کمیاب‌ترین پرنده‌های جهان را در تالاب شهر ری ببینید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال مکان تفریحی ناب هستید که در آن زیباترین پرندگان و آبزیان را مشاهده کنید، تالاب عشق آباد شهر ری بهترین انتخاب است.
تالاب عشق آباد شهر ری

اگر به دیدن انواع پرنده‌ها و ماهی‌های زیبا علاقه دارید، یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران تالاب عشق آباد شهر ری است؛ متاسفانه این تالاب در بین ساکنان تهران بسیار ناشناخته است؛ به همین دلیل ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم این مکان تفریحی زیبا را به شما معرفی کنیم.

چند نمونه از آگهی‌های شهر ری در سایت ملکی دلتا

تالاب عشق آباد شهر ری

عشق آباد تهران کجاست؟

منطقه عشق آباد در شمال غربی تهران واقع شده است و به عنوان یکی از مناطق شهری مهم تهران شناخته می‌شود. این منطقه از شمال به کرج، از جنوب به شهر قدس، از شرق به ولنجک و از غرب به شهریار محدود می‌شود. در این منطقه تالاب عشق آباد در 25 کیلومتری شهر ری قرار دارد که هرساله پرندگان مهاجر بسیاری به این تالاب سر می‌زنند؛ اما بیشتر در نیمه دوم سال پرندگان به این تالاب مهاجرت می‌کنند. لازم به ذکر است که تا به حال ۱۵۱ گونه پرنده در این تالاب مشاهده شده که برخی از آن‌ها جزو گونه‌های در معرض انقراض و بسیار کمیاب در تمام جهان هستند.

مطلب پیشنهادی:  محله زعفرانیه تهران کجاست؟

تالاب عشق آباد شهر ری

انواع پرندگان در تالاب عشق آباد شهر ری

تاکنون از این ۱۵۱ گونه مختلف پرندگان که شناسایی شده‌اند، تعداد زیادی از آن‌ها شامل گنجشک‌سانان، قرقی، حواصیل، پرستوی دریایی، چکاوک، چلچله، مرغابی، اردک و آبچینک‌ها هستند. علاوه بر پرندگان، در این تالاب حوضچه‌های پرورش ماهی نیز راه‌اندازی شده است که ماهیان بسیار زیبایی دارد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مراکز درمانی شهر ری را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…