با این چالش زندگی خود را تغییر دهید

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از روند زندگی خود راضی نیستید واحساس می‌کنید عملکرد خوبی ندارید، می‌توانید با انجام این چالش تغییرات خوبی در شخصیت و زندگی خود به وجود آورید.
چالش75روز سخت

چالش 75روز سخت به شما برای ارتقا سطح زندگیتان کمک می‌کند. این برنامه در سبک زندگی شما تغییرات بسیار خوبی را به وجود خواهد آورد. این برنامه در چند ابعاد سعی می‌کند تا زندگی شما را تحت شعاع قرار دهد و آن را تغییر بدهد. این چالش به سخت بودن معروف است و هرکسی توان انجام آن را تا روز آخر ندارد. اما اگر واقعا به دنبال تغییر و ارتقا زندگی خود هستید، تمام تلاش خود را به کار گیرید. با دلتامگ همراه باشید تا با قوانین چالش 75روز سخت آشنا شوید.

چالش 75 روز سخت چیست؟

این چالش یکی از سخت‌ترین چالش های موجود است که توسط یک کارآفرین و سازنده پادکست ساخته شده است. این برنامه با به چالش کشیدن ذهن شما و انجام یک سری فعالیت به نسبت سخت در طول روز از شما یک فرد با اراده و قوی می‌سازد. چالش75روز سخت بدن شما را قوی می‌کند و با برنامه غذایی و ورزشی خاصی که دارد، بیش از پیش سلامت خواهید بود. این چالش باعث می‌شود ذهن شما قوی شود و با اراده تر شوید.

قوانین چالش75روزسخت چیست؟

ابتدا باید این نکته را بگویم که شما موظف هستید تا هر روز این قوانین را انجام دهید و حتی اگر یک روز، نتوانید یکی از قوانین را انجام بدهید باید دوباره از روز اول این چالش را آغاز کنید. از سختی های این چالش همین قانون است که اکثرا به همین دلیل در اواسط راه شکست می‌خورند و چالش را ادامه نمی‌دهند.

رژیم غذایی چالش 75 روز سخت

در این چالش شما باید از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید. خوردن هر نوع فست فود و مواد غذایی فراوری شده ممنوع است. نوشیدن الکل و استعمال سیگار نیز ممنوع است. شما باید از غذاهایی با ارزش غذایی بالا مانند پروتئین، فیبر، کربوهیدرات و چربی های سالم استفاده کنید . در نظر داشته باشید که نباید پرخوری کنید و باید به اندازه نیاز بدن خود کالری دریافت کنید. روزانه باید 4 لیتر آب بنوشید. نوشیدن این حجم زیاد آب ممکن است شما را اذیت کند و مشکلاتی مانند حالت تهوع و دل درد را تجربه کنید. اما مطمئن باشید که این مقدار آب بسیار برای بدن شما مفید است و برای بهبود بخشیدن به سلامتی شما بسیار مفید است.

مطلب پیشنهادی:  کمبود این ویتامین سبب ابتلا به دیابت می‌شود

چالش75روز سخت

ورزش در چالش 75 روز سخت

شما باید هر روز در دو تایم 45 دقیقه ای ورزش کنید. یکبار در داخل خانه و یکبار حتما باید بیرون از خانه باشد. باید ترکیبی از ورزش های قدرتی و هوازی را انجام دهید. این دو تایم ورزشی باید از هم فاصله داشته باشند. بهتر است یکبار در تایم صبح و تایم بعدی ورزش شما در تایم عصر باشد. زیرا متابولیسم بدن در زمان صبح و شب به بیشترین حالت خود می‌رسد.

چالش75روز سخت

روزانه باید 10 صفحه کتاب بخوانید

شما باید در طول روز حداقل 10 صفحه کتاب مطالعه کنید این کتاب باید از موضوعات انگیزشی انتخاب شود. می‌توانید کتابی انتخاب کنید که مرتبط با موضوعات انگیزشی کار و تحصیلات شما باشد. نمی‌توانید از کتاب های رمان و داستانی انتخاب کنید بلکه باید کتابی کاربردی باشد که به علم شما افزوده کند. نمی‌توانید از کتاب‌های صوتی استفاده کنید و باید حتما خودتان آن را مطالعه کنید.

چالش75روز سخت

نکات تکلمیلی چالش 75 روز سخت

هر روز باید از خودتا یک عکس قدی بگیرید تا تغییرات بدنی و ظاهری خود را ببینید. هیچ زمان مشخصی برای انجام این فعایت ها وجود ندارد و شما می‌توانید همه وظایف خود را قبل از خواب انجام دهید. بهتر است که یک برنامه برای ساعت خوابیدن و بیدار شدن خود تعیین کنید و طبق همان پیش بروید.

مزایا و معایب این چالش چیست؟

این چالش برای تقویت اراده، استقامت، اعتماد به نفس، عزت نفس و خود باوری شما بسیار مفید است. و تغییرات بسیار چشمگیری در شما به وجود می‌آورد. این چالش باعث می‌شود تا به توانایی‌های خود باور کنید و بدانید که در هر شرایطی پلی برای موفقیت خود خواهید ساخت. از معایب این چالش می‌توان به اینکه ممکن است به علت اینکه شما زمان کمی برای استراحت کردن دارید ممکن است پس از مدتی احساس خستگی یا فرسودگی کنید.

تعداد کلمات مطلب: 671

یک نظر

  1. نرگس

    28 فروردین 1403 در 2:11 ب.ظ

    ممنون از مطالب مفیدتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

درمان ریزش مو با آب پیاز

درمان ریزش مو با آب پیاز از آن موضوعاتی است که شاید باورش برای همه سخت باشد. همه ما کم‌وبی…