خرید آپارتمان در جلیلی با دو میلیارد تومان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از محله‌هایی که در قسمت جنوبی شهر تهران قرار دارد، محله جلیلی است. این محله جزو منطقه 17 هست.
خرید آپارتمان در جلیلی

خرید آپارتمان در جلیلی که یکی از محله‌های منطقه 17 تهران است یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند به بازارچه‌های معروف تهران دسترسی خوبی داشته باشند. محله جلیلی را بیشتر با نام بازارچه معروفش می‌شناسند. این بازارچه اگرچه در دل خیابان برادران شهید آقایاری شکل گرفته، اما در بین اهالی به بازارچه جلیلی معروف است. در این بازارچه علاوه بر وجود مغازه‌های متعدد، دستفروشان زیادی هم فعالیت می‌کنند؛ به‌طوری که بعدازظهرها عملاً تردد خودرو در این خیابان ناممکن می‌شود. همراه دلتامگ با این محله بیشتر آشنا شوید.

محله جلیلی کجاست؟

اگر بخواهیم از گذشته و تاریخچه محله جلیلی برای شما بگوییم باید اشاره کنیم این محله در زمان‌های قدیم جزو محدوده‌های زراعی بوده است. در واقع می‌توان گفت این محله جزو زمین‌های کشاورزی روستای وصفنارد بوده است. وجود این زمین‌های زراعی و شبکه‌های آب زیرزمینی باعث شد اقوام و افراد بسیاری از شهرهای دور و نزدیک برای زندگی و کشاورزی به این محله کوچ کنند. بیشتر محله‌های منطقه 17 که محله جلیلی یکی از آن‌هاست، درگذشته برای فردی به نام «فلاح» بود. فلاح از نیمه دهه 40 شروع به تفکیک و فروش زمین‌هایش کرد. تا قبل از سال ۱۳۵۵ بیشتر زمین‌های محله جلیلی زراعی بود که در آن بیشتر گندم کشت می‌شد.

امروزه محله جلیلی از شمال با خیابان نیک‌نفس، خیابان قربانی، خیابان قدرتی و خیابان فراهانی، از شرق با خیابان فتحی و خیابان ورزدار، از جنوب با خیابان نسترن و خیابان مجتبی متین و از غرب با خیابان شهید آقایاری و خیابان سلامت محدود شده است و با محله‌های ‌زهتابی، وصفنارد، امام سجاد، گلچین، زمزم مجاورت دارد.

کال تو اکشن جلیلی

نقشه

از چه مسیرهایی باید به محله جلیلی رفت؟

ایستگاه اتوبوس میدان جلیلی در محله جلیلی تهران و در تقاطع برزویی و قربانی قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز واکسیناسیون سینما بهاران و املاک گلچین (مردانی) و بیمارستان و مسجد جامع ابوذر و جایگاه CNG متین قرار گرفته است.
از نظر موقعیت مکانی و مترو این محله باید بگوییم نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه متروی حر و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان جلیلی است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. لازم به ذکر است که این محله در طرح ترافیک نیست و با خرید آپارتمان در جلیلی می‌توانید با خیال راحت با خودروی شخصی در محله تردد کنید.

مطلب پیشنهادی:  شهید عراقی، محله‌ای با بهترین امکانات دسترسی برای زندگی

از چه مسیرهایی باید به محله جلیلی رفت؟

قیمت خرید آپارتمان در جلیلی

یکی از نکات مهمی که پیرامون این محله باید به شما گفت آن است که در این محله خانه‌های کلنگی بسیار زیاد هستند که قیمت‌های نسبتاً بالایی نیز دارند. به‌عنوان‌مثال قیمت یک‌خانه کلنگی در محله جلیلی به متری 85 میلیون تومان نیز می‌رسد؛ اما باید به شما بگوییم اگر قصد خرید آپارتمان در جلیلی را دارید با متری 50 میلیون تومان هم می‌توانید صاحب آپارتمان در این منطقه و محله شوید.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
62 متر 6 سال ساخت 48,387,000 3,000,000,000
85 متر کلنگی ۸۱٬۱۷۶٬۰۰۰ ۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
65 متر نوساز ۴۱٬۵۳۸٬۰۰۰ ۲٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

اجاره آپارتمان در جلیلی

در این محله می‌توانید آپارتمان‌های نوساز و کلنگی بسیاری را در کنار هم مشاهده کنید. ساخت و ساز مسکن در این محله بسیار رونق دارد و همین باعث شده که قیمت اجاره آپارتمان در جلیلی نسبت به سایر مناطق تهران کمتر باشد.

متراژ سن بنا قیمت رهن (تومان) قیمت اجاره (تومان)
90 متر 27 سال ساخت ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
50 متر 16 سال ساخت ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
89 متر 5 سال ساخت ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل

سخن آخر:

در رابطه‌ با این محله توضیحاتی را به شما دادیم و شما را با آشنا کردیم. از جمله اطلاعات مهمی که دباره خرید آپارتمان در جلیلی باید بدانید آن است که محله جلیلی در جنوب غربی تهران قرار داشته و از طریق مترو می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. همچنین این محله دارای خانه‌های کلنگی بوده که قیمت‌های بالایی دارند و اگر قصد شما برای خرید خانه ساخت و ساز مسکن و سرمایه‌گذاری طولانی مدت است، این محله می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…