آبشار فیروزه‌ ای ایران کجاست؟

0
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال یک جای خوش آب و هوا و سرسبز هستید، این مطلب را از دست ندهید.
آبشار فیروزه‌ای گرگان

آبشار فیروزه‌ای گرگان یکی از زیباترین آبشارها در جنوب کشور است که رنگ خاص آن موجب تمایز و جلوه بیشتر آن نسبت با دیگر آبشارها در ایران شده است. اگر به دنبال یک جاذبه زیبا با  آب و هوایی عالی برای گردش و سفر در فصل‌های گرم تابستان هستید با دلتامگ همراه شوید زیرا آبشار فیروزه‌ای گرگان یکی از بهترین گزینه‌ها است.

  • آبشار فیروزه‌ای گرگان کجاست؟

آبشار فیروزه‌ای گرگان برعکس اسمش که ممکن است شما را به شک بیندازد، در استان سیستان و بلوچستان است. به علت رنگ فیروزه‌ای خاص و جابی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است. آب شفاف و خوشرنگ این آبشار را به یک مکان جادویی برای گردشگران تبدیل کرده است و گر به دنبال یک سفر تابستانه هستید، سفر به سیستان بلوچستان و این آبشار زیبا را از دست ندهید.

آبشار فیروزه‌ای گرگان

این آبشار زیبا در دل یک جنگل سرسبز و خوش آب وهوا قرار دارد. در کل استان سیستان و بلوچستان یکی از زیباترین مقاصد برای تفریح و گردش هستند. این آبشار در جنگلی که این به جنگل هیرکانی شهرت دارد، قرار دارد و جنگل‌های هیرکانی به سرسبزی و زیبایی جادویی خود معروف هستند.

نام گزاری این آبشار به علت رنگ بسیار شفاف و زیبای آن بوده است. آبشارها در کل آبی زلال و خنک و سرد دارند اما نکته‌ای که این آبشار را از سایرین متمایز می‌کند این است که رنگی بسیار بسیار فیروزه‌ای و شفاف دارد. به علت اینکه این آبشار در میان جنگل‌های هیرکانی قرار دارد توسط یک منظره‌ای فوق العاده زیبا احاطه شده است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  روستای پالنگان؛ بهشت گمشده در دل کوه‌های زاگرس

آبشار فیروزه‌ای گرگان

  • فعالیت‌های مجاز در آبشار فیروزه‌ای گرگان

پیاده روی و طبیعت گردی: در مسیر رسین به این آبشار زیبا باید پیاده روی کنید و این مسیرها بسیار زیبا و جذاب هستند و اگر به کوه‌نوردی نیز علاقه‌مند هستید می‌توانید از این مسیر زیبا استفاده کنید و لذت ببرید.
لوکیشن مناسب عکاسی: آبشا رو جنگل‌های هیرکانی یک ترکیبی زیبا برای عکاسی هستند.
تفریح و پیک نیک: اگر به دنبال یک مکان آرام و در عین حال زیبا با امکانات رفاهی مناسبی هستید حتما به شما توصیه می‌کنم تا از پیک نیک و حتی کمپنگ در کنار این آبشار زیبا نگذرید.

آبشار فیروزه‌ای گرگان

  • آدرس آبشار فیروزه‌ای گرگان

این آبشار در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. برای اینکه به این شهر برسید می‌توانید از این مسیر استفاده نمایید. ابتدا باید به دهستان نیکشهر بروید که در مهبان قرار دارد حالا از این دهستان تا آبشار فیروزه‌ای حدود 70 کیلومتر راه است. که بخشی از آن به علت اینکه از وسط جنگل‌هلی هیرکانی عبور می‌کند، باید پیاده بروید

 

تعداد کلمات مطلب: 424

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

کاشت هل در خانه

شاید برایتان جالب باشد کاشت هل در خانه یک کار هیجان‌انگیز است. یادتان باشد گیاه هل استوایی…