با رژیم ماچا، آسان لاغر شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم از آن دسته از افرادی که همیشه به دنبال یک رژیم لاغری آسان هستند، این مطلب برای شماست.
رژیم ماچا

رژیم ماچا یکی از رژیم های سالم است و به کاهش وزن شما سرعت بسیار زیادی می‌دهد. رژیم ماچا یک رژیم گیاهی است که شما با استفاده از چای ماچا که از گیاه آرگ‌های گیاه کاملیا سیننسیسن به دست آمده را انجام می‌دهید. این رژیم در کنار کاهش وزن به سلامت پوست شما نیز کمک بسیاری می‌کند. برای سلامت پوست، قلب و دستگاه گوارش شما بسیار مفید است. همراه بادلتامگ با رژیم ماچا آشنا شوید.

چای ماچا چیست؟

رژیم ماچا با استفاده از چای ماچا انجام می‌شود. ماچا یک چای سبز رنگ است که از نوعی چای سبز گرفته شده است و حالت پودری دارد. اصالت این چای به ژاپن بر می‌گردد. که یک چای سنتی و مفید است و حالت درمانی دارد. ماچا یک گیاه بسیار خوب برای بدن است که برای سلامت قلب، کبد،پوست و دستگاه گوارش بسیار مفید است.علاوه بر این چای ماچا حالت ضد التهات دارد که باعث می‌شود شما با استفاده از آن لاغر تر شوید.

رژیم ماچا

رژیم ماچا چگونه به کاهش وزن شما کمک می‌کند؟

چای ماچا کالری بسیار کمی دارد و تقریبا با هر بار نوشیدن این چای شما 3 گرم از آن را استفاده می‌کنید. و این یک نکته مثبت است که شما با نوشیدن چای ماچا یک کالری اضافه به بدن خود نمی‌دهید. چای ماچا حاوی مقادیری از کافئین است و با مصرف به اندازه از آن بدن شما انرژی دریافت خواهد کرد و با دریافتانرژی در هنگام رژیم خسته و بی حوصله نخواهید شد و در عین حال می‌توانیدفعالیت های بدنی خود را افزایش داده و با ورزش، پیاده روی و… کالری زیادی را بسوزانید. این چای به افزایش سوخت و ساز بدن شما کمک بسیاری می‌کند زیرا حاوی مقدار زیادی کاتچین‌های قوی است که محرک سوخت و ساز بدن می‌باشد و با حل کردن چربی های موجود در خون به چربی سوی در بدن شما کمک می‌کند. چای ماچا به شما احساس سیری زیادی را القا می‌کند و شما پس از خوردن آن احساس گرسنگی کمتری احساس خواهید کرد همچنین میل شما را به خوردن قند مصنوعی، طبیعی و غذاهای شیرین کاهش می‌دهد که این نکته بسیار مهمی در رژیم شما به شمار می‌رود به دلیل اینکه قند یکی از مهمترین عاملان چاقی است.

مطلب پیشنهادی:  با برنامه ریزی به روش بولت ژورنال به اهدافت برس

رژیم ماچا

نحوه گرفتن رژیم ماچا

چای ماچا را می‌توانید متناسب با طبع و سلیقه خود به صورت سرد یا گرم استفاده کنید. می‌توانید برای  خوش طعم تر شدن آن، شیر، عسلیا وانیل به آن اضافه کنید اما بهتر است که مواد افزدونی نداشته باشد. زمان ستفاده از این چای بهتر است در ابتدای روز که شما ناشتا هستید باشد پس صبح ها قبل از خوردن صبحانه ماچا رابه صورت خالص بنوشیدتا به سوخت و ساز بدن شما کمک کند. در طول روز می‌توانید تقریبا دو تا سه لیوان دیگر از اینچای مصرف کنید اما توجه داشته باشید به علت بالا بودن کافئین در این چای با توجه به ساعت خواب خود حداقل 5 ساعت قبل از خواب، آن را میل نکنید تا خواب راحت تری داشته باشید.

رژیم ماچا

نکات تکمیلی رژیم ماچا

در وعده های غذایی خود از غذاهای بسیار چرب، با کربوهیدرات بالا و قند های مصنوعی و طبیعی استفاده نکنید تا اثرگزاری رژم ماچا برای شما بیشتر شود. به اندازه کافی آب بنوشید. آب کافی باعث می‌شود تا سموم بدن شما دفع شود و در عین حال احساس سیری بیشتری نیز داشته باشید. سعی کنید روزانه در حد توان خود ورزش کنید. اگر وقت ندارید یا به ورزش کردن علاقه‌مند نیستید سعی کنید یک فعالینت بدنی برای آن جایگزین کنید. مانند رقص، پیاده روی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

این تنقلات بدون قند اما خوشمزه شما را چاق نمی‌کند

امروزه که همه افراد به دنبال لاغری و تناسب اندام و همچنین سلامت خود هستند، استفاده از تنقل…