آژانس 850 دلتا، خورشید درخشان مرداد ماه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در هلدینگ دلتا هر ماه جشنی به مناسبت پاسداشت خدمات برتر آژانس‌های املاک این هلدینگ برگزار می‌شود. در این جشن علاوه‌ بر قدردانی از زحمات مشاوران و مدیران معاملات آژانس‌های برتر، فضایی صمیمی ایجاد می‌شود که مدیران و مشاوران آژانس‌ها با یکدیگر بیشتر آشنا شده و ایده‌ها و نقطه‌نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

کاپ قهرمانی در مردادماه سال 1402 درست مانند سال پیش به آژانس 850 دلتا به‌خاطر مدیریت برتر و پیشرو آقای آریانژاد رسید. در جشنی که به همین مناسبت با حضور مدیرعامل هلدینگ دلتا، جناب آقای محمد تقوی برگزار شد، مدیران و مشاوران جدید فرصت پیدا کردند که زمان بیشتری از نزدیک با جناب آقای تقوی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

آقای تقوی ضمن ارائه سخنرانی‌ گیرا و بسیار پرسود و غنی، از انتخاب به جا و شایسته مشاوران و چهره‌های خوب و توانایی که توسط آقای آریانژاد، مدیر آژانس 850 تقدیر و تشکر کردند. ایشان به‌راستی بر ایجاد فضایی صمیمانه در محل کار که باعث پیشرفت در کار کارمندان می‌شود تاکید فراوان داشتند.

سخنرانی جناب آقای تقوی مدیر عامل دلتا

جناب آقای تقوی در ادامه سخنرانی خود به نکات بسیار مهم و جالبی برای رسیدن به موفقیت اشاره کردند. یکی از مسائلی که ایشان بسیار درباره آن تاکید داشتند انجام کار بیشتر و دوبرابر در زمان رکود است. بدون شک یکی از طلایی‌ترین نکات سخنرانی ایشان این بود که اگر هدفی دارید در زمان مواجه‌شدن با موانع به‌جای عقب کشیدن، دوچندان حمله کنید.

استراتژی حمله یکی از رازهای رسیدن به موفقیت از نظر جناب آقای تقوی است.

جایگاه مدیران و سرپرستان آژانس ها در مردادماه

ایشان به تقدیر و تشکر از مدیران موفق آژانس‌ها به‌خصوص آقای آریانژاد مدیر آژانس 850 که نظارت بر مناطق 6 و 7 را بر عهده دارند پرداختند.

سپس از آقای عزیز و آقای فلاح مدیریت مناطق 1 و 3 تقدیر کردند. در ادامه جشن از سرپرستان اول در بخش فروش یعنی آقای میرعبدالباقی، آقای امینی فرد و آقای شمس سرپرست نمونه آژانس 850 تقدیر و تشکر کردند.

جناب آقای تقوی همچنین از سرپرست اول در بخش اجاره‌ یعنی آقای هیوا نیز، بسیار قدردانی کردند.

مطلب پیشنهادی:  اقساط 11 میلیونی وام خرید مسکن!

سخنرانی آقای آریانژاد در جشن مردادماه

پس از این مراسم، میکروفون به آقای آریانژاد جهت ایراد یک سخنرانی جذاب دیگر رسید. آقای آریانژاد مدیر برتر آژانس 850 نیز در سخنرانی پربار خود به نکات و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان نمونه اشاره کردند.

همه آدم‌های دنیا دارای نقاط قوت و نقاط ضعف هستند. در این دنیا کسی برنده است که خود را و نقاط قوت خود را به‌خوبی بشناسد. چنین کسی می‌تواند یک کارآفرین موفق در جامعه باشد، یک انسان قابل‌اعتماد، شخصی درست مانند آقای محمد تقوی.

آقای آریانژاد در ادامه به 3 المان معروف سامورایی‌های اشاره کردند. المان‌هایی که باعث موفقیت آن‌ها می‌شود.

شمشیر، سکه و آینه سه المانی هستند که سامورایی‌ها همیشه با خود همراه دارند.

  • قدرت سامورایی‌ها در شمشیر آن‌ها نهفته است
  • سکه نماد ثروت و مکنت آنهاست
  • و آینه را همیشه به همراه دارند که دائم خود را ببینند و بشناسند که بدانند چه کسی هستند، چه کسی بوده‌اند و چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.

آقای آریانژاد در ادامه جشن افزودند که اگر می‌خواهید فرد موفقی در جامعه باشید یا یک زندگی روتین و نرمال داشته باشید باید هم در پی امتحان کردن و کسب قدرت و هم در پی امتحان کردن و کسب ثروت بروید.

جشن آژانس‌های دلتا هرماه برگزار می‌شود و دیدارهایی صمیمانه و گفت‌وگوهایی روشنی‌بخش در این جشن میان آقای تقوی و مدیران و سرپرستان و کارمندان آژانس‌ها صورت می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…