چند ترفند زیبایی سریع برای زمان‌هایی که وقت کم دارید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه به دلیل مشغله بسیار زیادی که وجود دارد اکثر افراد در وقت خود باید صرفه‌جویی کرده تا به تمام کارها و قرارهای مهم خود برسند.
چند ترفند زیبایی سریع

دانستن چند ترفند زیبایی سریع برای زمان‌هایی که وقت کم داریم به ما کمک می‌کند در وقت خودمان صرفه‌جویی کرده و با قیافه‌ای جذاب و آمده شده به مرایم و مهمانی مورد نظر خودتان برویم بدون اینکه ساعت‌ها زمان‌ خود را صرف رسیدگی به خودمان کنیم. ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه در زمان کم زیباتر شوید.

چند ترفند زیبایی سریع

برای اینکه مدت‌زمان آرایش روزانه خودتان را کاهش دهید در شرایطی که با محدودیت زمانی مواجه هستید، می‌توانید از چند ترفند زیبایی سریع استفاده کنید.

از اسپری شامپو خشک استفاده کنید

زمان‌هایی هست که وقت حمام کردن ندارید و موهایتان به هم چسبیده است و نیاز دارید که موهایتان تمیز و شاداب به‌نظر برسد. در این مواقع پیشنهاد ما به شما استفاده از شامپوهای خشک است. ذرات پودری موجود در شامپوی خشک چربی‌های مو را به خود جذب کرده و ظاهر تمیز‌تری به موها می‌بخشد.

از اسپری شامپو خشک استفاده کنید

از محصولات چندمنظوره استفاده کنید

یک ترفند زیبایی سریع آن است که از محصولات چندکاره استفاده کنید. زمان‌هایی که شما برای آرایش‌کردن عجله دارید، از مدل‌های مختلف کرم مرطوب‌کننده، کانسیلر، پنکک و کرم‌های صورت استفاده نکنید؛ بلکه تنها  بی‌بی‌کرم یا سی‌سی‌کرم کاهی است. این نوع از کرم‌ها از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار هستند و دارای مرطوب‌کننده و ضدآفتاب در ترکیبات خود هستند.

همچنین با یک استیک رنگی هم می‌توانید به لب‌ها، گونه‌ها و چشمان خود رنگ ببخشید.

کرم‌پودر را حذف کنید

اگر پوستتان بدون هیچ عیب و نقصی است دیگر نیاز به استفاده از کرم‌پودر ندارید؛ بنابراین کرم‌پودر را حذف کرده و فقط از یک ضدآفتاب استفاده کنید. می‌توانید به‌جای پودر از کانسیلر استفاده کرده و برای این کار باید کانسیلر را با انگشتان تمیز، برس یا اسفنج بر روی مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند، تیرگی‌ها یا نواقص پوستی قرار دهید و به‌آرامی و ضربه وارد آن را پخش نمایید.

مطلب پیشنهادی:  پوست خود را مانند زنان کره‌ای صاف و براق کنید

کرم‌پودر را حذف کنید

رژگونه بزنید

رژگونه زدن یکی از مراحل مهم در آرایش است که تأثیر زیادی بر روی زیبایی چهره افراد دارد. برس را به کمی رژگونه آغشته کرده و به سمت بالا و به‌طرف گوش بکشید، رژگونه را برروی سیب‌های گونه بزنید و مقداری روی بینی چانه و پیشانی زده تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ شود.

لاک ناخن را با آب یخ خشک نمایید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگامی که عجله دارند با آن روبه‌رو می‌شوند، خشک‌کردن لاک ناخنشان است. برای اینکه لاکتان زودتر خشک شود می‌توانید یک‌کاسه کوچک برداشته و آن را با آب سرد و یک یا دوتکه یخ پر کنید و جایی که ناخن‌هایتان را لاک می‌زنید، قرار دهید.

بعد از اینکه ناخن‌هایتان را لاک زدید، حدود دو دقیقه صبر کنید تا لاک خودش را بگیرد، سپس ناخن‌های خود را در آب سرد فروکنید و حدود چند دقیقه در آنجا نگه دارید.

لاک ناخن را با آب یخ خشک نمایید

لوازم‌آرایش کوچک و جیبی بخرید

یکی از چند ترفند زیبایی سریع استفاده از لوازم‌آرایش کوچک و جیبی است. یک کیف لوازم آرایشی با محصولات آرایشی در سایز کوچک و جیبی داشته باشید تا اگر وقت کافی برای کامل‌کردن ظاهر خود نداشتید، در اولین فرصت از آنها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

برای درمان قطعی میگرن این 3 ویتامین‌ را بخورید

درمان قطعی میگرن به شما کمک می‌کند تا با خلاص شدن از سردردهای عذاب آور به زندگی عادی خود ب…