افزایش رشد مو با این معجون شگفت‌انگیز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از خواسته‌های افراد رشد سریع موهایشان است. داشتن موهایی بلند و پرشت در زیبایی افراد نقش بسیار مهمی دارد بنابراین در این راه باید کارهای مختلفی را انجام دهیم.
افزایش رشد مو

افزایش رشد مو چیزی است که افراد تصور می‌کنند حتماً باید برای آن به دکتر مراجعه کرده و قرص بخورند؛ اما ما در این مطلب از دلتامگ به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با درست‌کردن یک معجون خانگی رشد موهایتان را افزایش دهید.

افزایش رشد مو

راهکارهای مختلفی برای افزایش رشد مو در خانه وجود دارد که ما قصد داریم به چند مورد از آن‌ها برای شما بپردازیم.

بیوتین معجون برای رشد سریع مو

همین‌الان اگر به دکتر پوست و مو مراجعه کنید اولین موردی که برایتان تجویز می‌کند قرص بیوتین است. این قرص خاصیت شگفت‌انگیزی در افزایش رشد موهایتان دارد.

2 تا 3 عدد قرض بیوتین را پودر کرده و با روغن زیتون یا نارگیل مخلوط کنید حالا این معجون را به سرتان مالیده و فرق سر را به آرامی ماساژ دهید. صبح زود سرتان را بشوریید.

افزایش رشد مو  یا معجون چای سبز 

چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان است. یک چای سبز کیسه‌ای را در آب گرم قرار داده و 7 الی 8 دقیقه صبر کنید. آن را به پوست سرتان زده و اجازه دهید یک ساعت بماند حالا آن را بشوریید. انواع مختلف چای سبز و کیسه‌ای می‌توانند به فرایند افزایش رشد موهایتان کمک کنند.

افزایش رشد مو  یا معجون چای سبز 

گلاب، معجون رشد سریع مو

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در رشد موهای شما مؤثر باشد گلاب است. یک فنجان گلاب را با شش الی هشت قطره روغن جوجوبا و یک کپسول ویتامین E ترکیب کرده و حالا خوب آن‌ها را ترکیب کنید.

معجونی که ساخته‌اید را به پوست سرتان بزنید و بعد از نیم ساعت سر را با شامپوی مخصوص موهایتان شست‌وشو دهید. این معجون را هفته‌ای یک‌بار استفاده کرده تا موهایی درخشان داشته و به افزایش رشد موهایتان نیز کمک کند.

افزایش رشد مو با آب سیب‌زمینی

یک معجون دیگر برای افزایش رشد مو در کوتاه‌ترین زمان استفاده از آب سیب‌زمینی است. آب سیب‌زمینی را به مدت یک ربع روی موهایتان قرار داده و سپس آن را بشویید. سعی کنید از این معجون برای افزایش رشد موهایتان هفته‌ای یک‌بار قبل از حمام استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  این کارها زنان را از چشم مردان می‌اندازد

افزایش رشد مو  با آب برنج

یکی از بهترین روش‌هایی که باعث رشد سریع مو در یک هفته می‌شود استفاده‌کردن از آب برنج است. البته باید حتماً از برنج‌های ایرانی استفاده کنید. نیازی نیست که اختصاصی برای تهیه ماسک به سراغ پختن برنج بروید؛ بلکه زمانی که در حال پختن برنج برای صرف غذا هستید مقدار کمی از آب آن را جدا کرده و در یخچال نگهداری کنید.

آب برنج یک منبع عالی و سرشار از انواع ویتامین‌ها شامل ویتامین دی و ویتامین E، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی است. هر بار که می‌خواهید به حمام بروید، کمی از آب برنج را بر روی سرخود را بگذارید و اجازه دهید که ۲۰ دقیقه بر روی مو‌ها بماند. سپس سرخود را بشویید. به‌جرئت می‌توان گفت که آب برنج معجزه چشمگیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

افزایش رشد مو  با آب برنج 

استفاده از آب پیاز را نیز فراموش نکنید

حتماً در سایت‌های مختلف یا حتی در بین دوستان و آشنایان خود از فواید بی‌نظیر پیاز مطالبی را شنیده‌اید. پیاز به دلیل تأمین مواد غذایی فولیکول‌ها، باعث  تحریک رشد مو می‌شود. از طرف دیگر ترکیباتی که در داخل آب پیاز وجود دارند، همانند یک نرم‌کننده طبیعی عمل می‌کنند که ساقه موی شما را لطیف خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…