4 ایده ست کردن فرش و مبل که خانه را شیک می‌کند

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از نکاتی که خانه را شیک و باکلاس می‌کند استفاده از رنگ‌های مناسب در فضای خانه شما است.
ست فرش و مبل

ست فرش و مبل نیازمند به رعایت چندین اصول و تکنیک است که ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسد اما با ایده‌هایی ساده می‌توانید خانه خود را بسیار شیک و زیبا کنید. با دلتامگ همراه شوید تا با ایده‌های زیبای ست فرش و مبل آشنا شوید.

 اصول ست مبل و فرش

انتخاب رنگ‌های هم خانواده
یکی از آسان‌ترین روش‌ها برایست فرش و مبل، انتخاب رنگ‌های شبیه به هم است. برای مثال باید یک طیف رنگی هم خانواده را انتخاب کنید و مبل و فرش خود را در آن طیف انتخاب کنید. یکی از این روش‌های ست کردن که بسیار جذاب است انتخاب فرش با رنگی تیره‌تر از مبلمان خانه شما است.  ست فرش و مبل با طیف رنگی هم خانواده باعث باکلاس شدن خانه شما می‌شود.

ست فرش و مبل

از رنگ‌های متضاد استفاده کنید
استفاده کردن از فرشی که چند رنگ شاخص دارد به شما این اجازه را می‌دهد که رنگ مبلمان خود را با یکی از آن رنگ‌ها ست کنید. استفاده کردن از فرش و یا مبلی که چند رنگ در آن استفاده شده است خانه شما را شادتر نشانه می‌دهد و جلوه‌ای خاص و متفاوت به خانه شما می‌دهد اما باید در ست فرش و مبل با این روش با دقت از رنگ‌های مناسبی استفاده کنید.

تناسب رنگ کوسن با فرش
اگر رنگ مبل و فرش شما با هم ست نیست و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای این مسئله بکنید می‌تواند از کوسن‌هایی همرنگ و یا هم طرح با فرش خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  7 علت مهم کم شدن مکش جاروبرقی

ست فرش و مبل

هماهنگ بودن الگوها
طرح‌هایی که در فرش استفاده شده است می‌تئواند در مبل خانه شما نسز استفاده شود و این یکی از روش‌های ست مبل و فرش است. به خاطر داشته باشید که تنها با انتخاب رنگ نمی‌توانید فرش و مبل خود را ست کنید بلکه ست کردن با طرح نیز ممکن است.

 فرش‌های اصیل ایرانی
فرش‌های ایرانیبه علت اینکه طرح‌هی متنوع و زیادی دارند و بسیار پر جلو و زیبا هستند تحولی عظیم در دکوراسیون خانه شما ایجاد می‌کنند. فرش‌های ایرانی به رنگ لاکی با مبلمان زیادی به خصوص با مبل‌های رنگ روشن بسیار خوب ست می‌شوند.

ست فرش و مبل

جدیدترین رنگ مبل و فرش

رنگ‌ مکمل: استفاده از رنگ‌هایی که مکمل هم هستند دکوراسیون خانه شما را مجلل می‌کنند.
متعادل بودن: بهتر است بین رنگگ‌هایی که در ست مبل و فرش استفاده می‌کنید تعادل باشد زیرا بدین صورت خانه شما باکلاس خواهد بود.
تناسب داشتن: باید سعی کنید سبک دکوراسیون مبل و فرشی یکسان انتخاب کنید ت با هم تناسب داشته باشد.

 

تعداد کلمات مطلب: 406

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

10 وسیله که خانه شما را شیک و با کلاس می‌کند

دکوراسیون خانه شیک باعث می‌شود تا خانه شما جلوه‌ای زیبا بیابد. یک نکته جالب که باید برای د…