با گرانترین شهرهای ایران برای سفر آشنا شوید!

6
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایران کشوری مملو از زیبایی‌های بی‌انتهاست. کشوری با تمدنی چند هزارساله که می‌توان در جای‌جای آن طبیعتی شگرف و جاذبه‌ای فوق‌العاده را پیدا کرد. بااین‌حال سفر به بعضی از شهرهای ایران نیازمند هزینه‌های زیاد است.
گرانترین مقاصد سفر در ایران

فکر می‌کنید کدام شهرها را می‌توان گرانترین شهرهای ایران برای سفر دانست یا اصلا می‌دانید گرانترین مقاصد سفر در ایران کجاها هستند؟ آیا تا به حال سفری به یکی از شهرهای ایران داشته‌اید که بابتش مجبور شده باشید هزینه‌های بسیاری را پرداخت کنید؟ همراه دلتامگ با چند شهر بسیار گران ایران آشنا شوید.

کیش یکی از گرانترین مقاصد سفر در ایران

نگین خلیج‌فارس و زیباترین جزیره مرجانی ایران؛ یعنی جزیره کیش یکی از گرانترین شهرهای ایران است که سفر به آن برای همه امکان‌پذیر نیست. این جزیره با داشتن هتل‌های لوکس، مراکز خرید مدرن، اجناسی با قیمت بسیار بالا، تفریحات و امکانات بسیار؛ اما گران، یکی از مقاصد گردشگری در ایران است که سفر به آن نیازمند هزینه‌های بسیار است. بااین‌حال سفر به این جزیره زیبا ارزش تمام هزینه‌هایی که خواهید کرد را دارد.

اصفهان یکی از گرانترین شهرهای ایران برای سفر

یکی دیگر از گرانترین مقاصد سفر در ایران، اصفهان است. اصفهان با داشتن جاذبه‌های تاریخی بسیار و طبیعت فوق‌العاده یکی از زیباترین شهرهای ایران است؛ اما سفر به این شهر اصلا ارزان نیست. همه چیز در این شهر گران است. از تهیه مواد خوراکی گرفته تا پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب! جالب است بدانید که این شهر در سال 2017 پایتخت گردشگری ایران شد.

تبریز، شهر بدون گدای ایران

تبریز هم در لیست گرانترین مقاصد سفر در ایران جا دارد. این شهر نیز دارای هتل‌های لوکس، مراکز خرید بسیار شیک، تفریحات و امکانات متنوع است که البته قیمت تمامی آن‌ها بالاست. این شهر نه‌تنها دارای طبیعتی بسیار سحرانگیز است؛ بلکه جاذبه‌های تاریخی بسیاری را هم در دل خود جا داده که برای گردشگران جذاب هستند. جالب است بدانید که تبریز برای سال‌های متوالی شهر بدون گدای ایران لقب گرفته؛ چراکه هر کسی در این شهر قطعا به یک کاری مشغول است و هیچ‌کس را در حال گدایی کردن نمی‌بینید. علاوه بر این‌ها تبریز یکی از تمیزترین شهرهای ایران است.

مطلب پیشنهادی:  به این ۵ دلیل با تور سفر کنید

تهران یکی از گرانترین مقاصد سفر در ایران

بله! پایتخت ایران با تمام امکانات و تفریحات فوق‌العاده و منحصربه‌فردی که دارد؛ اما یکی از گرانترین شهرهای ایران است. در تهران قیمت هر چیزی بسیار بالاست. این شهر را می‌توان پر زرق و برق‌ترین شهر ایران دانست که با داشتن هتل‌ها و مراکز خرید بسیار لوکس و گران، امکانات و تفریحات بسیار مدرن و … سرآمد سایر شهرهای ایران دانست. در این شهر نه‌تنها هزینه خوراک و اقامتگاه حتی هزینه جابه‌جایی نیز بسیار بالاست علاوه بر اینکه ساعت‌های بسیاری را باید در ترافیک هم بمانید.

6 دیدگاه

  1. ناشناس

    5 اسفند 1402 در 8:44 ب.ظ

    خسته نباشید

    پاسخ

    • زینب پروانه

      6 اسفند 1402 در 6:13 ب.ظ

      ممنون از همراهیتون

      پاسخ

  2. ناشناس

    6 اسفند 1402 در 12:31 ب.ظ

    دوستار مردمان خوب وبامعرفت هستم،گران فروش نباشند

    پاسخ

    • زینب پروانه

      6 اسفند 1402 در 6:13 ب.ظ

      ان شالله

      پاسخ

    • مهدی

      7 اسفند 1402 در 0:56 ق.ظ

      برید طالقان ارزون ولی زیبا همای سعادتم که داره

      پاسخ

  3. ناشناس

    7 اسفند 1402 در 1:25 ق.ظ

    ایران من جای جایش زیباست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…