با مواد خانگی ابروهای خود را تقویت کنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها داشتن ابروهایی پر و زیبا است که برای داشتن آن بسیار تلاش و هزینه می‌کنند. خبر خوبی که برایتان داریم آن است که شما با چند راهکار خانگی می‌توانید ابروهایتان را تقویت کنید.
تقویت ابروها در خانه

برای تقویت ابروها در خانه راه‌های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می‌کنند ابروهایی پرپشت و جذاب داشته باشید؛ اما باید بدانید این کارها را باید به‌صورت مستمر انجام دهید. همراه دلتا مگ باشید.

تقویت ابروها در خانه

برای تقویت ابروها با استفاده از مواد خانگی، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • تقویت ابروها در خانه با روغن ریشه زنجبیل: روغن ریشه زنجبیل می‌تواند به تقویت ریشه‌های مو و ابرو کمک کند. می‌توانید روغن ریشه زنجبیل را به محلول ماسک خانگی یا روغن پوست مخصوص ابروها اضافه کنید و ماساژ دهید.
  • تقویت ابروها در خانه با روغن‌کرچک: روغن‌کرچک خواص مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده دارد و می‌تواند به تقویت ابروها کمک کند. قبل از خواب، روغن‌کرچک را روی ابروها ماساژ دهید و تا صبح صبر کنید. صبح روز بعد با آب گرم شست‌وشو دهید.
  • تقویت ابروها در خانه با عصاره آلوئه‌ورا: عصاره آلوئه‌ورا به‌عنوان یک ماده طبیعی با خواص آرامش‌بخش و تغذیه‌کننده می‌تواند به تقویت ابروها کمک کند. عصاره آلوئه‌ورا را مستقیماً روی ابروها ماساژ دهید و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست جا بگذارید، سپس با آب گرم بشویید.
  • تقویت ابروها در خانه با روغن نارگیل: روغن نارگیل خواص تغذیه‌کننده و مرطوب‌کننده دارد و می‌تواند به تقویت ابروها کمک کند. روغن نارگیل را روی ابروها ماساژ دهید و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست جا بگذارید، سپس با آب گرم بشویید.

تقویت ابروها در خانه با روغن نارگیل

  • تقویت ابروها در خانه با ماسک پودر سبوس گندم و روغن‌زیتون: یک قاشق غذاخوری از پودر سبوس گندم با کمی روغن‌زیتون را مخلوط کنید تا به بافت نرمی برسد. ماسک را به طور یکنواخت روی ابروها بمالید و آن را برای 20 دقیقه بگذارید، سپس با آب گرم بشویید. این ماسک می‌تواند به تقویت ابروها و افزایش حجم آنها کمک کند.
  • تقویت ابروها در خانه با ماسک عسل و روغن‌زیتون: یک قاشق غذاخوری عسل با چند قطره روغن‌زیتون را تا تشکیل یک ماسک یکنواخت مخلوط کنید. ماسک را به طور ملایم روی ابروها ماساژ دهید و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست جا بگذارید، سپس با آب گرم بشویید. این ماسک می‌تواند به تقویت ابروها و نرم‌تر شدن آنها کمک کند.
  • تقویت ابروها در خانه با ماسک روغن بادام و ویتامین E: یک قاشق غذاخوری روغن بادام با محتوای ویتامین E یک کپسول را مخلوط کنید. ماسک را به طور یکنواخت روی ابروها بمالید و آن را برای 20 دقیقه بگذارید، سپس با آب گرم بشویید. این ماسک می‌تواند به تقویت ابروها و افزایش درخشندگی آنها کمک کند.
مطلب پیشنهادی:  خود را به جادوی طبیعت بسپارید

تقویت ابروها در خانه با ماسک عسل و روغن‌زیتون

قبل از استفاده از هر ماسک یا محصول خانگی دیگر، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی نسبت به مواد استفاده شده ندارید و در صورت وجود هر گونه واکنش نامطلوب، استفاده را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: فواید خاکشیر برای پوست را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟

به جز تخت جمشید شیراز، در شهر شوش هم می‌توانید نمونه بارز معماری هخامنشی را ببینید. در محد…