آرایش مناسب برای دیدوبازدید عید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش شب نوروز در واقع فرصتی است که با اعتمادبه‌نفس، خلاقیت و شادی وارد سال جدید شوید و این زیبایی را به دیگران نشان دهید.
ویژگی‌های آرایش مناسب عید ۱۴۰۳

آرایش مناسب عید نوروز باید ترکیبی از جذابیت، شیک بودن و هم‌زمان راحتی باشد تا کل شب را بدون نیاز به تجدید آرایش بگذرانید. پس همراه دلتامگ باشید تا شما را با چند مورد از شیک‌ترین آرایش‌ها آشنا کنیم.

ویژگی‌های آرایش مناسب عید ۱۴۰۳

در این رابطه باید بگوییم که مهم نیست برنامه‌های شب سال نوی شما چیست، در این مطلب حتما یک ایده‌ آرایش مناسب عید برای شما وجود خواهد داشت.

 سایه چشم درخشان بارنگ‌های سلطنتی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش، آرایش چشم است. یک سایه چشم درخشان و کامل روی کل پلک، همیشه شیک است اما اگر دوست دارید برای شب سال نو کمی زیباتر از حد معمول به نظر برسید و ظاهری مناسب برای مهمانی شب عید داشته باشید، یک رنگ مشابه رنگ سنگ‌های جواهرات مانند سبز زمردی یا بنفش سلطنتی یا طلایی را انتخاب کنید. برای زدن سایه چشم و برای اینکه سایه خوب روی پلکتان بماند، در ابتدا یک پرایمر چشم بزنید تا رنگ سایه به‌طور کامل روی پلک بنشیند و هیچ چین‌وچروکی ایجاد نشود.

خط چشم سبز برای آرایش شب نوروز ۱۴۰۳

امتحان کردن رنگ‌های مختلف، همیشه راه خوبی برای زیباتر نشان دادن آرایش صورت است. البته هرگز فراموش نکنید رنگ سبز در آرایش مناسب عید ۱۴۰۳، جایگاه ویژه‌ای دارد و کاملا مناسب مهمانی است. این رنگ به چشم‌های شما جلوه زیبایی داده و باعث درخشان‌تر شدن چشمتان میذشود.

بنابراین خرید انواع لوازم آرایشی مطمئن شوید که یک خط چشم سبز انتخاب می‌کنید. بااین‌حال شما می‌توانید با هر مداد یا خط چشم رنگی، یک خط چشم دنباله‌دار زیبا کشیده و ظاهری متفاوت و به‌روز به آرایش چشم ‌گربه‌ای و کلاسیک خود هدیه بدهید.

رژ لب قرمز کلاسیک برای آرایش شب عید

رژ لب قرمز کلاسیک برای آرایش شب عید

رژلب از آن دسته لوازم آرایشی است که همیشه و برای همه مراسم‌ها گزنه بسیار خوبی است. برای طرفداران سبک کلاسیک، بهترین ظاهر مهمانی از قدیم تا الان رژ لب قرمز با مژه‌های پرپشت و بلند است.

مطلب پیشنهادی:  دریای مرده؛ مکانی که به محض خروج از آن می‌میرید!

برای اینکه حس‌وحال مدرن و امروزی به این آرایش بدهید، حتما در این آرایش از رنگ قرمز مات استفاده کنید. ازآنجایی‌که مژه‌های بلند جزو ترندهای آرایشی سال جدید است، می‌توانید از مژه‌های مصنوعی بلند، برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.

خط چشم مشکی دودی برای آرایش مناسب عید ۱۴۰۳

خط چشم دودی گزینه بسیار عالی و شیک برای دیدوبازدیدهای عید است. شما می‌توانید برای آرایش مهمانی شب عید با پخش کردن خط چشم مشکی در مژه‌ی پایین و سپس محو کردن آن به سمت پلک بالا و بیرون به شکل بال و در نهایت اضافه کردن سایه چشم اکلیلی، یک استایل خاص و متفاوت داشته باشید.

خط چشم مشکی دودی برای آرایش مناسب عید ۱۴۰۳

خط چشم رنگی داخل پلک برای سال نو

امسال یکی از ترندهایی که بسیار روی بورس بوده و هست استفاده از خط چشم‌های رنگی است. برای داشتن چشم‌های جذاب و خیره‌کننده‌، خط چشم قرمزرنگ را با رژ گونه‌ صورتی-قرمز ترکیب کنید.

این کار برای تبدیل آرایش شما از یک مدل ساده به یک آرایش فوق‌العاده کافی است. برای انجام این آرایش ابتدا یک سایه‌ چشم اسموکی و یک خط چشم گربه‌ای کشیده و در آخر یک خط چشم رنگی ضد آب به انتخاب خودتان، به خط مژه پایین اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم رنگ گوشواره‌هایتان هم با خط چشم شما ست باشد، تا یک استایل بی‌نقص داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 526

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

همه چیز درباره بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر کاهش تعریق شما دارد. بوتاکس یک روش پزشکی و زیبای…