از نظر مردان فقط این زنان زیبا هستند

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیبایی تعاریف مختلفی دارد و حتی در مکان‌های جغرافیایی این تعاریف متفاوت است. آیا می‌دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است؟
زنان زیبا از نظر مردان

شاید گمان کنید زنان زیبا از نظر مردان زنانی هستند که آرایش‌های غلیظ و عمل‌های زیبایی بسیاری کرده‌اند، باشند؛ اما امروزه طبق تحقیقاتی که انجام شده اکثر مردان در سراسر دنیا به زنانی علاقه دارند که زیبایی طبیعی چهره خودشان را حفظ کرده و خیلی دست تو صورت خود نبرده‌اند. همراه دلتامگ باشید تا به شما بگوییم زنان زیبا از نظر مردان چه ویژگی‌هایی دارند.

ویژگی زنان زیبا از نظر مردان

در ادامه می‌خواهیم برایتان بگوییم از نظر مردها چه زنانی زیبا هستند.

چهره‌های ساده و بدون چربی

جذاب‌ترین ویژگی زنان برای مردان طبق تحقیقات سادگی صورت است. این معیار تقریبا در همه جای جهان یکسان است و مردان تمایل بیشتری به زنان سده دارند.

پژوهشگران برای درک بهتری این موضوع ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کرده و چهره زنان را به‌صورت تصادفی در صفحه‌نمایش نشان دادند و از مردان خواستند به این چهره‌ها نمره بدهند.

جذاب‌ترین زنان و زنان زیبا از نظر مردان  طبق این تحقیقات زنانی بودند که چهره بدون چربی داشتند. زیرا صورت‌های بی‌چربی معمولاً ساده هستند، بافت صاف و چین‌وچروک کم دارند و همراه با خطوط کانتوری نرم هستند.

مغز انسان به سمت محرک‌های ساده گرایش دارد و پردازش چنین صورتی در مغز آسان است. بی‌چربی بودن چهره می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند و عرصه را برای دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که از نظر مردان مهم است باز کند.

چهره‌های ساده و بدون چربی

زنان خوش‌اندام

برخلاف تصور برخی مردان زنان لاغر را دوست نداشته؛ بلکه مردان عاشق انحنا، پیچ و خم‌ها و قوس‌های ظریف اندام زنان هستند؛ بنابراین سعی نکنید که بیش از اندازه لاغر شوید؛ بلکه تناسب‌اندام و ورزش‌کردن باعث جذابیت و زیبایی هرچه‌تمام‌تر شما می‌شود.

زنان زیبا از نظر مردان مثل‌زنانی با پوست سبزه

از قدیم گفته‌اند که زنانی با پوست سبزه جذابیت بیشتری دارند و حالا ما می‌خواهیم بگوییم که طبق تحقیقات مردان پوست تیره و سبزه را از پوست رنگ‌پریده و سفید بیشتر می‌پسندند و از هر نظر آن را جذاب‌تر می‌پندارند.

مطلب پیشنهادی:  عروس کشورهای جهان در دل خاورمیانه

زنان جوان

مردان ترجیح می‌دهند با زنی باشند که سنش ۲ سال کمتر از آنان باشد. هر اندازه سن مردان افزایش می‌یابد همسر (جفت) جوان‌تر و کم سن و سال‌تر را ترجیح می‌دهند!

صورت‌هایی شبیه والدین

اغلب افراد جذب صورت‌هایی می‌شوند که شبیه پدر یا مادرشان است و به این خاطر که آن‌ها اولین حامیان و مراقبان آن‌ها بود‌ه‌اند برایشان جذاب هستند.

 زنان زیبا از نظر مردان با آراستگی ظاهری

اگر دوست دارید از نظر مردان یک زن جذاب باشید باید به‌ظاهر و استایل و لباس‌های خود بیشتر اهمیت دهید. زیرا اکثر مردان کلی‌نگر بوده و به جزئیات توجهی ندارند و لباس‌هایتان آن‌ها را بیشتر از چهره‌تان جذب می‌کند؛ بنابراین سعی کنید در لباس‌هایتان بیشتر از رنگ‌ها شاداب و طرح‌ها متفاوت استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسید.

 زنان زیبا از نظر مردان با آراستگی ظاهری

آرایش ملایم

مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می‌کنند؛ بنابراین توجه داشته باشد که در آراستگی ظاهر زیاده‌روی نکرده و آرایش‌های زیاد و تند و زننده نداشته باشید. زیرا زنان زیبا از نظر مردان زنانی با قیافه ساده و آرایش ملایم هستند.

سخن آخر

شاد در اطرافتان مردانی را بشناسید که قیافه زنان با آرایش غلیظ را دوست داشته باشد و از زنان ساده خوشش نیاید؛ اما با به‌طورکلی می‌گوییم که مردان علاقه زیادی به زنان ساده و خوش‌اندام دارند.

تعداد کلمات مطلب: 540

یک نظر

  1. ناشناس

    2 بهمن 1402 در 8:41 ب.ظ

    همه زیبا هستند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

عجیب‌ترین اتفاقات جهان که شما را شوکه می‌کند

عجیب‌ترین اتفاقات جهان که ممکن است شما را بترساند. این اتفاقات بسیار نادر هستند. عجیب‌ترین…