9 نشانه عدم علاقه زن به مرد

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بی توجهی زن به مرد نشانه عدم علاقه اوست. در برخی موارد ممکن است از ابتدای رابطه بی توجهی صورت نگیرد و زن و مرد در ابتدا توجه و تمایل زیادی به یکدیگر داشته باشند اما بعد از مدتی بی توجهی در رابطه آنها بوجود بیاید.
عدم علاقه زن به مرد

برای هر مردی لازم است، نشانه های عدم علاقه زن به مرد را بداند; زیرا هرچه بیشتر این نشانه ها را شناسایی و درک کند، زمان کمتری را برای جلب توجه زنانی که او را نمی خواهد، تلف می کند. پس اگر می خواهید نشانه های عدم علاقه زن به مرد را بدانید، این مطلب از دلتامگ را بخوانید.

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

جان گری نویسنده کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی معتقد است که دنیای زنان و مردان تفاوت های بسیار زیادی دارد. به دلیل این تفاوت ها، شما به عنوان یک مرد ممکن است، علائم عدم علاقه یک زن را تشخیص ندهید. ما 10 مورد از این نشانه ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 

عدم علاقه زن به مرد

بی توجهی

اگر یک زن در درجه اول به چیزی یا شخصی غیر از شما  توجه داشته باشد و اگر به نظر برسد که برای گذراندن وقت با شما هیجانی ندارد، پس شما انتخاب او نیستید. به علائم زیر توجه کنید:

  • اگر زن مدام در حضور شما تلفن خود را چک می کند.
  • اگر طوری رفتار می کند که انگار علاقه ای به صحبت با شما ندارد.
  • اگر روی چیز دیگری غیر از شما متمرکز است.
  • اگر برای رفتن عجله دارد و…

بهتر است درک کنید که او احتمالا شما را دوست ندارد. بنابراین بی توجهی نشانه عدم علاقه است.

نپرسیدن سوال شخصی

اگر زنی در مورد شما کنجکاو نیست و تمایلی به کشف شما ندارد، احتمال علاقه او به شما بسیار کم است. یک عاشق می خواهد همه چیز را در مورد معشوقش بداند. اگر زنی شما را مرموز ببیند و سعی کند، آن راز را کشف کند، به احتمال زیاد جذب شما می شود.

عدم برقراری تماس چشمی

علم اعصاب نشان می دهد که چشم ها دقیق ترین پیام رسان های عصبی هستند. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که وقتی شخصی جذب شما می شود، ناخودآگاه سعی می کند با شما تماس چشمی برقرار کند. این باعث می شود که احساس کنید آنها به شما نزدیک تر هستند و به آنچه می خواهید، بگویید علاقه مندند.

اگر زنی که با شما قرار می‌گذارد از تماس چشمی با شما اجتناب می‌کند و احساس می‌کنید که او کوچک‌ترین علاقه‌ای به برقراری ارتباط چشمی با شما ندارد، بدانید که احتمالاً نباید عاشق او شوید.

عدم علاقه زن به مرد

نخندیدن یا خنده مصنوعی

لبخند یک زن می تواند چیزهای زیادی به شما بگوید. آیا او به شوخی های شما می خندد یا آنها را نادیده می گیرد و از کنار شما می گذرد؟ زنی که به شوخ طبعی شما می خندد، می تواند نشانه خوبی از علاقه او به شما باشد.

اما اگر احساس کردید، حوصله اش سر رفته و حرف های شما کوچکترین لبخندی بر لبانش نمی آورد، بدانید که این یکی از نشانه های عدم علاقه یک زن به مرد است و احتمالا با آن زن در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید.

مطلب پیشنهادی:  ترس از طرد شدن چیست و چگونه با آن مقابله کنیم؟

لغو کردن دیدارها

این امکان وجود دارد که زنی که دوست دارید، موافقت کند که با شما ملاقات کند اما بعداً آن را لغو کند. اگر این موضوع یک بار اتفاق بیوفتد و او به دنبال یک تاریخ جایگزین برای ملاقات با شما باشد، ممکن است به شما علاقه مند باشد. اما اگر چندین بار این اتفاق بیفتد و او هرگز به دنبال یک طرح جایگزین نباشد، احتمالاً علاقه ای به دیدن دوباره شما ندارد!

صحبت در مورد مردان دیگر

یکی از نشانه های عدم علاقه زن به مرد که از همان ابتدا به شما می گوید، مرد مورد علاقه زن نیستید، صحبت و تعریف و تمجید از مردان دیگر است. البته احتمالاً از این مکالمه زیاد خوشتان نمی آید و قرارتان به سرعت تمام می شود. معمولاً یک زن در کنار مرد مورد علاقه خود در مورد مردان دیگر صحبت نمی کند. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا شما آن مردی نیستید که او دوست دارد.

عدم علاقه زن به مرد

عدم رسیدگی به ظاهر خود

اگر زنی را دوست دارید و وقتی با شما ملاقات می کند، احساس می کنید که او به ظاهر خود نرسیده است، بدانید که او احتمالا شما را به عنوان یک دوست معمولی می بیند. بیشتر خانم ها دوست دارند در کنار مردی که دوستشان دارند، بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

پاسخ ندادن به پیام ها یا پاسخ های کوتاه

اگر ۲۴ ساعت بعد به هر پیامی که برای او ارسال می‌کنید، پاسخ‌های کوتاه و مختصر می دهد، مطمئن باشید که نشانه عدم علاقه او است. زن، مردی را که دوست دارد در اولویت قرار می دهد. همچنین به پیام های او به گونه ای پاسخ می دهد که گفتگو ادامه پیدا کند. پس پاسخ ندادن به پیام ها یکی از نشانه های عدم علاقه زن به مرد است.

نادیده گرفتن

اگر چندین بار با او تماس گرفته اید و او جواب نداده است، مطمئن باشید که گوشی خود را گم نکرده است. اگر در جمع، اطراف او ظاهر می شوید و او نمی خواهد با شما باشد و به حرف شما گوش نمی دهد، مطمئن باشید که نادیده گرفتن او به خاطر عشق او نیست.

سخن پایانی

در این مطلب نشانه های عدم علاقه زن به مرد را برای شما گردآوری کرده ایم. این علائم از جمله مواردی است که می تواند به شما نشان دهد که یک زن علاقه ای ندارد. مهم نیست که چقدر یک زن را دوست دارید، اگر نشانه هایی از عدم علاقه او به خودت مشاهده کردید، باید او را رها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

3 علت چاقی بعد از ازدواج + راهکار

چاقی بعد از ازدواج یک معضل بزرگ است که اکثر زوجین با آن درگیر می‌شوند. بسیاری افرادی که قب…