارتمان در انزلی گزینه های بسیار مناسبی هستند. در بلوار پاسداران انزلی به انواع مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی دارید. از جاذبه‌های خیابان پاسداران انزلی، پارک ساحلی آن است. میزان بازدید گردشگران از پارک ساحلی پاسداران در فصول بهار و تابستان و ایام تعطیل چشمگیر است. این پارک ساحلی زیبا در نزدیکی دریا قرار دارد و دسترسی به امکانات رفاهی در این منطقه نسبتا مطلوب است.

بلوار اطبا از بهترین مناطق انزلی برای سکونت

در میان بهترین محلات انزلی نام بلوار اطبا همواره می‌درخشد. این بلوار که جزء خیابان‌های ساحلی انزلی محسوب می‌شود در شمال غازیان واقع شده است‌ بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در این منطقه قرار دارند. به راحتی می‌توانید انواع آپارتمان‌های نوساز و جدید را در این خیابان پیدا کنید. البته جالب است بدانید که در گذشته این بلوار به شکل امروزی نبود و با گذر زمان از یک محدوده پر از بوته و درخت به شکل مدرن توسعه یافته است. معمولا افرادی که به دنبال اجاره روزانه ملک هستند، اطبا از بهترین گزینه‌های پیش روی آن‌هاست.

بلوار اطبا نزدیک به ساحل است و این فاصله کم موجب محبوبیت بیشتر این منطقه نزد توریست‌ها شده است. برخی خیابان‌های فرعی مثل ساحل قو، معلم، آیت الله نجفی، آذربایجان و… به بلوار اطباء ختم می‌شوند‌‌‌. یک نکته جالب در خصوص بلوار اطبا این است که از زمان گذشته تا به امروز این بلوار به عنوان مسیر اصلی ترانزیت بندر انزلی شناخته می‌شود. از معروفترین اقامتگاه‌های بلوار اطبا می‌توان به هتل‌های دلفین، دنیز، فانوس، ناز خزر، مارینا، بلوگا، مجتمع صدف و نیلوفر آبی اشاره کرد. رستوران‌های متنوعی نیز مثل برادران رضایی، غذای ملی، دلفین، پیام و… در این منطقه قرار دارند.

سرمایه گذاری برای خرید و اجاره ملک در بلوار اطبا

همانطور که قبلا گفتیم اگر در بهترین محلات انزلی می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، اطبا گزینه مناسبی است. طی سالیان اخیر خیابان‌ها و مسیرهای رفت و آمد بلوار اطبا از نظر زیرساختی توسعه پیدا کرده‌اند. علاوه بر این مورد، بسیاری از ظرفیت‌های توریستی به منطقه اضافه شده که بر روی افزایش ارزش سرمایه‌گذاری در این بلوار افزوده است. برای خرید و اجاره ملک گزینه‌های متنوعی در منطقه واقع شده‌اند. با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید آپارتمان‌های نوساز کوچک یا بزرگ را خریداری کنید. علاوه بر متراژ ملک، موقعیت مکانی، سال ساخت و چشم انداز دریا در تعیین قیمت نهایی برای خرید یا اجاره موثرند. طبقات بالا به دلیل چشم انداز بهتر نسبت به دریا معمولا قیمت بیشتری دارند.

بهترین محلات انزلی

کلام آخر

سعی داشتیم در نوشتار فوق هر آن چه که برای آشنایی با بهترین محلات انزلی لازم است بدانید را برایتان شرح دهیم. انزلی به عنوان یک شهر توریستی و محبوب نقاط مختلفی دارد که این نقاط جزء گزینه‌های پرطرفدار برای سکونت و سرمایه‌گذاری هستند. با توجه به ویژگی‌های مناطق مختلف انزلی با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه خود می‌توانید ملک مورد نظرتان را معامله کنید.

تعداد کلمات مطلب: 1140

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

فواید استفاده از گیاه اشک تمساح در منزل

گیاه اشک تمساح، که به نام های ستون فقرات شیطان، کالانکوئه پیناتا و بریوفیلوم پیناتا نیز شن…