رژلب حجم دهنده چیست؟

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از عواملی که در زیبایی زنان نقش بسیار موثری دارد، داشتن لب‌هایی زیبا و حجیم است. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها اقدام به تزریق و حجم‌دهی لب‌هایشان می‌کنند.
رژلب حجم دهنده لب

رژلب حجم دهنده یک لوازم‌آرایش عالی و بدون عوارض است که زیبایی خاصی را به لب‌های شما می‌بخشد. همچنین تهیه‌کردن این رژلب‌ها بسیار کم‌هزینه‌تر از راهکارهای دیگری است که افراد انجام می‌دهند. همراه دلتامگ باشید تا شما را با این رژلب آشنا کنیم.

رژلب حجم دهنده 

از جمله بهترین محصولات آرایشی استفاده از حجم دهنده‌های لب است. این محصولات دارای فرمولاسیونی هستند که باعث حجیم‌شدن لب‌ها می‌شوند. همچنین استفاده از این محصولات چین‌وچروک پوست را از بین می‌برد.

در فرمولاسیون حجم دهنده‌های لب از موادی مثل زنجبیل، گیاه وینترگرین، کپسایسین و منتول استفاده شده که با ایجادکردن حس سوزن‌سوزن‌شدن و ورم کردن لب‌ها همراه است. در نهایت بعد از یک سوزش خیلی کم لب‌های شما حجیم می‌شود.

این احساس سوزش ملایم باعث افزایش گردش خون در لب‌ها شده و در نتیجه آن‌ها را بزرگ‌تر می‌کند. همچنین این محصولات به حفظ‌کردن رطوبت در سطح پوست شما کمک کرده و لب‌های شما را بدون هیچ‌گونه التهاب و واکنشی متورم می‌کنند.

در حال حاضر رژلب حجم دهنده لب در بازار موجود است. در فرمولاسیون این محصولات از عواملی مثل رنگ، مرطوب‌کننده و موم و روغن استفاده شده و همین موضوع سبب می‌شود که شما امکان استفاده از آن‌ها را در طول روز داشته باشید. البته نوع بی‌رنگ آن‌ها هم در بازار موجود است که در صورت تمایل می‌توانید پیش از رژ لب زدن از آن‌ها استفاده کنید.

برق لب حجم دهنده

برق لب حجم دهنده

رژلب حجم دهنده لب دارای انواع مختلفی است. یکی از این رژلب‌ها برق لب است. این محصولات ساختاری براق داشته و به دلیل فرمولاسیونی که در آن موجود باعث برجسته‌شدن لب‌ها می‌شود.

همچنین به دلیل ماندگاری بالا و رنگی بودن آن‌ها، دیگر نیازی به استفاده از سایر محصولات آرایشی و تمدید آن در طول مدت روز نخواهید داشت.

بالم لب حجم دهنده

بالم لب‌های حجم دهنده مثل بالم لب‌های معمولی بوده و تنها تفاوت آن‌ها به حالت سردکنندگی بالم لب حجم دهنده برمی‌گردد. می‌توانید قبل از استفاده از این محصول از انواع رژ لب استفاده کنید.

همچنین خبر خوب آن که اگر خود بالم دارای رنگ باشند، به‌راحتی می‌تواند نقش یک برق لب حرفه‌ای و زیبا را ایفا کنند. ابن محصولات بافت مومی‌شکلی دارند و غالباً از برق لب‌های معمولی چرب‌تر هستند. به همین دلیل لب‌های شما را مرطوب نگه داشته و حالتی نرم، صاف و حجم‌دار به آن‌ها می‌بخشند. همچنین این بالم لب‌ها از خشکی و چین‌وچروک لب‌هایتان نیز جلوگیری می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  روش‌های کاربردی برای مراقبت از ناف

مهم‌ترین ویژگی‌های یک حجم دهنده لب چیست؟

از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک حجم دهنده لب فوری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حجم دهندگی و بزرگ‌کننده لب
  • براق‌کننده لب
  • برجسته‌کردن لب‌ها در عرض چند ثانیه
  • کم‌کردن چین و چروک‌های لب
  • هیچ عوارضی ندارند
  • ساده‌ترین راه برای حجیم کردن لب‌ها
  • صددرصد طبیعی هستند
  • خواص مرطوب‌کنندگی و رفع خشکی لب

مهم‌ترین ویژگی‌های یک حجم دهنده لب چیست؟

قبل از استفاده رژلب حجم دهنده لب بهتر است مراحل زیر را به‌صورت درست انجام دهید.

  • لایه‌برداری: در ابتدا بهتر است لب‌های خود را نرم کنید. زیرا لب‌ها خشک کوچک دیده می‌شوند و نور را انعکاس نمی‌دهند و امکان ملتهب شدن آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از هر محصول آرایشی بر روی لب حتماً اسکراب لب را انجام دهید.
  • پرایمر:  نکته مهمی که باید رعایت کنید آن است که قبل از استفاده از حجم دهنده لب، حتماً از پرایمر استفاده کنید. این محصول لب‌ها را مرطوب کرده و از خشک‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • حجم دهنده لب: حالا بهترین زمان برای استفاده از حجم دهنده لب است. برای این کار اول دور لب‌های خود را با خط لب ۲ تا ۳ درجه تیره‌تر از رنگ لب خود خط کشیده تا قسمت‌های بیرونی لب دچار التهاب یا تورم نشود. پس از آن از حجم دهنده لب استفاده کرده و اجازه دهید کاملاً خشک شود. پس از خشک‌شدن کامل و زمانی که احساس سوزن‌سوزن‌شدن آن از تمام شد، می‌توانید مواد اضافه را از روی لب پاک‌کرده و از رژ لبی که دوست دارید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ترسناک ترین مراسم تدفین در این کشورها برگزار می‌شود!

مردم سراسر دنیا، رسوم عجیبی در تدفین مرده‌ها دارند، که هر کدام از باورهای مذهبی و تاریخ آن…