چند مدل موی زنانه شیک که هیچ وقت از مد نمی‌افتند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر سال مدل موهای مختلفی روی بورس می‌آیند و بعد از مدت کوتاهی نیز از مد می‌افتند اما برخی از آن‌ها هستند که برای مدت طولانی باقی می‌مانند.
چند مدل موی زنانه شیک

اکثر خانم‌ها به دنبال مدل موی زنانه شیک هستند؛ زیرا داشتن مدل موی زیبا باعث جذابیت بیشتر خانم‌ها می‌شود. باگذشت زمان دنیای مد و فشن دستخوش تغییراتی شده و نحوه لباس پوشیدن، مدل مو، آرایش و استایل افراد دیگر مانند قبل نخواهد بود؛ بنابراین افراد نیز باید سبک و مدل خود را تغییر دهند تا همیشه شیک باشند. همراه دلتامگ باشید.

چند مدل موی زنانه شیک

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه‌ای به دنبال‌کردن مد نداشته و دوست دارید که همیشه یک مدل موی زیبا و درعین‌حال مد روز داشته باشید، توصیه می‌کنیم موهایتان را به یکی از این مدل‌ها که سال‌هاست از مد نیفتاده‌اند، کوتاه کنید:

موهای مواج و فر

یکی از مدل موهایی که همیشه مد بوده و هست مدل مواج و فر است. موهای مواج هم برای موهای کوتاه و هم بلند و هر جنس مویی مناسب و زیبا هستند.

این مدل موی کلاسیک و همه‌کاره برای هر سنی مناسب بوده و باوجوداینکه سال‌هاست از مد شدن آن گذشته، همچنان پرطرف‌دار بوده و همچنین دوام بالایی نیز دارد.

کافی است به کمک یک اتوی مو، موهایتان را از بالا تا پایین حالت داده و بعد از خنک‌شدن موها به کمک یک شانه دندانه درشت، موهایتان را از هم باز کنید و در نهایت از یک اسپری براق‌کننده مو استفاده کنید.

موهای مواج و فر

مدل موی زنانه شیک مثل باب کلاسیک

با مد شدن مدل‌های مختلف مو، مدل موی باب همچنان به‌عنوان یک مدل موی همیشگی و پرطرف‌دار باقی‌مانده است. مدل موی باب به طور سنتی تا خط گردن بریده شده و معمولاً در امتداد خط فک قرار می‌گیرد.

اما نکته مهم دررابطه‌با این مدل مو آن است که در سال‌های اخیر این مدل مو تا شانه یا حتی بلندتر نیز کوتاه می‌شود. مدل موی باب بیشتر برای موهای صاف و کوتاه مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما ممکن است افرادی که موهای بلند و مجعد دارند نیز این مدل مو را انتخاب کنند.

مطلب پیشنهادی:  معبد بهشت؛ جایی که صدای فرشتگان در آن به گوش می‌رسد!

موهای صاف

هرگز فراموش نکنید که موهای صاف و براق هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند؛ اما ازآنجایی‌که همه افراد به طور ذاتی موهای صافی ندارند، می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف از جمله صافی دائمی، موهایی صاف و ابریشمی داشته باشند.

موهای صاف ظاهر شما را آراسته‌تر و شیک‌تر کرده و نیاز به مرتب‌کردن و رسیدگی چندانی ندارد.

مدل موی زنانه شیک مثل پیکسی

اگر دوست دارید موهایتان را حتی از مدل موی باب کوتاه‌تر کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ برش‌های پیکسی بروید. این مدل مو در پشت و دور سر کوتاه و در بالای سر کمی بلندتر است و چتری‌های کوتاهی دارد.

مدل موی پیکسی یکی از مدل موهایی است که می‌توان گفت برای هر فرم صورتی مناسب بوده و هم به‌صورت صاف و هم مجعد قابل حالت دادن است.

مدل موی زنانه شیک مثل پیکسی

لیر بلند

مدل موی لایه‌لایه یا لیر یک مدل موی جذاب و فانتزی بوده که از زمان‌های قدیم تا به امروز روی بورس است. برای این مدل مو باید حجم مو پرپشت باشد. این مدل به موهای شما حجم داده، همیشه مد است و می‌توان آن را به اشکال مختلف حالت داد.

مدل موی لیر صورت را کشیده و باریک نشان می‌دهد و برای موهای صاف یا کمی حالت دار و افرادی که صورت گرد و پیشانی‌بلند دارند، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

لذت تعطیلاتی ایده‌آل در دریاچه‌ های نزدیک تهران

زندگی دائمی در هیاهو، شلوغی و آلودگی هوای شهر تهران خیلی از ما را خسته کرده و به دنبال فرص…