جذاب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری برای دکوراسیون منزل

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوستر دیواری یک مزیت نسبت به کاغذ دیواری دارد و آن امکان پیاده کردن طرح‌های دلخواه و سفارشی روی دیوار منزل است. در این مطلب با ۷ طرح شیک و پرطرفدار آشنا می‌شوید.
جذاب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری

پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش جذاب و زیبا است که از جهاتی با کاغذ دیواری تفاوت دارد. پوسترها را می‌توانید در طرح دلخواه خود سفارش دهید و فضاهای مختلف منزل را با آن‌ها زیبا کنید. در این مطلب از دلتامگ با جذاب‌ترین طرح‌های پوستر سه‌بعدی برای دکور منزل خود آشنا می‌شوید.

پوستر دیواری چیست و چه انواعی دارد؟

کاغذ دیواری معمولاً به صورت رولی به فروش می‌رسد و طرح‌های از پیش تعیین‌شده‌ای دارد. اما پوستر دیواری را می‌توانید به صورت سفارشی با طرح دلخواه خود داشته باشید و به صورت یک پوستر بزرگ روی دیوار نصب کنید. در ادامه با زیباترین مدل‌های پوستر برای فضاهای مختلف منزل آشنا می‌شوید.

جذاب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری

پوستر با طرح طبیعت

پوستر دیواری با طرح طبیعت، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌ها است. می‌توانید دیوار پشت تلویزیون و مبلمان را در نشیمن و پذیرایی منزل، با این مدل پوستر تزیین کنید. در اتاق خواب نیز می‌توانید برای تزیین دیوار پشت تخت، از پوستر با طرح طبیعت استفاده کنید.

پوستر دیواری سه بعدی با طرح‌های انتزاعی

طرح‌های انتزاعی، بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل مدرن هستند. می‌توانید دیوار نشیمن و اتاق خواب خود را با این مدل پوستر تزیین کنید و جلوه جذابی به آن ببخشید. همچنین می‌توانید این طرح‌ها را روی پرده پذیرایی یا روتختی و کوسن مبل تکرار کنید تا فضای شما شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد.

پوستر دیواری سه بعدی انتزاعی

پوستر با طرح پتینه

طرح پتینه، انتخابی جذاب برای فضای نشیمن و اتاق خواب است. پتینه کاری روی دیوار حس و حالی سنتی و در عین حال مدرن به خانه شما می‌بخشد. این مدل پوستر دیواری، هم برای سبک دکوراسیون مدرن کاربرد دارد و هم برای دکوراسیون کلاسیک و تلفیقی انتخاب خوبی است. با انتخاب طرح‌های طلایی و براق، خانه شما جلوه‌ای لوکس و مجلل پیدا می‌کند.

پوستر دیواری پتینه

پوستر دیواری سه بعدی با نقوش برجسته

این مدل پوستر دارای طرح‌های گیاهی یا جانوری برجسته است و ظاهری متفاوت دارد. برای تزیین دیوار پذیرایی و اتاق خواب می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع طرح‌های سنتی و مدرن این مدل پوستر قابل سفارش است و شما بر اساس سبک دکوراسیون داخلی خود، می‌توانید بهترین طرح‌ها را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  با 5 وسیله ارزان خانه خود را شیک کنید

پوستر دیواری سه بعدی نقش برجسته

پوستر دیواری آبرنگی

طرح‌های آبرنگی و ابر و بادی برای دکوراسیون خانه‌های لوکس، بهترین انتخاب هستند. به ویژه اگر رنگ‌های طلایی و براق را به آن‌ها اضافه کنید، خواهید دید که جلوه زیبایی به دکور منزل شما می‌بخشند. می‌توانید طرح دلخواه خود را در ابعاد بزرگ پرینت بگیرید و روی دیوار نشیمن و اتاق خواب خود نصب کنید.

پوستر دیواری آبرنگی

پوستر با طرح اسپرت

طرح‌های اسپرت برای دکوراسیون مدرن انتخاب خوبی هستند. می‌توانید در اتاق خواب یا نشیمن، طرح دلخواه خود را داشته باشید. تصاویر بناهای مدرن، خیابان‌ها و ساختمان‌ها و حتی تصویر از ورزش و فعالیت‌های تفریحی را به راحتی می‌توانید روی پوستر دیواری چاپ کنید و به وسیله آن فضای نشیمن یا اتاق خواب خود را تزیین کنید.

پوستر دیواری اسپرت

پوستر با طرح نستعلیق

پوستر دیواری با طرح نستعلیق، برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک بهترین گزینه است. دیوار پشت مبل در پذیرایی و نشیمن، بهترین مکان برای نصب این مدل پوستر است. با این کار دیگر نیازی به نصب تابلوهای دکوراتیو ندارید و با یک تیر دو نشان زده‌اید.

پوستر دیواری نستعلیق

سخن پایانی

انواع پوستر دیواری با طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارند و به وسیله آن‌ها می‌توانید طرح دلخواه خود را روی دیوارها پیاده کنید. حتی می‌توانید تصاویر خانوادگی خود را در ابعاد بزرگ پرینت بگیرید و روی دیوار نصب کنید. توجه به سبک دکوراسیون داخلی و ایجاد فضایی یکدست در اینجا اهمیت دارد و هنگام انتخاب پوستر باید به این موارد توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

انواع سایبان متحرک ماشین مناسب برای فضاهای کوچک

یکی از روش‌های موثر برای محافظت از وسیله نقلیه در تابستان و زمستان، ساخت یک سایبان برای ما…