مهم ترین و موثرترین عرقیات برای دفع کیست کلیه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی مهم ترین و موثرترین عرقیات برای دفع کیست کلیه می پردازیم.
دفع کیست کلیه

استفاده از روش های طب سنتی برای درمان کیست کلیه در بین مردم ایران بسیار رایج است. در این مقاله به معرفی مهم ترین و موثرترین عرقیات برای دفع کیست کلیه اشاره شده  است با ما همراه باشید. امروزه امکان ارسال تجهیزات سونوگرافی به منزل بیماران برای تشخیص و آگاهی از روند درمان کیست کلیه، توسط شرکت های خدمات درمانی در منزل وجود دارد.

برای دریافت شبانه روزی این خدمات کلیک کنید: انجام سونوگرافی در منزل

عرقیات کیست کلیه

اگر بخواهید کیست کلیه را توسط عرقیات سنتی دفع کنید، باید با سازوکار این عرقیات آشنا شوید. افزایش ادرار، بالا بردن جریان  ورودی خون به کلیه ها و افزایش قدرت سیستم ایمنی از جمله مکانیسم هایی هستند که با مصرف عرقیات برای نابودی کیست کلیه استفاده می شوند. عرقیات مناسب برای از بین بردن کیست کلیه عبارتند از:

عرق خارشتر

از جمله عرقیات گیاهی ادرار آور محسوب می شود. از عرق خارشتر برای درمان کلیه بیماری های کلیه و مجاری ادراری مانند کیست کلیه استفاده می شود. نحوه مصرف خارشتر برای دفع کیست کلیه بدین شرح است که نصف لیوان عرق خارشتر را با نصف لیوان آب مخلوط کرده و بنوشید. این عمل را می توانید دوبار در روز انجام دهید.

برای انجام خدماتی چون ساکشن ریه در منزل کلیک کنید .

عرق نعناع

عرق نعناع طبع گرمی دارد و از طریق تقویت سیستم ایمنی بر دفع کیست کلیه اثر می گذارد. بزرگسالان می توانند نصف فنجان عرق نعناع را با آب مخلوط کرده و برای درمان کیست کلیه بنوشند. در کودکان نیز باید 1 الی 2 قاشق غذاخوری عرق نعناع را یک لیوان آب مخلوط کنید.

مطلب پیشنهادی:  درمان ریزش مو با سیر، معجزه‌ای برای شما

عرق یا دمنوش بابونه

استفاده از این گیاه دارویی به عنوان دمنوش یا عرق می تواند روی سیستم ایمنی تاثیر گذاشته و قدرت بدن را برای مبارزه با این بیماری افزایش  می دهد. ضمن اینکه جزء گیاهان مدر محسوب می شود. روزانه دو بار، هر بار یک فنجان عرق بابونه را همراه با یک لیوان آب قبل از غذا بنوشید.

عرق مرزنجوش

ادرار آوری، افزایش تعریق، کاهش مشکلات هورمونی و کاهش فشار خون و از بین بردن کیست کلیه از خواص عرق مرزنجوش می باشد. دو قاشق غذاخوری عرق مرزنجوش را با نصف فنجان آب مخلوط کرده و برای دفع کیست کلیه بنوشید.

دفع کیست کلیه

عرق ریشه شیرین بیان

ممکن است برخی از عرقیات را در عطاری ها نیابید. اما می توانید به طور خاص آنها را کسب و کارهای خانگی مطمئن طلب کنید. عرق ریشه شیرین بیان با افزودن میزان ادرار از جمله عرقیات کیسه کلیه به شمار می رود. بزرگسالان می توانند روزانه سه بار یک فنجان عرق شیرین بیان را در وسط غذا میل کنند. مقدار و نحوه مصرف عرق ریشه شیرین بیان برای کودکان نیز هر روز سه بار نصف فنجان عرق شیرین بیان در وسط غذا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…