چند ترفند آرایشی با استفاده از پودر بچه

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پودر بچه همان‌طور که از نام آن مشخص است برای کودک و نوزادان استفاده می‌شود اما از این پودر خوشبو برای مصارف آرایشی نیز می‌توان استفاده کرد.
استفاده از پودر بچه

استفاده از پودر بچه در نگاه اول فقط برای کودکان مناسب بوده و مادران برای جلوگیری از سوزش فرزندان خود از آن استفاده می‌کنند؛ اما ما در این مطلب از دلتامگ می‌خواهیم به شما چند ترفند آرایشی بسیار عالی با استفاده از پودر بچه آموزش دهیم.

چند ترفند آرایشی با استفاده از پودر بچه

در ادامه چند مورداستفاده از پودر بچه را برایتان آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شوکه شوید.

جایگزین شامپو خشک

بعضی وقت‌ها به دلیل شلوغی و پیچیدگی شدید کارها فرصت حمام‌کردن را نداریم و مجبور هستیم که در یک جلسه کاری یا یک دورهمی دوستانه حاضر شویم. ازآنجایی‌که موهای چرب و به‌هم‌چسبیده اصلاً زیبایی ندارد و اعتمادبه‌نفس فرد را به شدن کاهش می‌دهد باید به فکر یک چاره باشیم. اگر عجله دارید و موهای تمیز می‌خواهید استفاده از شامپو خشک بهترین گزینه است.

البته اگر این شامپو را در دسترس ندارید، می‌توانید از پودر بچه نیز استفاده کنید. پودر بچه در واقع یک ماده مناسب و قدرتمند برای ازبین‌بردن چربی موها است.

استفاده از شامپو خشک و پودر بچه به‌دفعات توصیه نمی‌شود و بهتر است فقط برای مواقع ضروری از آن استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبیند. برای ازبین‌بردن چربی اضافی پوست و مو باید مقدار کمی از پودر بچه را روی پوست سرتان ریخته و به‌آرامی ماساژ دهید. این کار موها را تمیز و براق می‌کند و هیچ اثری از چربی را روی آن‌ها به‌جای نمی‌گذارد.

استفاده از پودر بچه به‌جای پودر فیکس

استفاده از پودر بچه به جای پودر فیکس

پودر فیکس محصولی است که باعث ماندگاری بیشتر آرایش می‌شود و آن را برای مدت‌زمان طولانی‌تری روی پوستتان نگه می‌دارد. استفاده از پودر فیکس هیچ ضرورتی ندارد؛ ولی به کاربرد آن می‌تواند دوام آرایشتان را چندبرابر کند. این پودر را باید در ابتدا و انتهای آرایش روی پوستتان بزنید و آرایشتان را تثبیت کنید.

مطلب پیشنهادی:  چرا برگ گیاهان آپارتمانی ما سوراخ می‌شوند؟

کاربرد پودر فیکس برای پوست‌های چرب بیشتر بوده و مانع از عرق‌کردن و خروج چربی از سطح پوست می‌شود. اگر پودر فیکس ندارید، می‌توانید این کار را با کمک پودر بچه نیز انجام دهید. پودر بچه، مثل پودر فیکس عمل کرده و چربی اضافی پوست را به‌خوبی جذب می‌کند. بعد از تمام‌شدن آرایش، مقدار کمی از پودر را روی صورتتان بزنید و اجازه دهید جذب پوستتان شود.

کاهش تعریق پوست و جلوگیری از عرق‌سوز شدن

کاهش تعریق پوست و جلوگیری از عرق‌سوز شدن

عرق‌کردن زیاد باعث عرق‌سوز شدن بدن شده و احساس سوختگی و سوزش را روی سطح پوست ایجاد می‌کند. یکی از کاربردهای اصلی پودر بچه، جلوگیری یا حتی درمان عرق‌سوز شدن است. این پودر عرق پوست را به‌خوبی جذب کرده و هیچ حساسیتی روی آن ایجاد نمی‌کند.

پودربچه علاوه‌بر کاهش تعریق پوست، بوی بد عرق را نیز از بین می‌برد و باعث خشک‌شدن سطح پوست می‌شود. این پودر را در هر قسمت از بدتان که عرق زیادی کرده و بوی بد می‌گیرد بزنید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

سپس اگر اسپری بدنتان تمام شده، لازم نیست که دوباره خریداری کنید، پودر بچه مانع از بوی بد شده و بدنتان را برای مدت طولانی خوشبو می‌کند.

همان‌طور که گفتیم پودر بچه، کاربردهای فراوانی دارد و برای مصرف‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. پودر بچه علاوه بر کاربردی که برای تمیزکردن ملحفه و سطوح دارد، برای کار آرایش نیز استفاده می‌شود و باعث بهترشدن آرایش شما می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 523

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این 5 علت مانع ازدواج کردن پسران است

علت ازدواج نکردن پسران از نظر شما چیست؟ درست است که علل زیادی وجود دارد که ممکن است مردان …