این مدل مانتوی جدید شما را لاغرتر نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از موضوعاتی که برای اکثر خانم‌ها بسیار مهم است، موضوع داشتن اندام زیبا و رو فرم است. ما در این مطلب می‌خواهیم مشکل را حل کنیم.
مدل مانتوی جدید که شما را لاغرتر نشان می‌دهد

اگر شما هم از جمله خانم‌هایی هستید که به دنبال مدل مانتوی جدید هستید؛ اما دوست دارید شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان دهد، همراه این مطلب از دلتامگ باشید؛ چون ما قصد داریم زیباترین مدل‌ها مانتو را به شما نشان دهیم.

مدل مانتوی جدید که شما را لاغرتر نشان می‌دهد

به‌عنوان اولین نکته هنگام خرید مدل مانتوی جدید که شما را لاغر نشان می‌دهد باید بگوییم که مانتوهایی که دارای طرح راه‌راه به سمت عمودی هستند، شما را بسیار لاغرتر از آنچه هستید نشان می‌دهند.

یادتان باشد که این مانتوها شما را کشیده نشان داده و به همین دلیل برای بانوانی که دارای قد کوتاهی هستند یک گزینه بسیار عالی است که ما نیز آن را پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی دیگر مانتوهایی که دارای رنگ‌های تیره هستند به دلیل خاصیت همگرا بودن، به‌آسانی چشم بیننده را گول می‌زنند. این امر باعث می‌شود که حتی اگر اضافه‌وزن هم داشته باشید پ، با یک مانتو تیره‌رنگ بتوانید آن را پنهان کنید.

مانتوهای بلند همچنین پوشش دیگری هستند که می‌توانند شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان دهند. مانتوهای بلند نسبت به مانتوهای کوتاه ظاهر شما را تغییر می‌دهند و باعث می‌شوند که شما بسیار لاغرتر در نظر دیگران به چشم آیید.

به همین دلیل اگر به دنبال این هدف هستید که اندامتان متناسب به نظر برسد، باید سراغ مانتو های بلند بروید. زیرا این مانتوها شما را لاغر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

همان‌طور که در خصوص خرید شال و روسری انتخاب طرح خلوت و ساده می‌تواند جذاب باشد، استفاده از مانتوهای با طرح خلوت هم در لاغر نشان‌دادن شما بسیار تأثیرگذار هستند.

همچنین استفاده از مانتوهای جلوبسته در لاغر نشان‌دادن شما بسیار مؤثرتر از مانتوهای جلوباز و بدون دکمه هستند و این در واقع همان موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  ۷ نکته طلایی برای کاهش وزن بدون بازگشت

لباس‌های دوتکه یا رویه دار بپوشید

لباس‌های دوتکه یا رویه دار بپوشید

نکته دیگری که باید هنگام خرید مدل مانتوی جدید که شما لاغرتر نشان می‌دهد باید دقت کنید آن است که از مانتو یا پیراهن‌های دوتکه استفاده کنید. این دسته از لباس‌ها به دلیل داشتن رویه لباس، پهلو و شکم شما را از دید دیگران پوشانده و باعث لاغرتر دیده‌شدن شما می‌شود.

سرهمی‌های مجلسی یا تونیک‌های دوتکه جزو این دسته از لباس‌ها هستند یا استفاده از یک زیرسارافونی به همراه یک کت یا شومیز باعث پنهان ماندن چاقی شما می‌شود.

در مدل مانتوی جدید به جنس لباس و پارچه دقت کنید

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید جنس پارچه استفاده شده در لباس‌های شما است. یادتان باشد که مدل‌های ساتن، گیپور و پولکی شما را چاق‌تر از سایر مدل‌های پارچه نشان می‌دهد. سعی کنید از پارچه‌های نخی، کرپ مازراتی و … استفاده کنید.

در مدل مانتوی جدید به جنس لباس و پارچه دقت کنید

خرید شال و روسری مناسب با مانتو

خرید شال مناسب با مانتو نیز برای خانم‌هایی که به‌ظاهر جذاب فکر می‌کنند امر مهمی است. البته اگر به استفاده از شال عادت ندارید، باید بدانید که در خصوص خرید روسری یا خرید مینی اسکارف نیز همین امر صادق است.

برای مانتوهایی که در بالا گفته شد، باید از شال یا روسری‌هایی استفاده کنید که ظاهر شما را آن‌چنان به‌هم‌ریخته نشان ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…